Wat dacht je van de link in de video description?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:14 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wait, what? Ik had maar $13 betaald. Waar vragen ze $50?
Weet ik zeker dat die van mij is? Neuh, weet alleen dat die foto's bij de Mistertao oder staan en ga er in princiepe wel van uit ja dat die van mij isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:35 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die van jou is? Ik had exact dezelfde foto, kan hem helaas niet terug vinden.
Ik heb hem helaas nog niet binnen, inklaring papieren gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door tokko1 op 15-08-2013 13:30:49 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Heel grappig heeft iedereen zeker om gelachen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Onderweg naar Zeeland. Of misschien is ie daar al. Of misschien is het wel van de vrachtwagen afgevallen.
Mijn post klopte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:17 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Heel grappig heeft iedereen zeker om gelachen.
Ik vroeg ook niet waar het pakketje exact is je kon toch ook bijv zeggen dat het pakketje waarschijnlijk onderweg naar Nederland is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn post klopte.
Wij kunnen niet kijken in postsystemen. Of had je verwacht dat hier iemand was die exact kon vertellen waar jouw pakketje was adhv die post
Dat zei de zin die je postte toch alquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet waar het pakketje exact is je kon toch ook bijv zeggen dat het pakketje onderweg naar Nederland is.
Ach laat maar zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zei de zin die je postte toch al
Misschien dat je zonder account besteld hebt? Check je e-mail (evt spam?)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef wolferl het volgende:
Ruim een week geleden bij Banggood een bestelling gedaan. Betaald, afgeschreven en bevestiging gehad.
Nu kan ik nergens meer terug vinden bij BG dat er uberhaupt iets besteld is. En ze reageren ook niet.
hahah dit doet me opeens weer denken aan een poosje terug, dat ik en een stel anderen hier destijds zon newbie voor de gek hebben gehouden met het feit dat ik bij Postnl werkte, en kon zien waar zijn pakketje was.. xDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn post klopte.
Wij kunnen niet kijken in postsystemen. Of had je verwacht dat hier iemand was die exact kon vertellen waar jouw pakketje was adhv die post
Ik kan me er nog iets van herinneren jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah dit doet me opeens weer denken aan een poosje terug, dat ik en een stel anderen hier destijds zon newbie voor de gek hebben gehouden met het feit dat ik bij Postnl werkte, en kon zien waar zijn pakketje was.. xD
kan het helaas even niet meer zo snel weer vinden, maar dat was toch wel een mooie troll
Nee ik heb 100% met account besteld. Nou we wachten wel af. Als het DX-achtige wachttijden worden, dan ben ik wel even zoet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Misschien dat je zonder account besteld hebt? Check je e-mail (evt spam?)
En anders heb je pech en moet je rustig afwachten
wat had je gedaan als je via kabel wilt doen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Jep, nu dus via kabel verbonden aan de router waardoor de repeater redelijk sterk signaal binnen krijgt. Signaal wat de repeater uitzend is ook stukken beter.
http://www.pdashop.nl/pro(...)-adventure-pack.htmlquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef henk3412 het volgende:
[..]
wat had je gedaan als je via kabel wilt doen?
http://www.kieskeurig.nl/(...)PYgbkCFQtY3godglQAsAquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand nog een leuke WIFI repeater voor een strakke prijs? en zo ja, waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |