Diepgang tot de oneindigheid. Letterlijk.quote:
Een topic over hoe TS gaat truffelen met een chick van 10/10quote:
10/10quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een topic over hoe TS gaat truffelen met een chick van 10/10
picsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Met een doosje mush stenen? Lucky her.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas heeft puntige knieënquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik hou niet van truffels, vaseline zou ik wél doen.
Dan doe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik hou niet van truffels, vaseline zou ik wél doen.
Een ML'tje of 4/5 moet voldoende zijn toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Wel een G'tje erbij dan...
Schijnt nogal nauw te komen....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een ML'tje of 4/5 moet voldoende zijn toch?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef leeell het volgende:
[..]
10/10, heb je soms een tumor op je oog.
Jij kent het euforische gevoel niet dat je alles ineens begrijpt, overal een antwoord op hebt, alles doorziet enzo? Bij mij standaard aan het eind van iedere paddo/truffel trip.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Sorry TS ik ben niet jaloers. Weleens truffels gedaan? Het is een waardeloze drug. Bijna altijd een chaotische waardeloze trip. En je kan het amper sturen. En geen gelukzalig gevoel.
Doe dan LSD dat is pas een goede drug! Ik snap echt niet hoezo mensen truffels doen als je LSD kan krijgen. Het is makkelijk te sturen. Een lekkere euforie en dichter bij jezelf komen
!
Dat heb ik met LSD niet met truffels. Maar ik heb truffels dan ook maar 3x gedaan waarvan ik 2x echt goed naar de klote ben gegaan. Nu alleen nog LSD en proberen egodood te rakenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Jij kent het euforische gevoel niet dat je alles ineens begrijpt, overal een antwoord op hebt, alles doorziet enzo? Bij mij standaard aan het eind van iedere paddo/truffel trip.
Ooit LSD gedaan? :pquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Jij kent het euforische gevoel niet dat je alles ineens begrijpt, overal een antwoord op hebt, alles doorziet enzo? Bij mij standaard aan het eind van iedere paddo/truffel trip.
Gast dat heb ik ook! Net nog zelfs, ik en Vas zijn nu aan het naspacen. Net nog een jointje erin geknald, opeens weer half terug in de trip.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Mwah als jij je gewoon goed voelt en een mooie setting hebt. En daarbij 200ugs LSD neemt kan er weinig mis gaan. Ik ken zat mensen die vaak LSD doen en van een bakje truffels helemaal uitflippen waaronder ik zelf. LSD is echt niet zo gevaarlijk als er word gezegd dat het is. Er bestaat wel een kans dat het mis gaat maar je moet er uiteraard gewoon verantwoord mee omgaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nope, staat nog wel op het lijstje. Maar angst
Jointje na die tijd kan een prima effect hebben jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast dat heb ik ook! Net nog zelfs, ik en Vas zijn nu aan het naspacen. Net nog een jointje erin geknald, opeens weer half terug in de trip.
Dat van angst is ook niet werkelijk angst hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:17 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Mwah als jij je gewoon goed voelt en een mooie setting hebt. En daarbij 200ugs LSD neemt kan er weinig mis gaan. Ik ken zat mensen die vaak LSD doen en van een bakje truffels helemaal uitflippen waaronder ik zelf. LSD is echt niet zo gevaarlijk als er word gezegd dat het is. Er bestaat wel een kans dat het mis gaat maar je moet er uiteraard gewoon verantwoord mee omgaan.
Gewoon een chille mindset hebben met alles, weet je. Misschien zelfs nog 2-3 hijsjes van een jointje zodat je een euphorischer gevoel krijgt en met een blij hoofd die trip in kan gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nope, staat nog wel op het lijstje. Maar angst
Daarom!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Jointje na die tijd kan een prima effect hebben jaZelfs dagen daarna nog anders dan een gewone high. Lekker man.
Wat voor had je trouwens? En hoeveel? Smoken tijdens de piek doe ik ook niet als ik een degelijke portie heb gehad, dan ben ik bezig met hele andere dingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast dat heb ik ook! Net nog zelfs, ik en Vas zijn nu aan het naspacen. Net nog een jointje erin geknald, opeens weer half terug in de trip.
Mijn standaard is eigenlijk P.Atlantis en dan 15 gram.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Wat voor had je trouwens? En hoeveel?
Heb jij dat ook? Dan als je die dingen hebt gegeten, is het afwachten, en dan is er zo'n moment dat ALLES doorelkaar heen loopt en dan kan je niet begrijpen dat het eten van die truffels ook maar IETS te maken had met wat er allemaal in je hoofd omgaat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Wat voor had je trouwens? En hoeveel? Smoken tijdens de piek doe ik ook niet als ik een degelijke portie heb gehad, dan ben ik bezig met hele andere dingen.
Synthetische drugsquote:
Ook mijn standaard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn standaard is eigenlijk P.Atlantis en dan 15 gram.
Ik vind Atlantis wel heel chill qua diepgang.
Precies.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ook mijn standaard.op de nuchtere maag uiteraard.
Dat ken ik ja. Maar weet het wel altijd te herleiden. Het is wel de reden dat het fout kan gaan bij onervaren mensen. Als je niet weet hoe het komt dat je zo raar bent kan je gekke dingen in je hoofd halen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb jij dat ook? Dan als je die dingen hebt gegeten, is het afwachten, en dan is er zo'n moment dat ALLES doorelkaar heen loopt en dan kan je niet begrijpen dat het eten van die truffels ook maar IETS te maken had met wat er allemaal in je hoofd omgaat?
Deze man weet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies.
Hele dag niks eten, dan bij de piek vergeet je dat je honger had, na de piek een pizza bestellen ofzo.
Tijdens de afterglow pizza eten
man, beter doe je lsd. Duurt zo veel langer ook, bij een goede dosis en een beetje wiet ben je zo 8 tot 10 uur aan het trippen. De piek duurt ook veel langer dan bij paddo's en truffels. Bovendien is het een veel mooiere ervaring.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies.
Hele dag niks eten, dan bij de piek vergeet je dat je honger had, na de piek een pizza bestellen ofzo.
Tijdens de afterglow pizza eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |