Dat heb ik dus ook idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Troeta het volgende:
Ik zat er vandaag nog aan te denken, een tijdje terug had iemand hier ook problemen met een kindje dat zelf niet at maar nog steeds gevoerd werd. Reageerde ik nog op dat het ws. een gewoonte was geworden.
Nouja, Mex wil ook ineens geen avondeten meer, maakt niet echt uit wat het is, hij wil gewoon spelen en naar buiten.
Nu voeren wij hem dus ookWant dan eet hij wel en is hij weer even afgeleid van de dingen die hij eigenlijk wil doen en soms gaat hij dan zelf nog wat meer eten.
Het vieze eten in de mond houden herken ik van mezelf, als ik het doorslikte moest ik vaak kokhalzen.
Mijn moeder heeft ook geen tips voor je, want haar is het niet gelukt om mij goed te laten eten. Dat heb ik eigenlijk de laatste 6 jaar pas geleerd.
De strijd die er altijd was vond ik vreselijk, ik kon er niks aan doen, het was gewoon smerig.
Ik zou veel fruit geven voor de vitaminen, smoothies laten drinken, pasta en pizza met heel fijn gehakte of gepureerde groenten, vaak doperwten bijv. als hij dat wel lust.
Overdag bruine boterhammen voor de vezels en idd geen brood enzo geven als hij zijn eten niet opheeft, maar er toch verder geen strijd van te maken.
En veel recepten proberen, samen koken, iets positiefs van maken
Altijd toetje geven ben ik het nooit zo mee eens eigenlijk, maar wij hebben ook niet standaard een toetje na het eten.
+1 dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:23 schreef Troeta het volgende:
Hier eet hij ook met zijn handen meestal. Eigenlijk sinds Nena zelf eet. Ik vind het best, netjes eten leren we later wel.
Alleen soep gaat hij altijd heel overdreven netjes eten.
Dat zeg ik ook son, vaak werkt het wel.
moeilijk hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef laziness het volgende:
Ter verduidelijking, hij heeft nog nooit een boterham gehad als avondeten. Ik zei dat hij wel honger heeft want hij vraagt om een boterham. Hij krijgt hem vervolgens niet. We zeggen aan tafel dat hij het moet doen met wat er nu voor zijn neus staat of later op de avond dat hij dan zijn bord leeg had moeten eten.
Hij eet voor de rest overdag goed maar ik zie hem vermageren doordat hij 's avonds zo ongeveer alles weigert. Er is geen groente wat er wel in gaat. Ik weet van veel dingen heel zeker dat hij het lekker vindt maar hij vertikt het gewoon.
Toetje krijgt hij gewoon omdat ik vind dat hij het kan gebruiken.
Ja ik ben heel lang van de laat het los brigade geweest. Ook naar mijn vent toe maar sinds hij echt duidelijk vermagert baal ik er van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef becky27 het volgende:
[..]
moeilijk heNoortje is ook graatmager aan het worden, doordat ze selectief en dat selectieve ook nog eens weinig eet. Maar ik weet niet hoe ik het er in kan proppen. Paar maanden terug woog ze nog 14.9 kilo. Ik hoop dat het er nu 13.5 zijn.
Als ik overal ketchup op zou doen zou hij wel alles eten denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef becky27 het volgende:
Zoveel brood!!
Noortje eet s ochtends een cracker, s middags 1 a 2 boterhammen en miniem avondeten. Vooral het vlees gaat er wel in. En mayonaise......
Tussendoor normaal fruit en een ontbijtkoek, koekje of cracker. Tijdens de vakantie veel ijs en chips
Dat kan ik me heel goed voorstellen als je hem inderdaad magerder ziet worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik ben heel lang van de laat het los brigade geweest. Ook naar mijn vent toe maar sinds hij echt duidelijk vermagert baal ik er van.
Je zal mij ook niet zo snel laat het los meer horen zeggen want dat is zo makkelijk nog niet en ik merk heel duidelijk dat ik wel degelijk vind dat hij gewoon moet proeven in ieder geval en het dus niet compleet aan hem over wil laten.
Aventura, Olivier was vorige week 2,5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |