Dit dus. Hoewel al dat religieuze geweld (toen en nu) allerminst grappig is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:13 schreef ems. het volgende:
Het grappige aan het geheel is dat er echt mensen zijn die dít wel belachelijk vinden maar het christendom of de islam niet
Alsof de een serieuzer is dan de ander.
Ik vind het juist hilarisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:36 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dit dus. Hoewel al dat religieuze geweld (toen en nu) allerminst grappig is.
Moah, heksenjachten zijn eigenlijk nooit grappig, maar dat is slechts mijn mening......quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Twiitch het volgende:
geloof
[..]
Ik vind het juist hilarisch.
Als je religieus geweld hilarisch vindt, zou ik me maar eens laten nakijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Twiitch het volgende:
geloof
[..]
Ik vind het juist hilarisch.
kom op zeg, als ze blijft drijven is ze een heks, als ze zinkt is ze onschuldig (maar dan halen we haar niet naar boven) dat is toch pure slapstick.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:41 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Moah, heksenjachten zijn eigenlijk nooit grappig, maar dat is slechts mijn mening......
als je elkaar de kop inslaat omdat een onzichtbaar wezen dat zegt, dan moet je jezelf laten nakijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Als je religieus geweld hilarisch vindt, zou ik me maar eens laten nakijken
True, da's je reinste stupiditeit, maar evengoed, zo'n brandstapel is allesbehalve een grappig gezicht. En laten we wel wezen.....daar gingen de meesten naartoe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
kom op zeg, als ze blijft drijven is ze een heks, als ze zinkt is ze onschuldig (maar dan halen we haar niet naar boven) dat is toch pure slapstick.
Maar het wordt wel iets triester, als het slachtoffer helemaal niet in dat onzichtbare wezen gelooft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
als je elkaar de kop inslaat omdat een onzichtbaar wezen dat zegt, dan moet je jezelf laten nakijken.
Natuurlijk. Maar ondertussen zit er nog steeds bij jou bovenin iets los als het uitmoordden van meisjesscholen 'hilarisch' is. Dus of je hebt een flinke geestesziekte te pakken, of je probeert je groter voor te doen dan je bent op een forum. Welke van de twee gaat het worden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
als je elkaar de kop inslaat omdat een onzichtbaar wezen dat zegt, dan moet je jezelf laten nakijken.
Of ik ben gewoon cynisch en ervan overtuigd dat het nooit meer goed gaat komen in deze wereld, dat kan ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:49 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ondertussen zit er nog steeds bij jou bovenin iets los als het uitmoordden van meisjesscholen 'hilarisch' is. Dus of je hebt een flinke geestesziekte te pakken, of je probeert je groter voor te doen dan je bent op een forum. Welke van de twee gaat het worden?
Behalve dan dat die hoofddoek/boerka/keppeltje vergezeld gaan van abjecte ideeën over de geheel misplaatste superioriteit van de dragers....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:08 schreef Interloper het volgende:
Tja, er is dan ook geen enkel verschil tussen een zeef en een hoofddoekje/boerka/keppeltje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |