Nog close encounters met bronstige elanden gehad vandaag?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef Dven het volgende:
Leuk. Jammer dat ik in Lapland zit en het als het al donker wordt er toch megabewolking hangt
Ik ben bewapend met zaklamp dus laat ze maar komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nog close encounters met bronstige elanden gehad vandaag?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik lig met een vriendin in het bos op ons rug in een grasveld vanaf half elf, zal mij benieuwen
Bedek je zaklamp met (liefst) met rode folie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Gewapend met Heel Grote Zaklamp, want toch wel eng
Ok goede tip, dank je!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bedek je zaklamp met (liefst) met rode folie.
Want als je ogen aan de duisternis gewend zijn
en je maakt je zaklamp aan
Dan duurt het weer 20 minuten voordat je ogen
zich weer aangepast hebben aan de duisternis
Zo stoerquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik lig met een vriendin in het bos op ons rug in een grasveld vanaf half elf, zal mij benieuwen
Niet verdwijnen zoals Ryan3 en Stali in 2005!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
Te druk met watertrappelenquote:
quote:
Wel blijven kijken. Want ff kijken heeft geen nut.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
In Rhenen vrij helder maar nog niets gezien.
Ik wil ook nog even naar buiten gaan.. (Wageningen) zitten er nog opklaringen ten westen van Rhenen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
In Rhenen vrij helder maar nog niets gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |