quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
"hihihihihi jesper is tienervader hihihi lache joh hihih"
aldus snow
Tuurlijk maar het feit dat ze het uberhaupt loopt te schreeuwen is een beetje stomquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]je weet toch zelf dat het niet waar is
Ja, dat is met zoveel dingen toch zo maar dan hoeft het nog niet leuk te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]je weet toch zelf dat het niet waar is
Gewoon lekker laten lullen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is met zoveel dingen toch zo maar dan hoeft het nog niet leuk te zijn.
Ik heb je struggles gemistquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Dacht net even mn ogen dich te doen voor vijf minuutjes, meteen 3 uur later
Ja jij nare man!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik ben zo vervelend dat ik geen vriendin kan hebben ofzo?
Shake it off.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In welk opzicht ben ik naar dan?
Heb ik jou ooit iets aangedaan?
Teveel om hier neer te zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In welk opzicht ben ik naar dan?
Heb ik jou ooit iets aangedaan?
Welk verdriet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Snowbells het volgende:
Mijn ogen zijn opgedroogd door al het verdriet.
Hoeveel mensen in 1 huis?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie, maandag bezichtiging van woning maar echt verneukt klein. Zouden jullie gaan? Woonkamer is bijvoorbeeld 17m2 en daar zit ook de keuken in..
Geen. Het is een één kamer appartementquote:
Oh, gewoon testje laten doen. Krijg je nog geld ookquote:
Als je niks anders te doen hebt waarom niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie, maandag bezichtiging van woning maar echt verneukt klein. Zouden jullie gaan? Woonkamer is bijvoorbeeld 17m2 en daar zit ook de keuken in..
Ja het komt niet echt uit maar ik zou wel kunnen. Maar toch.. ik sta ook 9e van de 10 mensen die komen en gewoon echt klein. Zal even plattegrondje opzoekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je niks anders te doen hebt waarom niet.
Nou,dan ga je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de metingen kloppen niet want het is dus kleiner. En het heeft geen enkele buitenruimte ofzo.
Oke laat maar, dit wil ik gewoon niet
Ik niet maar Bobbejaanlandquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Unscrewed het volgende:
Wie gaat er zondag naar bobbejaanland?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de metingen kloppen niet want het is dus kleiner. En het heeft geen enkele buitenruimte ofzo.
Oke laat maar, dit wil ik gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |