die had ik na een half jaar ook maar nu geen last meer van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die van mij valt vaak uit met geluidsstoringen
Ik had de draad versie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hebben we het over dezelfde?
wat was er mis met die van jou?
weet je zeker dat het een G930 is? Ik kan namelijk geen G930 vinden met een draad. (ook niet die ze niet meer verkopen oid.) edit: ook op de Logitech site geen enkele vermelding van een G930 met draad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik had de draad versie.
De microfoon kon niet meer omhoog, knalde gelijk weer naar beneden dus terug gestuurd voor garantie, konden ze niet meer maken en kreeg geld terug. Ik vond em verder voor geen meter zitten. etc
Vond 'm niet zo leuk.quote:
is ook niet de G930 maar het model met draad G35quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een G930 is? Ik kan namelijk geen G930 vinden met een draad. (ook niet die ze niet meer verkopen oid.) edit: ook op de Logitech site geen enkele vermelding van een G930 met draad.
[..]
Vond 'm niet zo leuk.mede omdat ik tom cruise niet zo tof vind
Aha, niet geheel hetzelfde trouwens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
is ook niet de G930 maar het model met draad G35
als hij dat bij mij had gedaan kon hij tandjes rapen met gebroken vingers, je blijf van andermans spullen af.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef Curlbrah het volgende:
net een eckte verkeersruzie gehad pal voor mijn huis, ik zat rustig te wachten op de weg voor mijn huis totdat ik mijn oprit in kon slaan.
stapt ineens de bestuurder van de auto achter mij uit en gaat hij agressief op mijn raam staan kloppen.
ik doe mijn raampje omlaag en zeg zo: "wat is er aan de hand?" begint die gast ineens te schreeuwen: "ja is toch niet normaal dat je zo voor een drempel gaat stilstaan, midden op de weg."
ik zo: "ik sta niet midden op de weg, ik moet hier zijn en heb mijn knipperlicht gewoon uit."
toen keek 'ie geïrriteerd en liep hij terug.
wat een volk loopt er rond zeg
zoiets had ik achteraf wel maar op het moment is het zo onverwacht dat ik eigenlijk stomverbaasd zat te kijken naar die retard.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
als hij dat bij mij had gedaan kon hij tandjes rapen met gebroken vingers, je blijf van andermans spullen af.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
How many friend-zoned guys does it take to screw in a light bulb?
None. They just stand around complimenting it and get mad when it doesn't screw.
godverdommequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
How many friend-zoned guys does it take to screw in a light bulb?
None. They just stand around complimenting it and get mad when it doesn't screw.
weet niet hoor, is wel duur.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:28 schreef Mender het volgende:
lijkt me wel een geinig spel dat minecraft
haha gjquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Curlbrah het volgende:
Heb trouwens al rond gelopen op die server van je mendert.
kilde een paar gastjes die in een base rondliepen, gingen ze janken in de chat om de verloren gear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |