OH GOD VOOR 1 SEPTEMBER!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
50km gelopen voor 1 sept. én 10kilo afgevallen tegen dan. Alleen begint ie deze week weer met voetbaltrainingen... En hij zou maar 1x in de week hardlopen (dus ik denk dat dat niet meer het geval is dan).
Allo? Alllllooooooo....(en dan liefst heel het nummer er op terugkomen
)
Die balk rekent vanaf het moment dat je dat doel aanmaaktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ow hmm hoe rekent dat runkeeper ding; want hij heeft nu in totaal eik al 36km gelopen zie ik... en die balk geeft aan 18%.
Ow ! Das kutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die balk rekent vanaf het moment dat je dat doel aanmaakt![]()
Ik heb ook al meer gelopen dan 670k
Laiverd, ik verbrand er ook anderhalf keer zoveel als jij. Hoe dikker hoe meer! Zie het als een zegen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow ! Das kut![]()
Ja hij zit nu aan 5,... euh.. iets qua afvallen; dus het kan wel... Ben idd benieuwd of het zo hard blijft gaan ookNaja als ie iedere keer bijna 10k loopt wel
En dan bekijk ik zijn stats en zie ik zijn cal. die hij verbrandt heeft en kijk ik naar mijn miezerig aantal...............![]()
ja, altijd ff goed kijken voor je op start drukt, hij onthoudt datgene wat je als laatste hebt gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik zie nu dat ik mijn wandeling zondag als running heb ingevoerd.. Ja dat was geen running
Kan ik ook niet meer veranderen zeker?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, altijd ff goed kijken voor je op start drukt, hij onthoudt datgene wat je als laatste hebt gedaan
Nou ik probeer elke dag iets te doen, dus als ik niet ga zwemmen vanwege zo'n pokkekampioenschap wordt het soberso een lunchrondje hobbelen. Ook beter voor mijn kantoor-aderenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan ik ook niet meer veranderen zeker?![]()
Met de hoeveelheden die jij wandelt zou ik er een hondenuitlaatservice van maken, dan wordt je rijk jonge![]()
Ja dat is waar.. Maar het klinkt zo weinigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laiverd, ik verbrand er ook anderhalf keer zoveel als jij. Hoe dikker hoe meer! Zie het als een zegen!
VET HEquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, kan je ook pics bij je activiteiten zetten?![]()
![]()
![]()
*ziet Samson*
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ik probeer elke dag iets te doen, dus als ik niet ga zwemmen vanwege zo'n pokkekampioenschap wordt het soberso een lunchrondje hobbelen. Ook beter voor mijn kantoor-aderenDus dan lijkt het al snel erg veel, maar jij loopt ook dagelijks met je hont alleen track je niet alles toch?
HOE doe je dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar het klinkt zo weinigNaja met cif vergelijken is sowieso dodend voor mijn eigen motivatie maar goed
[..]
VET HE![]()
Op einde van je activiteit kun je aangeven dat je een foto wil toevoegenquote:
Ik denk dat het vaak ook zoiets is hier. En dan laat ik hem halverwege los en dan rent hij rondjes om me heen, dus dan heeft hij alsnog 5km gelopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op einde van je activiteit kun je aangeven dat je een foto wil toevoegen
En idd ik loop ook echt niet elke dag 3km met samson... Als ik hardloop heb ik 3km. Normaal rondje is iets van euh anderhalve km? Ofzo?
Ja ik heb zo'n rondje, dat gaat langs de dommel hier en weer terug, onder de bomen en zowel de pauperwijk rechts als het bedrijventerrein links zijn dan aan het zicht onttrokken. Dat is echt enorm zen, maar ik kan 'm niet korter maken dan 2.7 kquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op einde van je activiteit kun je aangeven dat je een foto wil toevoegen
En idd ik loop ook echt niet elke dag 3km met samson... Als ik hardloop heb ik 3km. Normaal rondje is iets van euh anderhalve km? Ofzo?
Ik zou wel eens een GPS om de pousse willen hangen. Naja, wilde ik vroeger, toen ze nog dwaalde. Lijkt me fascinerendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak ook zoiets is hier. En dan laat ik hem halverwege los en dan rent hij rondjes om me heen, dus dan heeft hij alsnog 5km gelopen.
Ik zou hem die telefoon eens om moeten hangen, volgens mij wordt de route dan echt schitterend![]()
Bij mijn oude huis ging ik regelmatig een rondje om het meer, dat was rond de 5km, erg overzichtelijk. Nu loop ik veel chaotischer en wissel regelmatig van route omdat ik andere honden wil ontwijken omdat ik geen zin heb in gezeik
Hoi.quote:
Ze bestaan ook echtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een GPS om de pousse willen hangen. Naja, wilde ik vroeger, toen ze nog dwaalde. Lijkt me fascinerend
Ja het is koel, dus ik vind dat ik voor t avondeten moet gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoi.
Al ga ik straks gewoon nog even. Ofzo.
En aangezien mijn pousse zich nog uit een strakzittend full-body tuigje gewurmd krijgt komt zo'n GPS vast ook niet meer thuisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze bestaan ook echt. Ding dat je om de halsband kan hangen. Heb ik ook overwogen toen Miep nog buiten kwam en steeds verder weg ging. Maar vond ze te duur voor een geintje
Maar als ze hem ergens in een boom hangt kan je hem altijd terugvinden met de coordinatenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En aangezien mijn pousse zich nog uit een strakzittend full-body tuigje gewurmd krijgt komt zo'n GPS vast ook niet meer thuis
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar als ze hem ergens in een boom hangt kan je hem altijd terugvinden met de coordinaten![]()
Ja zie daar kom ik niet aan als ik de hont uitlaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n rondje, dat gaat langs de dommel hier en weer terug, onder de bomen en zowel de pauperwijk rechts als het bedrijventerrein links zijn dan aan het zicht onttrokken. Dat is echt enorm zen, maar ik kan 'm niet korter maken dan 2.7 k
Je zou maar 1 van die dikke jongeren zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hahaha Schaar, het was geen sportvakantie. Een meisje was wel aan de dikkere kant, en de hotelgroep had een hele dikke jongen. Dus ze waren er wel, alleen niet zoveel. En heel veel van de meiden waren ook nog maar 16 of 17. Toen woog ik ook 10 kilo minder dan nu.
Ik zag net een systeem op internet.. 160 euro..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zie daar kom ik niet aan als ik de hont uitlaatNet wat schaar zegt: Samson mag achter los; dus die rent als enen gek om me heen dan... En ik roep em een paar keer terug (km maken jongeuh
) en enkel in het weekend maak ik wat langere afstanden (3 tot 4km en ook niet altijd trouwens).
Lol gps om pousse/hontDoe es
Iemand?
Owquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag net een systeem op internet.. 160 euro..
Ja of niet
Met yoghurt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Note to self: 60g muesli is teveel. Ik zit gewoon nog steeds vol.
tune beltquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heb ik een nieuwen iphone armband loop dinges nodigDie van de action moet ik dubbelklappen om hem rond mijn dun armpje te krijgen... Met als resultaat dat ie vanmorgen 4x los kwam
[..]
Met yoghurt?Handig !
Zo'n ding moet ik überhaupt nog hebben, kwam ik gisteren achterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heb ik een nieuwen iphone armband loop dinges nodigDie van de action moet ik dubbelklappen om hem rond mijn dun armpje te krijgen... Met als resultaat dat ie vanmorgen 4x los kwam
[..]
Met yoghurt?Handig !
Zo voelde ik me al bijna.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zou maar 1 van die dikke jongeren zijn
Melk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met yoghurt?Handig !
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:55 schreef Debsterr het volgende:
Spibelt! Vind ik fijner dan zo'n band om je arm.
Dat kan, ik vind 'm irritant.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb echt geen last van zo'n ding om mn arm hoor
Waarom kan je dan geen muziek luisteren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Én ik wil goedkoopIk was alweer op ebay aan het kijken tbh
Maar die spibelt; dan kan ik geen muziek meer luisteren ofzo? Hmm ik vind zo'n armding verder ook niet irritant ofzo.. Wel als ie afvalt![]()
![]()
Zit enkel rits in; niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom kan je dan geen muziek luisteren?
revieuw in een filmpjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zal 'm na mijn rondje wel even demo'en!
Ik vertrouw dat niet als ik mijn telefoon daarin doe en de rits dus 'stukje' open moet zetten voor de koptelefoon. Dan ben ik bang dat ik een keer aan die rits ga 'haperen' en mijn foon zo op de grond valt.quote:
Dat hoeft toch maar 2mm?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat niet als ik mijn telefoon daarin doe en de rits dus 'stukje' open moet zetten voor de koptelefoon. Dan ben ik bang dat ik een keer aan die rits ga 'haperen' en mijn foon zo op de grond valt.
quote:
Ja en als ik een keer blijf haken aan die rits ?quote:
Dat zou ik knap vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat niet als ik mijn telefoon daarin doe en de rits dus 'stukje' open moet zetten voor de koptelefoon. Dan ben ik bang dat ik een keer aan die rits ga 'haperen' en mijn foon zo op de grond valt.
mental imagequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en als ik een keer blijf haken aan die rits ?
Of tijdens het skaten en ie zo op de grond valt en ik er overheen skate en hondermiljoenmiljard stukjesIk zie het mij wel doen namelijk
Discreet maar hipquote:3. Past mijn astma inhalator, Epipen, insulinepomp of andere medische hulpmiddelen in de SPIbelt?
A. Ja, in de SPIbelt kunt u deze hulpmiddelen op een discrete, maar hippe manier bij u dragen. Er is zelfs een speciale SPIbelt voor diabetici die gebruik maken van een insulinepomp.
Dat kan ook als de rist gewoon dicht zit danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en als ik een keer blijf haken aan die rits ?
Of tijdens het skaten en ie zo op de grond valt en ik er overheen skate en hondermiljoenmiljard stukjesIk zie het mij wel doen namelijk
Ja. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook als de rist gewoon dicht zit dan
Velcro achtig iets.quote:
Is dat de huizen-variant op "ik ben zoals ik ben, dus als ik me gedraag als een stinkhoer heb jij dat de accepteren?"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
oh man, ik word zo moe van die aggressieve plaatjes op FB met teksten als "JA MIJN HUIS IS VIES EN DAT KOMT OMDAT ER IN GELEEFD WORDT EN ALS HET JE NIET BEVALT BLIJF JE MAAR WEG!!!"
Ik heb dan al helemaal geeneens zin meer om naar die mensen toe te gaan. Wtf, ik zei toch helemaal niet dat je huis vies was
Ook zo'n mooienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat de huizen-variant op "ik ben zoals ik ben, dus als ik me gedraag als een stinkhoer heb jij dat de accepteren?"
ja, precies datquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat de huizen-variant op "ik ben zoals ik ben, dus als ik me gedraag als een stinkhoer heb jij dat de accepteren?"
http://en.wikipedia.org/wiki/Keep_Calm_and_Carry_Onquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
waar komt dat hele Keep Calm toch vandaan!
Tweede WO, dacht ik!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
waar komt dat hele Keep Calm toch vandaan!
interessant, tnxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Keep_Calm_and_Carry_On
Zelf ook geen zin om het helemaal te lezen, maar blijkbaar hier vandaan![]()
Gelukkig is het geen 30 graden meerquote:
ja, het blijft naar om te realiseren dat het uberhaupt gebeurtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh hier word ik altijd zo misselijk van..... http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20130806_00683382
en het gebeurt overal en wellicht veel vaker dan we eik weten; maar toch..![]()
Ja dat vooral.. Dat mensen niet beseffen dat óp iemand zitten geen goed idee isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het blijft naar om te realiseren dat het uberhaupt gebeurt
AWW YEAHHH.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik me gewoon inschrijven voor dat loopje?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh hier word ik altijd zo misselijk van..... http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20130806_00683382
en het gebeurt overal en wellicht veel vaker dan we eik weten; maar toch..![]()
6 oktober, dus zelfs nog tijd zat om m'n schema af te maken.quote:
ik zeg, doen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
6 oktober, dus zelfs nog tijd zat om m'n schema af te maken.
Geen idee... Die zaak van jonathan in Bels had ik ook gezien (in Panorama; die beelden waren ook best eng... en het ging wel om een man die aan de drugs zat enzo; maar toch het was extreem zielig om te zien ook...)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Was er toen niet ook een zaak van iemand die was overleden nadat ze per ongeluk in een super heet bad waren gelegd?
Alleen de stills zijn al genoeg ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee... Die zaak van jonathan in Bels had ik ook gezien (in Panorama; die beelden waren ook best eng... en het ging wel om een man die aan de drugs zat enzo; maar toch het was extreem zielig om te zien ook...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bouncen merk je dus echt helemaal niets van zodra 'ie eenmaal zit. Heb er ook geen last van dat 'ie te strak zit of whatever. En waterwerende variant, dus spetters en zweet komen niet bij je zooi.
Sleutels zitten in m'n broekzak, overigens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Die is het denk ik ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)or-te-heet-bad.dhtml
Dit dus![]()
Alhoewel dit eerder fout is door laksheid; en verder geen mishandeling ofzo... (dat ze het water niet eerst even gecheckt had).
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Te lui voor een filmpje, maar SPIbelt:Je kijkt ook zo intens gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bouncen merk je dus echt helemaal niets van zodra 'ie eenmaal zit. Heb er ook geen last van dat 'ie te strak zit of whatever. En waterwerende variant, dus spetters en zweet komen niet bij je zooi.
disclaimer
Tomaathoofd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kijkt ook zo intens gelukkig
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Te lui voor een filmpje, maar SPIbelt:Owjah alles elastiek is idd minder bounce-effectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bouncen merk je dus echt helemaal niets van zodra 'ie eenmaal zit. Heb er ook geen last van dat 'ie te strak zit of whatever. En waterwerende variant, dus spetters en zweet komen niet bij je zooi.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Neuh, maar wie wordt er wel blij van z'n eigen post-sporthoofd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
nou het is niet alleen de kleur, IJs
Ik keek vanmorgen in de spiegel en was aan het glimlachen omdat ik goed aan het zweten wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar wie wordt er wel blij van z'n eigen post-sporthoofd.
Ja true; dat heb ik ook.. En hoe langer ik wacht; hoe meer ik mezelf ga ruiken en dan plak ik overal alles en bwuuuuhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, er vlak na is het allemaal een stuk blijer ook, maar na x tijd denk ik vooral van douchedouchedouchedouche.
Ja, daarom wacht ik bewust altijd eventjes met douchen, maar blijer word ik er niet van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja true; dat heb ik ook.. En hoe langer ik wacht; hoe meer ik mezelf ga ruiken en dan plak ik overal alles en bwuuuuh
En dan na douchen weer zweten want nog steeds warm...............
Die zaak vond ik echt niet normaal. Ook als je achteraf leest dat die dokter helemaal niet wilde helpen om hem plat te spuiten omdat ze gewoon niet wisten wat voor iets hij op hadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee... Die zaak van jonathan in Bels had ik ook gezien (in Panorama; die beelden waren ook best eng... en het ging wel om een man die aan de drugs zat enzo; maar toch het was extreem zielig om te zien ook...)
Ja dat zeiden ze idd ook... Dokter had hem niks mogen geven.. Die combi + dat gewelddadig optreden (als je die foto ook zag van emquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die zaak vond ik echt niet normaal. Ook als je achteraf leest dat die dokter helemaal niet wilde helpen om hem plat te spuiten omdat ze gewoon niet wisten wat voor iets hij op had
Je moet niet zo iemand in elkaar gaan slaan, want dat was niet eens fixeren maar gewoon bot in elkaar slaan. Ze hadden hem gewoon met rust moeten laten. Zeker omdat er tegenwoordig zoveel soorten drugs bestaan en mensen er zo dom mee omgaan. Moet je eens filmpjes opzoeken over Amerika met al die research chemicalsDamn die mensen zijn echt ver weg.
Maar dan nog mensen krijgen door zoveel dingen een psychose, die moet je alleen dan niet altijd plat spuiten. Laat hem rusten in een cel dan heeft niemand er last van.
Niet voor niks zijn ze beide nog vrijgezelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Die mannen reflecteren hun eigen onzekerheid op jou, Priem. Wel irritant dat ze je zo uittesten
Wie wil er nou bij een man zijn die zegt "Ja ik luister eigenlijk niet als je mij iets vertelt"quote:
misschien kan ie zich redden met veel geld en een grote fallus?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wie wil er nou bij een man zijn die zegt "Ja ik luister eigenlijk niet als je mij iets vertelt"(nee niet diegene die jij kent; die andere
).
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien kan ie zich redden met veel geld en een grote fallus?
Ik was heel verbaasd dat de collega's van Megatoby wel allemaal vriendinnen of vrouwen hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet voor niks zijn ze beide nog vrijgezel
Eikels af en toe
Deze kun je volgens mij ook alleen in de VS volgen dus hierna kan ik niet meer zitten refreshen.quote:
Da's altijd, maar mijne staan al sinds donderdag op "Electronic shipping info received"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze kun je volgens mij ook alleen in de VS volgen dus hierna kan ik niet meer zitten refreshen.
Ook de Bondi box?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's altijd, maar mijne staan al sinds donderdag op "Electronic shipping info received"stom, boe!
Vodafone?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het "ERMAHGERD EEN SMS.. Oh. Providert"-effect
Hoezo twee?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja!
Ik heb er zelfs twee in dispatch![]()
De monthly subscription box en de extra box die je daarna nog kon bestellen van 15 dollar. Hopeloosquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De monthly subscription box en de extra box die je daarna nog kon bestellen van 15 dollar. Hopeloos
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je het linkje naar de 15 dollar box?
Volgens mij kun je die heel gericht verkopen hier?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand hier interesse in een Thriumph 80C push up BH? 1x gedragen.Hij staat heel raar open bij mij dus ik trek hem niet aan.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja!
Ik heb er zelfs twee in dispatch![]()
* SpaceInvaders opent spreadsheetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die heel gericht verkopen hier?
Wat is er extra aan dan? Gewoon voor de leuk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je het linkje naar de 15 dollar box?
Jaquote:
Kostda?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kun je alleen bestellen als je de subscription box hebt
Ja, nog drie extra lakjes voor nog goeikoperquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wat is er extra aan dan? Gewoon voor de leuk?
Dit klinkt echt briljantquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
In de trekbankAan samples trekken tot ze kapot gaan en dan moeten hoeveel kracht daarvoor nodig is en hoever ze rekken tot ze breken. Alleen breken deze krengen heel snel en ik moet steeds een opstapje op om die samples in en uit te draaien. Dus ben ook een beetje steps aan het doen heel de tijd
je kunt skippen toch? of hoe zat het?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
20 dollar per maand voor drie lakkies incl verzenden.
Jup als de kleuren je niet bevallen. Of gewoon opzeggen. Alles kan!!11quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je kunt skippen toch? of hoe zat het?
4!! Da's wel lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net 4 financiele meevallers gehad
Linkje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nog drie extra lakjes voor nog goeikoper
Nee, hoeft niet, je hebt meerdere abo vormenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar moest je niet een x aantal maanden nemen?
JAquote:
Ik gaat zo eens kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, je hebt meerdere abo vormen
KOOP ALLESquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA![]()
Mama kocht een trui -> 30 euro jurk terug
Mcdonalds extra geld want snipperuren -> 100 euro
Kledingborg McD -> 66 euro want ze hadden in juli ook 41 euro ingehouden?(ja ik ben gestopt harhar)
en boeken verkocht -> 25 ekkies
Three full sized Bondi New York Polishes worth $37.50 (if this is a second box for you, we will ensure you are not shipped the same colors in your scheduled box)*.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.bondinewyork.com/products/bondi-box-gift-purchase
Je had het pasgeleden nog over vrijdag en zaterdag daar werken wanneer school weer zou beginnen?quote:
Kan goed dat ik niet gepost heb hoor, gewoon achterlijke dingen. Maar ben even bezig dus zal later vertell0nquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het niet mee gekregenWaarom dan?
