Met camping bedoelen ze natuurlijk dat om 18.00 het zoveelste biertje al opengaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef bulbjes het volgende:
Er staat bij de f.a.q. dat de campings donderdag om 18u open gaan. Staat dit er elk jaar en is het dus weer gewoon veel eerder? Ja toch?
Hij kan zich natuurlijk niet negatief uitlaten over 3FM. Wedden dat hij Giel ook gewoon schijtirritant vindt.quote:
ik snap dat giel gebash niet. sympatieke vent gewoon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij kan zich natuurlijk niet negatief uitlaten over 3FM. Wedden dat hij Giel ook gewoon schijtirritant vindt.
Sarcastquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
ik snap dat giel gebash niet. sympatieke vent gewoon.
Hoi Gielquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
ik snap dat giel gebash niet. sympatieke vent gewoon.
Je begint nu hier wel erg veel FAQs te stellen hoor. Mij een beetje te F.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef bulbjes het volgende:
Er staat bij de f.a.q. dat je 8 liter drank mee mag nemen. Is dit nu meer dan vorig jaar of denk ik dat maar?
Evenveel dacht ik hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef bulbjes het volgende:
Er staat bij de f.a.q. dat je 8 liter drank mee mag nemen. Is dit nu meer dan vorig jaar of denk ik dat maar?
Dit jaar niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb al 8 liter zonnebrand nodig, geen plaats meer voor drank.
Egwel, dit perzikhuidje don't come for free, young lady!quote:
Of insmeren met whiskyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En anders dit jaar maar aan de Nivea-Cola
quote:
Straattheater krijgt een vaste plekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef AMDB het volgende:
Is er trouwens bekend wat het buitenpodium precies is?
Ah, misschien wel leuk om even bij te chillen dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Straattheater krijgt een vaste plek
In de nrc bijlage stond bij za en zo ook zelfs al wat er kwamquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, misschien wel leuk om even bij te chillen dus.
Ja verdomme, en wel een beetje zelf de podia er mee omringen. Hypocrietenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef friekin_ het volgende:
NIET: filmapparatuur, glas, blik, , professionele fotoapparatuur (lees: fototoestellen met verwisselbare lenzen en spiegelreflexcamera’s), opnameapparatuur, campingartikelen (zoals hamers en tentstokken)
Mag ik echt geen tentstokken mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |