Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
Dacht ik al ^^ Maar weetje wat het is? Zodra ik weer ga snacken dan wil ik toch echt die volle zak met lekkere chips. Ik kijk wel even of ik die zak chips en zak snoep kwijt kan bij iemand (A. of iemand die hier komt chillen morgen ofzo). Weggooien is ook zonde hoewel doe ik wel altijd als ik weet dat het echt niet op gaat of als het te lang in de kast ligtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:19 schreef Onorgineel het volgende:
Sorry ben stoned, ging even aan me voorbij
Pak het gewoon johquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik al ^^ Maar weetje wat het is? Zodra ik weer ga snacken dan wil ik toch echt die volle zak met lekkere chips. Ik kijk wel even of ik die zak chips en zak snoep kwijt kan bij iemand (A. of iemand die hier komt chillen morgen ofzo). Weggooien is ook zonde hoewel doe ik wel altijd als ik weet dat het echt niet op gaat of als het te lang in de kast ligt
Neequote:
Hmm nee gewoon zo. AH huismerk is smerig, deze zijn wel nicequote:
Sinds ik een keer kippen gevangen heb, smaken ze alleen nog maar met veel sambal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee gewoon zo. AH huismerk is smerig, deze zijn wel nice
Sambalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinds ik een keer kippen gevangen heb, smaken ze alleen nog maar met veel sambal.
Internet blijft je verbazenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ik ineens op Tumblr tegen op mijn dashboard
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.karperland.nl/karper_vrouwen.htm
ONZ / meiden met een karper
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.karperland.nl/karper_vrouwen.htm
ONZ / meiden met een karper
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]