Okay!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan goed dat ik niet gepost heb hoor, gewoon achterlijke dingen. Maar ben even bezig dus zal later vertell0n
Zo'n gevulde niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Past een BH door de brievenbus?
tweedehands is tweedehands voor mij. Ik ben oppervlakkig, ik weet het.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is 1x gedragenIk begin wel bij 25 :v
Ja daarom. Je kan altijd kijken of iemand het ervoor wil geven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja wel he, hij is eigenlijk gewoon nieuw
Maar zo denken wel de meeste mensen die zoiets kopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tweedehands is tweedehands voor mij. Ik ben oppervlakkig, ik weet het.
Ik zet vrij bieden er wel bij aan, dan zie ik het vanzelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar zo denken wel de meeste mensen die zoiets kopen
Ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat er wel gradatie zit in tweedehands
Ja dat wel, maar een BH zou voor mij soberso geen optie zijn. Tenzij echt van een goede vriendin ofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor mij ook niet, maar als iemand het wil hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar een BH zou voor mij soberso geen optie zijn. Tenzij echt van een goede vriendin ofmijn moeder
ofzo.
Da's waar!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar als iemand het wil hebben.Ik doe er toch niks mee.
Ik zou het zelf ook niet tweedehands kopen. Maar als dat ding echt nog helemaal nieuw is, zou ik hem ook niet voor de helft op marktplaats zetten maar eerst iets hoger inzetten. Er zijn vast mensen die zoiets wel tweedehands kopen...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar een BH zou voor mij soberso geen optie zijn. Tenzij echt van een goede vriendin ofmijn moeder
ofzo.
B koopt er regelmatig onderdelen voor de auto.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop sowieso amper van marktplaats wantmarktplaats
Ja maar veel mensen snappen dat nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze maand is nog secret!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ welke kleuren zijn t deze maand van bondi?
Geen idee nog, da's een surprisequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ welke kleuren zijn t deze maand van bondi?
Wanneer krijg jij m binnen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee nog, da's een surprise
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij m binnen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee nog, da's een surprise
Net zoals 2e hands chanel of vuitton of andere designer tassenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar veel mensen snappen dat nietZoals bij designerspullen waar je 2e hands alsnog makkelijk 200 euro voor een shirt kan betalen. Snappen heel veel mensen gewoon niet.
Kijk maar dat topic in V&A over dat Chanel pakje
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
die figuren van de afhaalmenu winactie hebben sinds vanmorgen alweer 5 nieuwe winacties gedeeld
HOEzo zou je dat delen in een groep zodat je zelf alleen maar minder kans erop maakt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD er zijn natuurlijk gewoon openbare groepen voor, stom van me
https://www.facebook.com/groups/winacties/
Jupquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
Ooh het zijn natuurlijk voornamelijk spammers op die groep die hun eigen actie promoten
Was het maar zo'n feest!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*ping* weer een dollar shoptegoed voor Debs
regels zijn regels, maak gewoon ff een screenshot en upload die gewoon als foto. Dat is een bot, je denkt toch niet dat ze elk afzonderlijk geval individueel beoordelen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Marktplaatst jankt dat ik geen eigen foto erbij had gezet en nu is mijn advertentie geblokkeerd omdat je je site niet mag promoten.
Lolwat?ja ik promoot Triumph door naar die site te verwijzen om te laten zien welke bh t is, mongolen
Niet in nederland. En ik wil 't niet weten omdat verrassing <3quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar niemand heeft de box nog gehad?
Nope! Allebei nog nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar niemand heeft de box nog gehad?
Ik ga wel Googlen straks danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet in nederland. En ik wil 't niet weten omdat verrassing <3
Ik heb op de 1e een T&T gekregen, meer weet ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef Dwyn het volgende:
Die van jou is wel de 1e verzonden, Skjoe?
Oh okay!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb op de 1e een T&T gekregen, meer weet ik niet.
Van die gift box dan he.
Ja, maar die sukkels hebben 3000 boxen via een wijkpostagentschap verzondenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef Debsterr het volgende:
Processed at USPS Origin Sort Facility
August 7, 2013, 7:55 am
JAMAICA, NY 11430
International Letterde gift box
Mijn reguliere is nog heul niet geupdatequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef Dwyn het volgende:
August 7, 2013 07:24:00 JAMAICA, NY 11430 PROCESSED THROUGH USPS SORT FACILITY
Dit is mijn reguliere box. En Bondi tweette mij heel enthousiast dat ie nu de VS uit was.
Nou dit, bij TD ook vaak gehad....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:51 schreef Dwyn het volgende:
Soms updaten die LJ nummers nooit bij mij!
Preciesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dit, bij TD ook vaak gehad....
Ik hoop met die PostNL, zoals TD altijd komt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met welke post komt die bondi box?
Ja of nee?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:33 schreef megamandy het volgende:
Aangezien ik eindelijk mijn digid weet heb ik mijn donorformulier maar eens ingevuld
Jaquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaWat moet ik er mee als ik dood ben
![]()
Er worden ook nog steeds heel veel organen afgewezen maar alle kleine beetjes helpen. Ik heb trouwens ook nooit zo'n brief gekregen toen ik 18 werd en de laatste jaren wist ik mijn digid dus nooit
En net dankzij de link van SQ naar dat facebook-topic kwam er ook iets langs over donoren waardoor ik dacht, OHJA!
Jahquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
ondertussen regent het dus gewoon nog steeds
Jij hoeft vast niet door de regen naar huis te fietsenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef Dwyn het volgende:
Hier ook al de hele dag, maar vind het wel even lekker!
Nee, ben alleen nat geregend toen ik naar het postkantoor ging om Zaadlando pakket terug te brengen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hoeft vast niet door de regen naar huis te fietsen
Enige lichtpunt: ik hoef de tuin niet te sproeien
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
You are truly awesome, do you know that? Thank you SO very much for your subscription. Your beauty addiction (let's face it, if you're getting three polishes a month, you are addicted but fashionable), will go towards helping a variety of charitable organizations throughout the United States.
Klopt. Die accounts werken blijkbaar nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maareh, kan ik nu ergens inloggen of wat? Ik heb toch geen wachtwoord
Bij mij staat Free Shipping?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar voor die gift box betaal je wel shipping?
Handigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou!
Ik wilde eigenlijk om 12:00 al weg (om thuis te werken) en ik zit er nog
nee ik ga zo maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Handig
Dus dat wordt nachtwerk?
Klinkt als een box vol spul wat ik meteen weg zou knikkerenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mag de hittegolf weer terug?![]()
![]()
Enne over boxen gesproken.... Kennen jullie de Goodie Goodness box? Misschien helemaal niets voor jullie, maar ik vind hem leuk. Elke maand een doos met spullen handgemaakt door een of andere designer en elke keer een verrassing wat je krijgt. De vorige keer waren het verschillende papieren dingetje en nu twee theedoeken in leuke printjes en kleuren en een grappig kaartje en papieren rietjes
hahah was ik al bang voorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt als een box vol spul wat ik meteen weg zou knikkeren
Mijn collega was ook aan het wachten tot het droog werd, ging hem ook niet worden. Al was het in Eindhoven net vooral miezer, in Tilburg regent het vrij hard. Breda zal ook wel flink nat zijnquote:
Zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahah was ik al bang voorieder zijn ding
Je continue bellen op je vrije dagenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben gestopt omdat
1. Kut tijden
2. Kut werk
3. Niet eens naar de wc kunnen als je moet (nu snap ik dat t niet kan als t druk is, maar iemand 1.5u laten wachten terwijl er geen kut te doen is?)
4. Midden in de nacht op mensen zitten wachten (onbetaald) voor je naar buiten mag om een gare reden die nergens op slaat. En dat die mensen dan niet eens ff doorwerken.
5. Aids handen.
Moet ik nog even doorgaan?
Ik hoorde zelfs van mensen dat ze in je vakantie bellen of als je zelf hebt vrij genomen of je kunt komen. Lolwatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je continue bellen op je vrije dagen
Als je xs, s of XXXXL hebt wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd zulks een bazensale overal![]()
Valt best meequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je xs, s of XXXXL hebt wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |