Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
Dacht ik al ^^ Maar weetje wat het is? Zodra ik weer ga snacken dan wil ik toch echt die volle zak met lekkere chips. Ik kijk wel even of ik die zak chips en zak snoep kwijt kan bij iemand (A. of iemand die hier komt chillen morgen ofzo). Weggooien is ook zonde hoewel doe ik wel altijd als ik weet dat het echt niet op gaat of als het te lang in de kast ligtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:19 schreef Onorgineel het volgende:
Sorry ben stoned, ging even aan me voorbij
Pak het gewoon johquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik al ^^ Maar weetje wat het is? Zodra ik weer ga snacken dan wil ik toch echt die volle zak met lekkere chips. Ik kijk wel even of ik die zak chips en zak snoep kwijt kan bij iemand (A. of iemand die hier komt chillen morgen ofzo). Weggooien is ook zonde hoewel doe ik wel altijd als ik weet dat het echt niet op gaat of als het te lang in de kast ligt
Neequote:
Hmm nee gewoon zo. AH huismerk is smerig, deze zijn wel nicequote:
Sinds ik een keer kippen gevangen heb, smaken ze alleen nog maar met veel sambal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee gewoon zo. AH huismerk is smerig, deze zijn wel nice
Sambalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinds ik een keer kippen gevangen heb, smaken ze alleen nog maar met veel sambal.
Internet blijft je verbazenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ik ineens op Tumblr tegen op mijn dashboard
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.karperland.nl/karper_vrouwen.htm
ONZ / meiden met een karper
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.karperland.nl/karper_vrouwen.htm
ONZ / meiden met een karper
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ik ineens op Tumblr tegen op mijn dashboard
Hoe klinkt het?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:45 schreef Onorgineel het volgende:
hoe noem ik mijn muziekproject iets geef een naam
Ok, ik ga ff nadenken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
spacende electronische vage shit
Infected mushrooms is al bezet zie ik, denk nog even verder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
spacende electronische vage shit
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Staat het al online ergens? Dat helpt wel natuurlijk bij het nadenken.
haha nee ik zat een naam voor een nummertje wat ik gemaakt had te bedenken maar pleur m er zo opquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Infected mushrooms is al bezet zie ik, denk nog even verder.
quote:
Okequote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
unscrewed je moet zo ff luisteren k?
Spacende browserquote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:08 schreef Unscrewed het volgende:
wtf?! Mijn message was opeens getranslated ik typte het in het nederlands ik zweer _o-
Ik luister terwijl ik weg space in slaapstad, ok?quote:
Joe, trustenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik luister terwijl ik weg space in slaapstad, ok?
Ik zeg morgen wel hoe ik het vond
quote:
Love you bby <3 lobilobi xoxoxoquote:
Is 't wat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:14 schreef sig000 het volgende:
Ja. Dub Dub Dub is eerste wat ik bedenk na de 1e tonen.
Thanks man, tof van je. Heeft best wat moeite in gezetenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Serieus, die ga ik aan maat van me laten horen.
Die ga ik zo ff luisteren, nog ff dit filmpje gevonden. .quote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:29 schreef Onorgineel het volgende:
Vriend van me maakt dit soort shit, fucking spacekees
En, ging het goed?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had net rijles en ik ben moe
hoiquote:
Jezusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef Monopoly het volgende:
k blijf me kapot lachen om deze pauper
Mooiquote:
Ja. Die gast is een echte spoorofiel a.k.a treinenfapperquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus
"Nou dit vind ik nou gevaarlijk en onverantwoord"
Meent ie het ook allemaal?
"kijk eens hoe makkelijk en illegaal je dat terein op kan komen. poort staat gewoon open hoor"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus
"Nou dit vind ik nou gevaarlijk en onverantwoord"
Meent ie het ook allemaal?
Als je je adres DM't kan ik meteen komenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Screw, hoe laat ben je hier voor het trippen met Vaseline_?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Die gast is een echte spoorofiel a.k.a treinenfapper
Heeft echt een hoop debiele filmpjes op youtube gezet. Prachtig als je goed aangeschoten bent om te kijken
Wheehehequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
"kijk eens hoe makkelijk en illegaal je dat terein op kan komen. poort staat gewoon open hoor"
Meteen komen if you know what I meanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je je adres DM't kan ik meteen komen
uns is 16 toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meteen komen if you know what I mean
Nicequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meteen komen if you know what I mean
Kst, don't interfere.quote:
ja maar dat is wel lullig. nu geef je hem valse hoopquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, why? Ik ga niet echt met 'm trippen bende gek
Alleen pijpen neuken toch ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, why? Ik ga niet echt met 'm trippen bende gek
Since 1994.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja maar dat is wel lullig. nu geef je hem valse hoop
Nee jij bent nu 18 toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben je niet veel ouder dan mij
Wacht maar... one day...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja maar dat is wel lullig. nu geef je hem valse hoop
maar ben al bezet srryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dan ben je precies 1,5 jaar jonger.
quote:
Hoelaat ga je truffelen met mij dan?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind haar wel beetje iets weghebben van vas
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind haar wel beetje iets weghebben van vas
Die sorry op het einde.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat is er trouwens zo grappig aan dat ik al bezet ben?
Hehehehe, waarheid wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef FL_Freak het volgende:
Mono dat filmpje![]()
tussen de regels door heeft die kerel wel gelijk, je kunt daar alles doen![]()
Alles wat het is.quote:
Nee.quote:
Heb net boodschappen gedaan en citroen gekocht voor de lemontek dus ik ga ze nu fijnsnijden en laten intrekken en over een halfuurtje nuttigenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoelaat ga je truffelen met mij dan?
G.I. JOEquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mweh er is vast een leukere Joe in de wereld
Ik ben wel benieuwd naar het intrek gedeelte.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb net boodschappen gedaan en citroen gekocht voor de lemontek dus ik ga ze nu fijnsnijden en laten intrekken en over een halfuurtje nuttigen
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het intrek gedeelte.
Nicequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb net boodschappen gedaan en citroen gekocht voor de lemontek dus ik ga ze nu fijnsnijden en laten intrekken en over een halfuurtje nuttigen
Ik blijf fokken tot ik het scherm niet goed meer kan zien ja, zo doe ik het meestal en dan ga ik andere dingen doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nice
Vertel me hoe het is gegaan
Of kom je ook nog FOK!ken terwijl ze inwerken/na de piek?
Whehe, ik weet niet of ik in mijn eentje trippen leuk zou vinden, dan zou ik geen idee hebben van wat ik precies moet doen..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf fokken tot ik het scherm niet goed meer kan zien ja, zo doe ik het meestal en dan ga ik andere dingen doen
Hangt ervanaf joh, soms naar buiten, soms op het balkon zitten, soms van die trippy filmpjes kijken, soms naar het plafond staren, naar de kat staren en helemaal stukgaan, weet ik veel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe, ik weet niet of ik in mijn eentje trippen leuk zou vinden, dan zou ik geen idee hebben van wat ik precies moet doen..Dan ga je over dingen nadenken enzo, heb je niemand om het aan te vertellen.. etc.
Wat doe jij meestal als je tript?
die lemontek is echt nasty trouwensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iknow, m'n maag is daardoor ook altijd een beetje fucked voor een paar minuten omdat het natuurlijk ook nog eens op lege maag isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
die lemontek is echt nasty trouwens
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat is er trouwens zo grappig aan dat ik al bezet ben?
Ah okayquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hangt ervanaf joh, soms naar buiten, soms op het balkon zitten, soms van die trippy filmpjes kijken, soms naar het plafond staren, naar de kat staren en helemaal stukgaan, weet ik veel.
En ben sowieso niet spraakzaam dan hè, ik wil echt menselijk contact vermijden ofzo op een of andere manier
Lichtelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah okay
En... begint alles al doorelkaar te lopen?
quote:
Nice, nicequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LichtelijkBeeld is een beetje golvend en in m'n hoofd spelen violen.
Nah ik ga zo een uur douchen en lummelen en dan de hele dag op de bank liggen ofzoquote:
Nicequote:
Gewoon in je kontje gestopt zeker?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme. Net gefouilleerd en alles terwijl ik speed bij me had, peentjes zijn gezweten
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme. Net gefouilleerd en alles terwijl ik speed bij me had, peentjes zijn gezweten
het enige vakje in mn portemonnee waar hij niet keekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon in je kontje gestopt zeker?
Murquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Hier moest ik om lachen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Hehehquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Pas je even op debiel, je moet geen locked up abroad patiëntje worden jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Aiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
reeksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat groene dingetje?
Centraal topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
heb het nu maar aan lon gegeven, die houdt t in dr tentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pas je even op debiel, je moet geen locked up abroad patiëntje worden ja
Centraalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, lijpe shit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klik eens op ONZ, dan moet je helemaal naar beneden scrollen voor je deze reeks ziet...
Jeujquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Vanmorgen nog gebeld met overheid voor mijn machinistenpas
Allemaal wachtrijen en onduidelijke informatie.
Ik had er op een gegeven moment flink de hoerenkak in en had opgehangen.
Net een half uurtje geleden gebeld door mijn bedrijf dat ze bij de overheid hebben lopen huilen en zeuren en volgende week heb ik dan eindelijk de pas in huis![]()
Gewoon eieren jatten bij de boer of zijn varkens rauw opeten en vervolgens zijn vrouw verkrachten achter het kippenhokquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Denk je ff een ontbijtje te scoren, regent het verdomme
Was nog wel van plan beginnen te studeren voor m'n hertentamen volgende week, maar zonder ontbijt gaat dat lastig worden vrees ik
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Net een half uurtje geleden gebeld door mijn bedrijf dat ze bij de overheid hebben lopen huilen en zeuren en volgende week heb ik dan eindelijk de pas in huis![]()
Jezus manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Deze baas weet hoe het hoortquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon eieren jatten bij de boer of zijn varkens rauw opeten en vervolgens zijn vrouw verkrachten achter het kippenhok
Stoerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Officieel mag dat niet, maar mocht je toevallig een keer in mijn trein zitten kan je wel een stukje meequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Stoermag ik eens mee in dat hokje daar vooraan?
Ja! Heb al jouw liedjes geluisterd en toen viel ik in slaapquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Had je dat ding nog geluisterd?
Ambtenaren hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Paar wekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja! Heb al jouw liedjes geluisterd en toen viel ik in slaap
Fucking chill gast, dikke baas ben jij ook echt
Hoelang doe je over ~3min?
quote:
Koewlquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Officieel mag dat niet, maar mocht je toevallig een keer in mijn trein zitten kan je wel een stukje mee
Roaldquote:
Nee, enkel in het noordenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Koewlmoet je dan gewoon heel het land door?
Valt zwolle ook nog onder het Noorden?quote:
Thanksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Jezus, maar dan heb je wel iets vets
quote:
Betekent niet dat andere er geen gebruik van kunnen maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij komt toch niet verder dan Rotterdam.
Ik ben ook door de regen gegaan, grootste fout van mijn leven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef OllieWilliams het volgende:
oke ik ga door de regen zieke yolo zetten
Nobele man. Deze man verdiend een standbeeld op de Coolsingel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betekent niet dat andere er geen gebruik van kunnen maken.
Het is dichtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb wel iets gemist met JNG.
Geen zin om alles terug te lezen.
Ik weet het.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nobele man. Deze man verdiend een standbeeld op de Coolsingel.
Goed Goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het werd eens tijd.
Hoe was je date eigenlijk?
Heb ik ook, zit doelloos rond te klikken terwijl ik snel door boek 3 wil zodat ik verder kan met het verhaal van GoT.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan gewoon niet het geduld vinden om te gaan lezen
Whehe. Elke keer pak ik vol zelfvertrouwen mijn ereader maar dan ga ik weer sims doen of iets bakken of gewoon helemaal niksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik ook, zit doelloos rond te klikken terwijl ik snel door boek 3 wil zodat ik verder kan met het verhaal van GoT.
De Simsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whehe. Elke keer pak ik vol zelfvertrouwen mijn ereader maar dan ga ik weer sims doen of iets bakken of gewoon helemaal niks
Deze man.quote:
#YOLOquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Had in een gekke bui alle ontbrekende uitbreidingspakketten van sims 2 gekocht
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk hebben_!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij nu ook niet meer toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij niet toch?
zo bam in yo face, pow pow
gekocht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
gekocht?
je bent niet goed bij je verstand
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij niet toch?
zo bam in yo face, pow pow
quote:
Ik weet niet hoe die shit werkt met gamesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Waarom kopen, als alles gratis is?
Dishonoredquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die shit werkt met gamesheb wel dankzij wietparkiet/hamerhaai dishonored gedownload
Goedmaakseks gehad?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil je hier echt duidelijkheid over?
Wow. Ik kwam niet verder dan in dat stadje met die oma, ik KAN gewoon niet sneaken dus ga ik iedereen murderen en heb ik dus bad karmaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dishonored![]()
Helemaal uitgespeeld :3
Je hebt andere soorten anticonceptiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wil je liever je chick zwangermaken en fucking vroeg vader zijn enzo?
Gewoon blink en stop time upgraden mutsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow. Ik kwam niet verder dan in dat stadje met die oma, ik KAN gewoon niet sneaken dus ga ik iedereen murderen en heb ik dus bad karma
voordat je seks hebt gewoon de baarmoeder eruit halen met je blote handenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En ziektes?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt andere soorten anticonceptie
Had alles toch al origineelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
gekocht?
je bent niet goed bij je verstand
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow. Ik kwam niet verder dan in dat stadje met die oma, ik KAN gewoon niet sneaken dus ga ik iedereen murderen en heb ik dus bad karma
Flips wilt al jouw aftrekverhalen wel horen zei zequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]Wat denkt te.
Maar ik ga mijn seksleven niet op FOK! bespreken als je het niet erg vindt.
Blink is wel fucking baasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon blink en stop time upgraden muts
zo moeilijk is het niet
Waarvan akte.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Flips wilt al jouw aftrekverhalen wel horen zei ze
Whehe ik kon toen allemaal vet snelle reactie trucjes enzo, was wel chill.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon de breinaald er door heen mocht je raak schietenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik wil al Flips' aftrekverhalen wel horen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Flips wilt al jouw aftrekverhalen wel horen zei ze
Heb je ook die DLC geklaard?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe ik kon toen allemaal vet snelle reactie trucjes enzo, was wel chill.
Nu kan ik die shit niet meer
Dan mag je wel een paar avonden vrij houden. Dat meisje trekt wat afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil al Flips' aftrekverhalen wel horen.
Gaat ze niet waarderen denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon de breinaald er door heen mocht je raak schieten
Je moet het gewoon weer terug eruit zuigen als je klaar bent.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gaat ze niet waarderen denk ik
Die flips tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan mag je wel een paar avonden vrij houden. Dat meisje trekt wat af
Hmm, weet niet of die bij de download erbij in zat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je ook die DLC geklaard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vies dametjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan mag je wel een paar avonden vrij houden. Dat meisje trekt wat af
Kun je alsnog downloaden toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of die bij de download erbij in zat.
Waarschijnlijk niet, downloadde het zo'n beetje rond de tijd dat het uitkwam.
is toch haar schuld jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gaat ze niet waarderen denk ik
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet het gewoon weer terug eruit zuigen als je klaar bent.
Al 8 maandenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:28 schreef Snowbells het volgende:
Is assassins creed 3 nu ook te downloaden ergens?
Alle spellen zijn te downloaden de dag na hun release zo'n beetje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:28 schreef Snowbells het volgende:
Is assassins creed 3 nu ook te downloaden ergens?
Hmm, misschien doe ik dat wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kun je alsnog downloaden toch?
heb hem ook later gedownload
Ja maar het is zo ingewikkeldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alle spellen zijn te downloaden de dag na hun release zo'n beetje.
Ook uitgespeeld btw
Bij jou welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serieus he, als je nou in haar kontje komt, kan ze dan ook zwanger worden?
Ja, zo worden negers gemaakt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zo ontbijt ik alleen op zondagen, anders hou je geen varkens meer over.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon eieren jatten bij de boer of zijn varkens rauw opeten en vervolgens zijn vrouw verkrachten achter het kippenhok
Gastquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |