Hij kan zich natuurlijk niet negatief uitlaten over 3FM. Wedden dat hij Giel ook gewoon schijtirritant vindt.quote:
ik snap dat giel gebash niet. sympatieke vent gewoon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij kan zich natuurlijk niet negatief uitlaten over 3FM. Wedden dat hij Giel ook gewoon schijtirritant vindt.
Sarcastquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
ik snap dat giel gebash niet. sympatieke vent gewoon.
Hoi Gielquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
ik snap dat giel gebash niet. sympatieke vent gewoon.
Je begint nu hier wel erg veel FAQs te stellen hoor. Mij een beetje te F.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef bulbjes het volgende:
Er staat bij de f.a.q. dat je 8 liter drank mee mag nemen. Is dit nu meer dan vorig jaar of denk ik dat maar?
Evenveel dacht ik hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef bulbjes het volgende:
Er staat bij de f.a.q. dat je 8 liter drank mee mag nemen. Is dit nu meer dan vorig jaar of denk ik dat maar?
Dit jaar niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb al 8 liter zonnebrand nodig, geen plaats meer voor drank.
Egwel, dit perzikhuidje don't come for free, young lady!quote:
Of insmeren met whiskyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En anders dit jaar maar aan de Nivea-Cola
quote:
Straattheater krijgt een vaste plekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef AMDB het volgende:
Is er trouwens bekend wat het buitenpodium precies is?
Ah, misschien wel leuk om even bij te chillen dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Straattheater krijgt een vaste plek
In de nrc bijlage stond bij za en zo ook zelfs al wat er kwamquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, misschien wel leuk om even bij te chillen dus.
Ja verdomme, en wel een beetje zelf de podia er mee omringen. Hypocrietenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef friekin_ het volgende:
NIET: filmapparatuur, glas, blik, , professionele fotoapparatuur (lees: fototoestellen met verwisselbare lenzen en spiegelreflexcamera’s), opnameapparatuur, campingartikelen (zoals hamers en tentstokken)
Mag ik echt geen tentstokken mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |