Gek hè, als iemand belt namens omroep MAX.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo'n callcenter aan de telefoon had voor Omroep MAX!! En dat was echt zo'n doordrammende gladjakker (hij was op zich echt heel goed, ik luisterde mee over de speaker). Terwijl zij bleef zeggen dat ze geen belangstelling had en beleefd bleef, bleef hij maar alle voordelen opnoemen en hoe geweldig MAX wasEcht walgelijk als je bedenkt dat ze dus vooral ouderen proberen te 'strikken'.
Rendacquote:Op zondag 2 maart 2014 02:10 schreef hottentot het volgende:
Eigenlijk nooit slechte banen gehad, wel grandioze kut klussen gedaan voor het werk.
Als we het op het werk hebben over smerige klussen mag ik graag aanhalen hoe ik bij het toenmalige rendak tijdens hartje zomer bij 30 graden de vergruizers die de geslachte delen van dieren opvangen en dan met kracht in een schroef duwen om ze kleiner te malen zodat de fabriek de brokken aankon moest restaureren.
Mijn gereedschapskist rook nog een half jaar zoals de killing fields in Cambodja geroken moesten hebben. (om het nog maar niet over mij te hebben toen ik die zaterdag begon te zweten in de disco..)
Haha, doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rendac![]()
![]()
![]()
Ik heb ooit eens per ongeluk van boven af in zo'n vrachtwagen gekeken.. Heb er nog trauma's van.
Ik was 8 jaar en nieuwsgierigquote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, doe dat dan ook niet.
Ik zit er verder niet zo mee, maar die geur is zo vreselijk doordringend en met douchen krijg je het er niet af. Medelijden met die mensen die daar werken wat dat aangaat.
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.quote:
Wat een kortzichtigheid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.
Jij vind de term "piemels wassen en kutjes wassen" respectvol?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Wat een kortzichtigheid.
Ik zeg het hoe het is, zonder het mooier te maken dan het is. Ik kan ook wel schrijven hoe ik mensen help met eten en aankleden onder het genot van skyradio en een goed gesprek, maar dan is niet echt duidelijk waarom mijn job voor dit topic in aanmerking komt.
Kom kom, ben hier niet op sollicitatiegesprek ofzo. Penis, scrotum en vagijn proper maken, zoiets kan jou wel bekoren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij vind de term "piemels wassen en kutjes wassen" respectvol?
Gegroet, mede billenwasserquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef fh101 het volgende:
Juist als je dagelijks dat soort dingen doet praat je er wat makkelijker over, ook in termen die misschien wat minder respectvol zijn. Beetje zwartgallig taalgebruik om het wat losser te maken, nou en? Betekent niet gelijk dat je geen respect hebt voor de mensen waar je mee werkt.
En ja, ook ik doe dit soort werk zoals eerder in deze reeks beschreven. Misschien ietsje minder fysieke verzorging dan Anus_Cocainus, maar ook ik krab konten schoon.
Misschien zou je een dagje met Anus_Cocainus moeten ruilen van werk. Kijken of je dan nog vind dat hij weinig respect heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef trigt013 het volgende:
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |