quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
We wachten al sinds gisteravond op wyccie
Oké.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
En ik zit niet op haar te wachten,
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Wij kennen elkaar van de AKQ, dat schept een band.
Oké.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb de AKQ jaren geleden al opgegeven. Volgens mij komt wyccie er ook niet meer.
Zal ik een clipje van Jessye Norman posten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Dus laten we even babbelen totdat tong zijn beloofde plaatje post.
Dat heb je al gedaan en als ik er mentaal aan toe ben, ga ik 'm (haar) opzoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik een clipje van Jessye Norman posten?
Denk je dat YouTube tegen die tijd nog bestaat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan en als ik er mentaal aan toe ben, ga ik 'm (haar) opzoeken.
Ja, wat is er toch met hen gebeurd? Ik wilde het laatst al vragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan en Peaceman kwamen hier vroeger ook. Die willen ons niet meer kennen.
Tegen die tijd moet je er misschien voor betalen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Denk je dat YouTube tegen die tijd nog bestaat?
Diaan kreeg een nieuwe baan en had het daar druk mee en Peaceman durft zonder haar hier niet te komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, wat is er toch met hen gebeurd? Ik wilde het laatst al vragen.
Voor die tijd download ik gewoon heel YouTube, dan zit ik goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet je er misschien voor betalen.
Nee.quote:
SC's waar heel veel mensen posten, daar blijft het vaak bij oneliners. In heel veel TV-topics is dat ook zo. Niemand reageert meer inhoudelijk op elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee.
Wel grappig ik post in Hools en hier qua slowchat zeg maar. In beide topics posten zo'n man of 5. Soms een hele dag niet en soms een spervuur. Lekker knus gezellig en ongedwongen. Ik heb één avond geprobeerd mee te posten in de VBL-SC. Ik was dood op en had het nergens over gehad.
Doet me een beetje denken aan BB5, dat ging ook in een moordend tempo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig ik post in Hools en hier qua slowchat zeg maar. In beide topics posten zo'n man of 5. Soms een hele dag niet en soms een spervuur. Lekker knus gezellig en ongedwongen. Ik heb één avond geprobeerd mee te posten in de VBL-SC. Ik was dood op en had het nergens over gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |