Maar dat zal ook wel wat met Redman's aandeel te maken hebben.
quote:Ze kan absoluut goed zingen, maar d'r uitstraling vind ik een ietsiepietsie minder.
Op zondag 22 september 2002 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niet zo'n hoge pet op van Christina?
(En nee, ik ben niet jaloers op haar uiterlijk.)
quote:Wat is er dan mis met haar "ik ben een geile slet" uitstraling
Op zondag 22 september 2002 14:08 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ze kan absoluut goed zingen, maar d'r uitstraling vind ik een ietsiepietsie minder.
(En nee, ik ben niet jaloers op haar uiterlijk.)
Ik vind het nummer wel aardig...
En ik moet zeggen.. wat een kútnummer zeg..
Niet te geloven, dit ding heeft nog geen 5 minuten op m'n HD mogen rondlopen..
Écht heel slecht.
Jammer van Redman, maar die deed het vast voor de pussy
(No doubt )
*luister*
*delete*
quote:Aan welke job?
Op zondag 22 september 2002 22:12 schreef Theeboon het volgende:
Ik weet al hoe ze aan de job kwam
quote:Net als Fred Durst, all for the nookie
Op zondag 22 september 2002 18:55 schreef dunniecash het volgende:
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:00 schreef LoekB het volgende:iemand de clip al gezien???
quote:Ik wil de clip!!!! op SVCD formaat tuuk
Op donderdag 3 oktober 2002 14:00 schreef LoekB het volgende:iemand de clip al gezien???
quote:Ben benieuwd ...
quote:Aan het einde van het nummer doet die wel een heel stuk
Op donderdag 3 oktober 2002 16:50 schreef DaRealMac het volgende:
Redman hoor ik nauwelijksHeb ik de verkeerde versie ofzo, ik hoor alleen helemaal in het begin een dude die 2 regels rapt.
Hoorde vanmiddag op werk bij 3FM dat ze nieuw liedje had. Kobus heeft toen laten stemmen of ze wel of niet op de radio mocht komen. 90% tegen! Ik denk dat als ik had gestemd ook tegen had gestemd. Maar dit liedje klinkt best goed.
Christina ziet er wel flex uit! Volgens mij is ze wat aangekomen en is Redman een looser of wat!
Redman's samenwerking met erm.. ben de naam ff kwijt (ooh-ooh was de naam iig) vond ik wel zwaar ok. Lekker nummer!!!
quote:Vind het niet echt super klinken maar de tekst is wel geil
Op zondag 22 september 2002 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Christina - The Bitch - Aguilera is terug! En hoe! Samen met rapper Redman heeft ze een geil, heet singletje gemaakt, genaamd Dirty dus. Anders dan haar vorige poppy singletjes. Dit is meer Hip-hop. En het klinkt superrrr!
quote:"Ooh ooh" is van DeLaSoul
Op woensdag 9 oktober 2002 15:08 schreef Acathla het volgende:
Redman's samenwerking met erm.. ben de naam ff kwijt (ooh-ooh was de naam iig) vond ik wel zwaar ok. Lekker nummer!!!
quote:Idd, is dit de remix daarvan ofzo of moet het een nieuw nummer voorstellen?
Op woensdag 9 oktober 2002 16:08 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Nummer klinkt eigenlijk vrijwel hetzelfde als Redman's "Let's get dirty" met Dj Kool...
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 09-10-2002 19:41]
quote:ook zo
Op zondag 22 september 2002 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
*download**luister*
![]()
![]()
*delete*
quote:Inderdaad, maar dat is dan ook wel het enige positieve eraan.
Op woensdag 9 oktober 2002 19:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oh wat een heerlijk hoerige clip! Precies zoals wij Christina kennen, de hoer van de muziekwereld.
quote:Hahaha.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:05 schreef speknek het volgende:[..]
Inderdaad, maar dat is dan ook wel het enige positieve eraan.
quote:Ja inderdaad zeg... Ben opzich wel wat gewend maar ik vind de clip gewoon ranzig, Christina (waar ik toch al helemaal niks aan vind, en niet alleen om dat ik niet zo op blond val) die loopt te kronkelen tussen 300 zweterige mannen
Op woensdag 9 oktober 2002 19:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oh wat een heerlijk hoerige clip! Precies zoals wij Christina kennen, de hoer van de muziekwereld.
quote:Nou dat was echt mijn reactie op de clip, en die past mooi in dit topic..
Op maandag 14 oktober 2002 17:57 schreef Yokozuna het volgende:
Stelletje napraters hier
Laten we het "eensgezindheid" noemen
quote:Preuts...nee, maar als het naakt is hoeft het niet gelijk
Op maandag 14 oktober 2002 18:31 schreef xman het volgende:
Wat zijn er veel mensen preuts hier!
Let's get Dirrty! Lekker nummer, stoute clip enChristina
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 18:22 schreef Citroentje het volgende:
Ze ziet er echt uit als een hoer en het valt me op dat ze een vrij lang bovenlichaam heeft.
HAIL TARJA (nogmaals)
quote:Ja het siert het nummer inderdaad...ik zou het heel raar vinden als ze in een koltrui met bijpassende jurk op enkelhoogte in modder zou rollebollen om het boodschap van Dirrty over te brengen!
Op maandag 14 oktober 2002 18:40 schreef Citroentje het volgende:[..]
Preuts...nee, maar als het naakt is hoeft het niet gelijk
te zijn. Mag nog wel een beetje stijlvol gebeuren... Maar ja, het siert het nummer zullen we maar zeggen.
En ik vind de clip niet eens zo sletterig..het is allemaal suggestief.
quote:Damn, echt stelletje napraters hier!
Op maandag 14 oktober 2002 17:57 schreef Yokozuna het volgende:
Stelletje napraters hier
quote:Ze is wel een ongelooflijke hoer ja. Maar ik vind haar er wel lekker uitzien verder. Verder wel triest dat ze perse met een body hun clips interessant moeten maken, waarom kan het niet gewoon met de muziek.
Op maandag 14 oktober 2002 18:40 schreef Citroentje het volgende:[..]
Preuts...nee, maar als het naakt is hoeft het niet gelijk
te zijn. Mag nog wel een beetje stijlvol gebeuren... Maar ja, het siert het nummer zullen we maar zeggen.
En da wijf kan juist suuppp.....erhoog zingen, waarom maakt ze niet lekker pop muziek zoals ze altijd deed.
quote:
Damn, echt stelletje napraters hier!
quote:Heb je met geluid uit, die clip bekeken?
Op maandag 14 oktober 2002 22:09 schreef edsuit het volgende:
die clip is om te kotsen
en het nr waarschijnlijk ook
quote:Hij is gewoon een beetje kortzichtig.
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:23 schreef Citroentje het volgende:[..]
Heb je met geluid uit, die clip bekeken?
quote:Misschien doet ie gewoon kortzichtig.
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:23 schreef Citroentje het volgende:[..]
Heb je met geluid uit, die clip bekeken?
quote:Weet je dat wel zeker?
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:45 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hij is gewoon een beetje kortzichtig.
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:45 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Misschien doet ie gewoon kortzichtig.
geil geil geil........ geil ja geil ......
geil! geil als... geil geil
Sommige mannen zijn ook niet onaardig om te zien
quote:nee ik heb een klein stukje van de clip gezien (wat ik meer dan genoeg vond) en ik kan me (gelukkig) niet meer herinneren hoe het nr ging
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:23 schreef Citroentje het volgende:Heb je met geluid uit, die clip bekeken?
quote:misschien weet ik gewoon dat ik niet van de muziek van Christina Aguilera hou
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:45 schreef Yokozuna het volgende:Misschien doet ie gewoon kortzichtig.
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:57 schreef da_blonde het volgende:
Ik vind het nummer echt heel erg goed. Ze is nogal hoerig in de clip maar aan de andere kant zit echt iedereen gebiologeerd naar de TV te staren als zij op MTV is.
ik vind dr trouwens wel een lekker gevalletje..
lekker nummer.. vette scene van Redman...
niet zo zeiken, is n leuk nummer en Christina is best lekker!
quote:HipHop
Op zondag 22 september 2002 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Christina - The Bitch - Aguilera is terug! . Dit is meer Hip-hop. En het klinkt superrrr!
quote:Lees! Ik zeg: dit is meer hip-hop. En meer in de vorm van 'meer hip-hop dan wat ze eerst maakte'.
Op donderdag 17 oktober 2002 13:50 schreef B3aTjUgGl3r het volgende:
HipHopvolgens mij heb je geen idee wat hiphop is.
Hiervoor (en nog steeds) maakte ze pop-muziek.
Dat Redman op deze track zit wil nog niet zeggen dat dit hip-hop is.
quote:Maar ik zeg ook helemaal niet dat het hip-hop is.
Op donderdag 17 oktober 2002 17:00 schreef dunniecash het volgende:
Ja logisch?Hiervoor (en nog steeds) maakte ze pop-muziek.
Dat Redman op deze track zit wil nog niet zeggen dat dit hip-hop is.
quote:Als Redman haar 1 douw geeft ligt ze door de helft
Op zondag 22 september 2002 18:55 schreef dunniecash het volgende:
Nou, ik had 'm maar ff gedownload nadat ik de reacties hier las..En ik moet zeggen.. wat een kútnummer zeg..
Niet te geloven, dit ding heeft nog geen 5 minuten op m'n HD mogen rondlopen..Écht heel slecht.
(No doubt)
quote:Die video is dus nog achterlijker dan hij op het eerste gezicht lijkt.
Aguilera video offends Thailand
BANGKOK, Thailand (AP) -- One of pop diva Christina Aguilera's latest music videos has Thais decrying not its explicit dancing and revealing costumes but a Thai-language billboard in the backdrop that alludes to the country's sex industry.Saharat Wannachomphu, marketing director for BMG Thailand Co., the local distributors of Aguilera's new album, said the company had decided not to air the video for the song "Dirrty" on local television, the Nation newspaper reported Wednesday.
In the video, the scantily clad 22-year-old pop star dances in a boxing ring next to a wall with posters in Thai that read "Thailand's sex tourism" and "Young underage girls."
Thai officials have expressed their dismay with the video, which was aired repeatedly by the Nation's cable television station on its news programs reporting the controversy.
bron: http://www.cnn.com/2002/WORLD/asiapcf/southeast/10/17/thai.aguilera.ap/index.html
Ik vroeg me eerst echt af wie zich daar nou weer zo vreselijk in haar blote kont liet staan.. clip afgewacht.. Christina..
Zonde van die meid hoor.. dat soort dingen kan ik echt niet waarderen..
Gek he dat er dames verkracht worden.. Is ook niet uitnodigend he?
Pff k mag niet hopen dat ze er buiten die clip tegenwoordig ook zo bij loopt..
quote:slet?
Op woensdag 16 oktober 2002 19:47 schreef Together-Alone het volgende:
K Word een beetje schijtziek van het feit dat iedereen over Christina praat als 'die hoer'. Misschien laat haar kleding nogal weinig aan de verbeelding over, maar dan is ze nog niet gelijk een hoer.
Je spreekt pas van een hoer als iemand met een man of 30 in bed heeft liggen kronkelen. Verzin dus es ff wat orginelers, en iets dat ook echt klopt.
quote:probeer vooral nix zinnigs t eposten
Op donderdag 17 oktober 2002 12:12 schreef dunniecash het volgende:
Ja, en Tupac leeft nog zeker.
quote:Speciaal voor jou:
Op vrijdag 18 oktober 2002 10:40 schreef naarmijnmening het volgende:
Je smaak (of beter gezegd het gebrek daar aan) blijkt al uit je avatar
Verder:
Waarom zetten ze in godsnaam dat soort teksten in een videoclip?
Dat gaat m'n petje echt te boven.
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:01 schreef Splackavellie het volgende:
probeer vooral nix zinnigs t eposten
stomme kut dat je bent
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik zeg ook helemaal niet dat het hip-hop is.
quote:Erg intelligent tegenwoord...touché..
Op vrijdag 18 oktober 2002 10:26 schreef krasje het volgende:[..]
slet?
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:05 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Erg intelligent tegenwoord...touché..
Maar dan nog, geen stijl, geen goeie tekst. Alleen redman kan ik wel waarderen die heeft wel door dat ie lekker fout bezig is.
Wat ik echt ranzig vind, is die enorme laag make-up op haar gezicht. En verder denk ik ook, zoals eerder vermeld, dat ze wat is aangekomen. Staat een stuk beter!
quote:
Veel kritiek op nieuwe Aguilera-clipAch, negatieve publiciteit is ook publiciteit. Christina Aguilera heeft in elk geval heel wat stof doen opwaaien met haar nieuwe videoclip voor de single 'Dirrty'. Daarin draagt ze slechts weinig verhullende kleding.
Actrice Sarah Michelle Gellar is een van de mensen die zich behoorlijk stoort aan de verschijning. Voor het programma 'Saturday Night Live' parodieerde de 'Buffy'-ster de popprinses. Haar commentaar loog er niet om. "Als mensen dit zien zal men mij niet langer zien als een bubbelgum muziekindustriehoertje, maar als een echte hoer".
Maar dat is nog niet alles. Ondertussen maakt ook de overheid van Thailand zich druk om de clip. Chris danst in de clip te midden van een aantal mannen met ontblote bovenlichamen. Op de achtergrond hangen posters met daarop de teksten als: 'Young Underaged Girls' (jonge onvolwassen meisjes) en 'Thailand's sex tourism' (Thailands sekstoerisme), waarmee de seksindustrie van het land gepromoot wordt.
De overheid is woest over het feit dat de zangeres de donkere kant van het land onder de loep legt. De ministeries van Cultuur en Buitenlandse Zaken dreigen Aguilera en haar platenmaatschappij BMG met juridische stappen als blijkt dat de videoclip inderdaad schade berokkend aan het land. De clip is dan ook verboden in het Aziatische land.
Bron: Telegraaf
quote:Tja, dat zie je zoovaak tegenwoordig. Volgens mij zit er wel een 3 mm dikke laag shit op hun gezicht ofzo.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:51 schreef ruby het volgende:
Wat ik echt ranzig vind, is die enorme laag make-up op haar gezicht.
Ik zie bijna geen enkele clip meer met een dikke laag maku-up bitches.
quote:wat bedoel je nou?
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:14 schreef Yokozuna het volgende:
Ik zie bijna geen enkele clip meer met een dikke laag maku-up bitches.
Alleen t begin is grappig.. voor de rest is t weer een typisch " je krijgt veel verkoopcijfers door vooral heel inhoudloos zo geil mogelijk een clip te maken" nummer.
quote:Je haalt me de etensresten uit de mond!
Op zondag 1 december 2002 12:31 schreef -username- het volgende:
*geeft na een half uur typen, backspacen, wijzigen, enz op om woorden te vinden voor zowel de clip als de persoon als de muziek in kwestie*
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |