Umpire doelt vooral op het feit dat hij niet aan het opletten is, omdat hij bezig is met het noteren van de time violation ... natuurlijk mag je best onderhands serveren, maar niet precies op het moment dat je een time violation krijgtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar die umpire doelt op de handeling zelf. Die lijkt me niet verboden.
Wie? Berdych of Popsicle? Want die laatste presteerd toch best constant heel weinig?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk wordt die wat constanter nu
Denk je? Hij zegt namelijk 'you cannot serve like that'.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Umpire doelt vooral op het feit dat hij niet aan het opletten is, omdat hij bezig is met het noteren van de time violation ... natuurlijk mag je best onderhands serveren, maar niet precies op het moment dat je een time violation krijgt
Nu op een heel nette winning streak geloof ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wie? Berdych of Popsicle? Want die laatste presteerd toch best constant heel weinig?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wie? Berdych of Popsicle? Want die laatste presteerd toch best constant heel weinig?
En het was zo'n geweldige speler in zijn hoogtijdagen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Davydenko is een schim van de speler die hij was sinds halverwege de tweede set van de 2010 AO QF.
Hij kan knudde bezig zijn of fixen, geen van beiden verbazen me op dit moment.
Vind jij. Ik vind die eindeloze grindfests stomvervelend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic-Nadal wedstrijden zijn zelden, van beste/leukste/spannendste wedstrijden van de afgelopen 2/3 zijn er toch meerdere van hun bij.
Ach ja, natuurlijk... mea culpa.quote:Daarnaast is dat geen finale maar een mogelijke semi.
Del Potro ook. Serveert sinds de derde set gisteren op 60%.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Raonic lijkt geblesseerd te zijn...![]()
Ja, die ziet er bepaald ook niet okselfris uit...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Del Potro ook. Serveert sinds de derde set gisteren op 60%.
Die zitten in dezelfde helft van de loting. En wees maar blij dat het geen Djokovic - Murray wordt.quote:Hmmm. Saai toernooi. Finale Nadal - Djokovic.![]()
![]()
Mwah, sommige staan wel universeel hoog aangeschreven. Als je bijvoorbeeld de US Open finale van 2011 niet enigszins kan waarderen kan je het beter op youtube highlights van Federer houden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vind jij. Ik vind die eindeloze grindfests stomvervelend.
Djokovic-Murray hebben er inderdaad veel grotere saaie grindfests tussen zitten, met een paar uitzonderingen. Persoonlijk geef ik Murray de schuld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:03 schreef Rosario het volgende:
De laatste Djoko - Murrays waren echtinderdaad.
Shanghai vorig jaar was wel vet, toen was ik nog razend enthousiast.
Dat doe ik dan ook, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, sommige staan wel universeel hoog aangeschreven. Als je bijvoorbeeld de US Open finale van 2011 niet enigszins kan waarderen kan je het beter op youtube highlights van Federer houden.
En ik Djokovic.quote:Djokovic-Murray hebben er inderdaad veel grotere saaie grindfests tussen zitten, met een paar uitzonderingen. Persoonlijk geef ik Murray de schuld.![]()
Djoko vs Rafa is de allerbeste matchup in het tennis ooit. Heerlijke pottenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic-Nadal wedstrijden zijn zelden, van beste/leukste/spannendste wedstrijden van de afgelopen 2/3 zijn er toch meerdere van hun bij.
Daarnaast is dat geen finale maar een mogelijke semi.
Zes-uur durende grindfests, bij voorkeur in de AO, inderdaad... het beste slaapmiddel ooit!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko vs Rafa is de allerbeste matchup in het tennis ooit. Heerlijke potten![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Maar Del Potro had gewoon allang op moeten geven, me dunkt.. Sloeg eigenlijk nergens op om zo te spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:59 schreef wimderon het volgende:
Alweer een grote fout van Lahyani op een keypoint.
Als je slaapt heb je natuurlijk geen idee hoe goed die potten zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Zes-uur durende grindfests, bij voorkeur in de AO, inderdaad... het beste slaapmiddel ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |