Toen ik hier kwam postte ik alleen maar plaatjes. Tong en Fotoloog werden gek van me, die kwamen er gewoon niet tussenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kun je bij de AKQ navragen (als ze me daar nog kennen). Ik ben heel goed in plaatjes. Zo ben ik ook hier beland
Ik dacht dat het Ad van Emmenes was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef tong80 het volgende:
Zou het niet weten. Ken z'n eventuele familieleven of bekende kinderen niet.
Ik zit elke dag in AKQ. Is weer aangetrokken. Liep vandaag als een tiet. In de loop der tijd is er veel nieuwe aanwas op FOK! die hebben hun plekjes gevonden. De voetbalkwis lag ook op z'n gat. En doet het nu ook weer goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kun je bij de AKQ navragen (als ze me daar nog kennen). Ik ben heel goed in plaatjes. Zo ben ik ook hier beland
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam postte ik alleen maar plaatjes. Tong en Fotoloog werden gek van me, die kwamen er gewoon niet tussen
En nu is het een hele toestand om een plaatje te zoeken, omdat we "iedereen" al hebben gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik hier kwam postte ik alleen maar plaatjes. Tong en Fotoloog werden gek van me, die kwamen er gewoon niet tussen
Op die manier. Nee meneer deed heel iets anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Ad van Emmenes was.
Komt Scott Tracey daar nog?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik zit elke dag in AKQ. Is weer aangetrokken. Liep vandaag als een tiet. In de loop der tijd is er veel nieuwe aanwas op FOK! die hebben hun plekjes gevonden. De voetbalkwis lag ook op z'n gat. En doet het nu ook weer goed.
Hij schreef?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef tong80 het volgende:
Op die manier. Nee meneer deed heel iets anders.
En omdat mijn Google het niet meer doet. Althans bij de plaatjes. Als ik iets met JPG uitkies en hem wil downloaden verdwijnt de JPG en wordt het een sliert van tekens en letters.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En nu is het een hele toestand om een plaatje te zoeken, omdat we "iedereen" al hebben gehad.
Toen hadden ze ook alles al gehad hoor. Dat vertelden ze mij alleen niet, ze raadden de één na de ander binnen korte tijd en ik dacht daardoor dat ze heel intelligent waren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En nu is het een hele toestand om een plaatje te zoeken, omdat we "iedereen" al hebben gehad.
Jaquote:
Dat is heel raar. Ik heb trouwens al vaak gezegd dat je 'm gewoon moet uploaden bij Tinypic of zo, in plaats van de link neer te zetten. Kan niemand ook iets uit de code opmaken. Soms staat er echt een aanwijzing in. En omdat we je moeten quoten (quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:38 schreef tong80 het volgende:
En omdat mijn Google het niet meer doet. Althans bij de plaatjes. Als ik iets met JPG uitkies en hem wil downloaden verdwijnt de JPG en wordt het een sliert van tekens en letters.
Hahaha!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen hadden ze ook alles al gehad hoor. Dat vertelden ze mij alleen niet, ze raadden de één na de ander binnen korte tijd en ik dacht daardoor dat ze heel intelligent waren.
Je moet op de afbeeldingenpagina nu eerst klikken op het plaatje en dan "originele afbeelding bekijken" kiezen rechts van het plaatje. Daarna kun je de url kopiëren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
En omdat mijn Google het niet meer doet. Althans bij de plaatjes. Als ik iets met JPG uitkies en hem wil downloaden verdwijnt de JPG en wordt het een sliert van tekens en letters.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet op de afbeeldingenpagina nu eerst klikken op het plaatje en dan "originele afbeelding bekijken" kiezen rechts van het plaatje. Daarna kun je de url kopiëren.
Romans. Meestal satire. Zijn bekendste werk is een bekende TV-serie die vaak wordt herhaald.quote:
Married with Children?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Romans. Meestal satire. Zijn bekendste werk is een bekende TV-serie die vaak wordt herhaald.
Ik twijfel tussen Brideshead Revisited (Evelyn Waugh), dat echt niet vaak wordt herhaald, en James Herriot (James Herriot).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef tong80 het volgende:
Romans. Meestal satire. Zijn bekendste werk is een bekende TV-serie die vaak wordt herhaald.
Zegt me niks. Is dat een slecht boek of zo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
TTK / Als ik daglicht geweldig vond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |