Schoenplaatjes worden geleverd bij de pedalen, niet bij de schoenen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Andere vraag over schoenen. Wanneer ik die ga kopen in de winkel zitten er dan al de blokjes onder van je pedaalsysteem of moet je die er nog los bijkopen aan de hand van welke pedalen je hebt?
Aha weet ik genoeg bedankt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:14 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Schoenplaatjes worden geleverd bij de pedalen, niet bij de schoenen.
Ik koop geen mega dure schoenen dus ik ben bang dat iets te veel van het goede wordt voor schoenen van max 150 euro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:51 schreef cafca het volgende:
Maar als je een beetje slim bent, onderhandel je wel zo dat je een setje plaatjes erbij krijgt, bij je schoenen.
Ik fiets nu op de fiets en schoenen van mijn vader. Maar langzamerhand ga ik mijn eigen spullen aanschaffen. Te beginnen bij schoenen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef cafca het volgende:
Mwah, een paar schoenplaatjes van 2 tientes moeten daar toch wel af kunnen lijkt me?
Ik weet dat shimano ooit een actie had: bij een paar schoenen, pedalen + plaatjes voor 1 euro, gold ook voor schoenen van 100 euro volgens mij.
Heb je al pedalen, of moet je die ook nog aanschaffen?
Klopt heb ik toen des tijds ook gedaan! Leuke actie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef cafca het volgende:
Mwah, een paar schoenplaatjes van 2 tientes moeten daar toch wel af kunnen lijkt me?
Ik weet dat shimano ooit een actie had: bij een paar schoenen, pedalen + plaatjes voor 1 euro, gold ook voor schoenen van 100 euro volgens mij.
Is een jaarlijkse actie van shimano. Afgelopen jaar ook voor ¤100 schoenen, pedalen en plaatjes gekocht. Zijn echter niet de beste schoenen maargoed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef cafca het volgende:
logischerwijs zou ik zeggen racefiets met opzetstuur. Om hem flexibeler te kunnen gebruiken dan alleen triatlon. (lijkt me)quote:Op maandag 3 februari 2014 12:27 schreef Yankee het volgende:
Wat wil je?
Racefiets met opzetstuurtje of een tijdritfiets?
ah, oke. Thanks. Ik zal eens wat rondneuzen...quote:Op maandag 3 februari 2014 13:59 schreef Yankee het volgende:
Dan kun je dus gewoon een racefiets uitzoeken en daar een opzetstuurtje bij aanschaffen
oke, ik snap hetquote:Op maandag 3 februari 2014 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een triatlhon fiets duur maakt zijn de hoge/dichte wielen, het aero frame en het stuur. Allemaal dingen die niet heel veel verkocht worden en daardoor duurder zijn.
Kijk anders eens op Marktplaats, heb je mooie gebruikte voor een zachte prijs...quote:Op maandag 3 februari 2014 10:31 schreef Jumparound het volgende:
Heren (en dames) een noob-vraag.
Volgend jaar wil ik beginnen met triatlonnen (kwart triatlon) maar ik heb totaal geen racefiets ervaring.
Een triatlonfiets van 4-6000 euro vind ik dan wel weer wat overdreven, maar hebben jullie enig idee wat een aardig instapmodel zou zijn?
Bvd
Is afhankelijk van het budget. Wil je een nieuwe fiets of is een tweedehands ook goed?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ah, oke. Thanks. Ik zal eens wat rondneuzen...
Wat zijn nou echt aandachtspunten?
[..]
oke, ik snap heteerst maar zien of ik het uberhaupt wel leuk vind
Dat is nog niet eens een racefiets.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:36 schreef Jumparound het volgende:
Tweede hands is prima maareh. (ik wil niet vloeken in de kerk) een fiets van de decathlon?
bijvoorbeeld deze?
Decathlon is in an sich geen probleem. Maar dan wel een fatsoenlijk model. En zeker geen model met een bezemsteel ipv een stuur.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:36 schreef Jumparound het volgende:
Tweede hands is prima maareh. (ik wil niet vloeken in de kerk) een fiets van de decathlon?
bijvoorbeeld deze?
Ik had niet gekeken naar het stuurquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Decathlon is in an sich geen probleem. Maar dan wel een fatsoenlijk model. En zeker geen model met een bezemsteel ipv een stuur.
Wat heeft dat te maken met dit topic?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil binnenkort wat sportiever gaan doen, dus ik heb ff rond gekeken naar een mountainbike, en ik ben op deze uitgekomen
[ afbeelding ]
een Sensa Ritchey. Een 2e hands bij een fietsenwinkel
Schijnt een leuk beginners MTB te zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dit topic?
oh sorry.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dit topic?
Dan moet ik misschien hier ook maar mijn vragen gaan stellen over kinderfietsen dus...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Er is geen apart mtb kopen topic. Lijkt me prima ook hier kunnen.
Wat zoek je?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien hier ook maar mijn vragen gaan stellen over kinderfietsen dus...
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien hier ook maar mijn vragen gaan stellen over kinderfietsen dus...
Wat is dat voor een toko, bemi-bikes? De naam BEMI is al sinds de jaren '80 bezet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil binnenkort wat sportiever gaan doen, dus ik heb ff rond gekeken naar een mountainbike, en ik ben op deze uitgekomen
[ afbeelding ]
een Sensa Ritchey. Een 2e hands bij een fietsenwinkel
Schijnt een leuk beginners MTB te zijn.
Dit is gewoon een afbeelding van internetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat is dat voor een toko, bemi-bikes? De naam BEMI is al sinds de jaren '80 bezet.
Ben jij nou zo dom of ben ik zo slim?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al wat gevonden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef Jumparound het volgende:
oke thanks weer
Collega heeft uitgelegd wat "Shimano 105 afmontage" betekent, ik snap nu waarom een fiets () van de decathlon geen goed idee is
Ik ga wel ff op marktplaats neuzen
Toevallig zat ik vanmorgen nog te denken. Ff mn post updaten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Al wat gevonden?
Deze is ook mooi:
http://link.marktplaats.nl/m782721046
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paste precies binnen mijn budget van 500 euro.
een aantal ritjes nu van een uurtje erop zitten en ben erg tevreden tot nu toe
Krijg alleen wel pijn in mn handen, maar dat komt omdat ik niet gewend ben om het stuur zo en zolang vast te houden
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Toevallig zat ik vanmorgen nog te denken. Ff mn post updaten.
Ik heb inderdaad wat gevonden.
Bij een fietsenmaker geweest die me aanraadde te kijken voor een Trek van 56 cm (omdat ik wil gaan triatlonnen) met een tripple blad voor als ik nog ergens in de bergen terecht kom.
Binnen een dag de volgende fiets gevonden
TREK 1600 SLR Aluminium 56cm Triple Shimano 105 geworden."
Foto'tje erbijGebruik je al handschoentjes met gelpads? Dat zal veel van de klachten weg nemen waarschijnlijk, al is het ook een kwestie van gewenning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paste precies binnen mijn budget van 500 euro.
een aantal ritjes nu van een uurtje erop zitten en ben erg tevreden tot nu toe
Krijg alleen wel pijn in mn handen, maar dat komt omdat ik niet gewend ben om het stuur zo en zolang vast te houden
Hoeft niet veel te kosten
http://www.rose.nl/artike(...)sh-gel-01/aid:484121
Ik gebruik deze en die zijn prima.
ah, daar zal ik eens naar kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je al handschoentjes met gelpads? Dat zal veel van de klachten weg nemen waarschijnlijk, al is het ook een kwestie van gewenning.
Hoeft niet veel te kosten
http://www.rose.nl/artike(...)sh-gel-01/aid:484121
Ik gebruik deze en die zijn prima.
Het is ook nog eens veiliger mocht je een keer vallen en staat profiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ah, daar zal ik eens naar kijkenThanks!
vooral de Profi-look trekt me welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is ook nog eens veiliger mocht je een keer vallen en staat profi
Als je een keer zonder handschoenen gevallen bent, zal dat veiliger je ook wel trekkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vooral de Profi-look trekt me wel
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:04 schreef LintuxCx het volgende:
Net naar de Condor Cycles winkel/workshop geweest. Daar staan idd wel een paar mooie fietsen.
Toch eens nadenken over staal tegenover de gebruikelijke alu vs carbon..
Nog niet eens kijkend naar de specs kosten etc had ik zo'n fiets never gekocht. Niet de moeite nemen om de fiets schoon te maken of fatsoenlijk buiten of op een andere mooie plek in huis foto's maken, is voor mij al vaak een no go en klik een advertentie gelijk weg. Zegt vaak genoeg over de verkoper, hoe hij ermee is om gegaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Al wat gevonden?
Deze is ook mooi:
http://link.marktplaats.nl/m782721046
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |