Juist als onderdeel van de kunst hoeft het helemaal niet mooi te zijn, er is zat kunst die slechts provoceert... het ubersnel spelen is iets wat jou duidelijk provoceert en doet nadenken over het wat en waarom van muziek, prima kunst stukje dus.quote:Op maandag 4 november 2013 06:48 schreef starla het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk omdraaien: snelheid is totaal irrelevant in muziek. Muziek is een onderdeel van kunst en moet als doel hebben bepaalde emoties teweeg te brengen. De enige emotie die ik hierbij krijg is jeuk aan m'n aars, in hoeverre je dat een emotie kunt noemen...
Koken heeft ook als doel om lekker eten op tafel te zetten. Er zullen vast snelkookwedstrijden zijn, maar geef mij maar een hamburger die met liefde gemaakt is door de kok, dan eentje die rauw van binnen is en zwart van buiten.
Die gast uit dat filmpje presenteert mijns inziens zo'n hamburger: pikzwart en rauw.
Nee, de muziek is hier evident ondergeschikt en irrelevant, een contradictio in terminis. Als je het (de snelheid) een onderdeel noemt van 'instrumentbeheersing' dan kan ik me nog daarin vinden. Maar niet dat het ook enigszins iets met muziek te maken heeft.
My 2 cents...
Toevallig welquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Hier nog mensen die wat spullen over hebben: FHF / Muziektoebehoren gezocht! (Snoeren, microfoons etc.)
Neequote:Op dinsdag 12 november 2013 07:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht, die Braddie komt vast kwijlen door de aankondiging van de Tyros 5
Je hebt me in een catch 22quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Juist als onderdeel van de kunst hoeft het helemaal niet mooi te zijn, er is zat kunst die slechts provoceert... het ubersnel spelen is iets wat jou duidelijk provoceert en doet nadenken over het wat en waarom van muziek, prima kunst stukje dus.
that said vind ik dit best tof
Dat is wel heel erg kort door de bocht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee
Al dat gehype om een keyboard beetje onzinnig
Natuurlijk wil ik wel een arranger keyboard (Want het is tof om te gebruiken zo nu en dan) maar om daar nou 4700! (ja, dat gaat ie kosten) voor uit te geven is té.. Heb er een gevonden die nét zo goed z`n ding doet voor 400 1/12e van dat bedrag
Nee vind ik niet..quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht.
Mooi dingquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef Braddie het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een ESP LTD EC256 Lemon Drop voor 200 euro?
Niet echt geld voor, omdat ik bas gear zoek.quote:
Pics or gtfo!quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Kut, een gitaar gekocht
Maar wel een mooie
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet echt geld voor, omdat ik bas gear zoek.
Misschien voor de handel, maar dan zit er met 200 weinig tot geen marge op voor mij
quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Kut, een gitaar gekocht
Maar wel een mooie
quote:
quote:
Nee, beter van niet.quote:Op maandag 18 november 2013 15:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Iemand nog op de stafhorst veiling aan het kieken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |