quote:
Dat kan je wel zeggen ja..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
Wat verdient vasek het zeg en wat verdient Milos het niet....
Zucht.quote:
Vind je het niet leuk dat ik er ben?quote:
Dat was inderdaad precies wat ik ermee bedoelde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk dat ik er ben?
Dit is hardcourt, hier mag je voor Nadal zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:33 schreef Norrage het volgende:
Djoko
Maar Rafa ziet er heel steady uit
Zo fijn dat jij dat ook moet bekennen. Vind je ook niet dat Murray in het verkeerde jaar Wimbledon heeft gewonnen? Dit is verreweg zijn kutste jaar in tijden, vind ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Norrage het volgende:
Ik ben zo blij dat we met djoko en Rafa weer echt tennis krijgen nu en niet dat sissy tennis van murray
Absoluut. Heb murray nog nooit zo verschrikkelijk zien spelen als dit jaar. Snap er helemaal niks van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:36 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zo fijn dat jij dat ook moet bekennen. Vind je ook niet dat Murray in het verkeerde jaar Wimbledon heeft gewonnen? Dit is verreweg zijn kutste jaar in tijden, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |