abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:46:21 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_129763713
Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: Eind januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht. Laten we zeggen
dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft."

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader woont is op visite bij Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus, Sabia: Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën mag hij op zoek
naar een nieuwe club, als dat niet lukt dan is hij nog een jaar verbonden aan Sporting Portugal.
2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. En ik ben trots op veel dingen die ik in het leven heb bereikt. Dit contract heeft daarbij zeker geholpen.

2002, Sylvie te gast bij talkshow Tom Rhodes.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tuinfluitert op 15-08-2013 22:47:24 (Foto erbij.) ]
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:53:52 #2
384473 Tuinfluitert
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:00:36 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129764244
Dat vind ik toch altijd zo krampachtig suf. Met enorme zonnebril en dito oorbellen vol in de make-up de zee in.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129764264
Er waren beelden van Sabia in een babywinkel, vorige week. Wat zijn er nu voor nieuwe feiten naar buiten gekomen?

Moet die Dani geen poepluiers verschonen? Ik vraag me af wat die met haar haar doet. Das toch geen porem hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:10:05 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129764674
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Er waren beelden van Sabia in een babywinkel, vorige week. Wat zijn er nu voor nieuwe feiten naar buiten gekomen?

Moet die Dani geen poepluiers verschonen? Ik vraag me af wat die met haar haar doet. Das toch geen porem hoor.
kammen met een rotje?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:12:24 #6
384473 Tuinfluitert
pi_129764754

Girls Weekend in St. Tropez!

Danie had an amazing girls weekend!
On Friday she packed her bags en flew to the southern of France for a girls only weekend.
She and Sylvie had a great time, soaking up sun at Club 55 and enjoying the rich nightlife of the petit French village.
Of course the two fashion lovers included a lot of outfit changes in their trip and that means lots of great pictures!

Enjoy!

http://www.bydanie.nl/girls-weekend-in-st-tropez/
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:17:47 #7
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_129764994
Dat Raf over de buik van Sabia wrijft kan toch ook zijn omdat ze:

A: ongesteld is en pijn in haar buik heeft
B: Ze moet poepen maar het lukt niet
C: Ze honger heeft en haar buik knort
pi_129765085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:10 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kammen met een rotje?
_O- _O-
pi_129765097
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef Starlie het volgende:

of hij wilde haar gewoon aanraken en raakt toevallig haar buik aan..
pi_129765144
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef Starlie het volgende:

Ik hoop het dat kinderen fokken na een paar maanden "verliefd" zijn verboden gaat worden. Geld maar geen hersens
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:22:52 #11
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_129765252
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik hoop het dat kinderen fokken na een paar maanden "verliefd" zijn verboden gaat worden. Geld maar geen hersens
Nou inderdaad ik zag op FB dat een oude bekende ook zeer snel papa wordt, ze waren al een maand samen toen ze zwanger raakte en het was geen oepsje! Ik begrijp dat nooit zo goed... Maar ja hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen ze wel denken ;)
pi_129765595
quote:
Ze kan ook écht niet een seconde bewegen in het openbaar of ze is ergens vastgelegd hè? Kolere :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_129766953
Nouja als ze het echt graag willen moeten ze ook weer niet te lang wachten, toch? Sabia is tenslotte 'al' 34.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:03:09 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_129767188
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik toch altijd zo krampachtig suf. Met enorme zonnebril en dito oorbellen vol in de make-up de zee in.
Oh! Ik houd ook altijd mijn oorringen in en zonnebril op als ik ga 'zwemmen'. :o
Plus waterproof mascara.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze kan ook écht niet een seconde bewegen in het openbaar of ze is ergens vastgelegd hè? Kolere :')
Nou dát. Ik zou toch echt niet relaxed kunnen poedelen op die manier.

Anyway, is het er al eens over gegaan of Syl haar borsten echt zijn? Ik vind het best lijken alsof er wat extra vulling in zit namelijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_129767305
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef Moonah het volgende:

Anyway, is het er al eens over gegaan of Syl haar borsten echt zijn? Ik vind het best lijken alsof er wat extra vulling in zit namelijk.
:Y ijshoorntjes
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:06:38 #16
11682 Moonah
Jolie femme
pi_129767376
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

:Y ijshoorntjes
Buiten de ijshoorn'vetjes'. Ik vind de vorm van haar borsten niet helemaal natuurlijk overkomen.
(Ja, ik geef toe, ik ben echt gefascineerd door haar lichaam... Ik vind haar meer dan mooi).
pi_129767423
Of Sabia is echt zwanger of ze spelen een spel. Dit is zo overdreven over babybuik-wrijven. :Y En shoppen inde babyzaak.
http://www.rtl.de/cms/new(...)8e15-38-1588298.html

Ze schijnt het ook bevestigd te hebben?

quote:
Sabia Boulahrouz & Rafael van der Vaart: "Ja, wir bekommen ein Baby"
06.08.13
Sabia Boulahrouz & Rafael van der Vaart: "Ja, wir bekommen ein Baby"Sabia Boulahrouz und Rafael van der Vaart bekommen ein gemeinsames Baby.

Schon seit Wochen wurde über Nachwuchs bei den beiden spekuliert, jetzt gibt es die Bestätigung: Sabia Boulahrouz (35) und Rafael van der Vaart (30) erwarten ein Kind.

"Ja, wir bekommen ein Baby" - das hat Sabia Boulahrouz nun in einem Interview in der aktuellen 'Closer' verraten, die am Mittwoch erscheint. Damit bestätigt sie endlich das, was viele bereits vermuteten. Erst vor wenigen Tagen war sie dabei beobachtet worden, wie sie sich in einem Hamburger Geschäft für Babysachen umschaute. Und jetzt die offizielle Baby-Nachricht: Das gemeinsame Kind mit dem Profi-Fußballer dürfte die Krönung ihrer Liebe sein.

"Ich würde gern noch ein Kind bekommen"
Rafael und Sabia: Liebes-Interview
Schon Anfang Juli hatte Rafael van der Vaart laut dem Blatt gesagt, dass ein Geschwisterchen für seinen Sohn Damian aus der Ehe mit Moderatorin Sylvie van der Vaart "toll" wäre, und auch Sabia Boulahrouz hatte betont, wie "sehnlichst" sie sich ein gemeinsames Baby mit Rafael wünsche. "Wenn es klappt, sind wir überglücklich. Vielleicht kann ich morgen schon berichten, dass ich schwanger bin", so Boulahrouz damals. Und jetzt, wenige Wochen später, hat es also geklappt.

Bildquelle: Splash

dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:08:14 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129767442
quote:

Oh! Ik houd ook altijd mijn oorringen in en zonnebril op als ik ga 'zwemmen'. :o
Plus waterproof mascara.
Mijn Moonah, mijn diva! Houd je dan ook je hoofd zo krampachtig boven water?

Ik heb een keer per ongeluk mijn zonnebril in zee opgehouden. Direct kwijt, ik speel te veel in het water en ga het liefst volop kopje onder. En waterballetten.

Wel met waterproof mascara, maar die is er altijd. En oorbellen zijn er nooit.

Op onze volgende date gaan we zwemmen!
w/
pi_129767452
quote:

Die zijn zo nep als wat :Y Nooit bevestigd, maar het is toch duidelijk te zien. Strak en rond.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:09:57 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129767521
Zijn die borsten niet van vlak na de borstkanker?
pi_129767562
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:06 schreef Moonah het volgende:

[..]

Buiten de ijshoorn'vetjes'. Ik vind de vorm van haar borsten niet helemaal natuurlijk overkomen.
(Ja, ik geef toe, ik ben echt gefascineerd door haar lichaam... Ik vind haar meer dan mooi).
Ze heeft ze na of meteen met die operatie, haar borsten laten 'doen'. Tenminste vanaf dat moment was ze slank mét goedgevulde voorgevel, terwijl die daarvoor met het verliezen van de kilo's ook verloren was gegaan. Het is niet bevestigd, maar je kunt het wel zien, ondanks dat ik vind dat het wel goed gelukt is en ze een passende maat bij haar figuur heeft genomen.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:11:03 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_129767581
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn Moonah, mijn diva! Houd je dan ook je hoofd zo krampachtig boven water?
Ehm, dat zal dan wel! :D Maar ik word echt stekeblind van het felle licht als ik zonder zonnebril ga.
quote:
Op onze volgende date gaan we zwemmen!
w/
Dacht het niet dame. Er staat niet voor niets 'zwemmen'. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die zijn zo nep als wat :Y Nooit bevestigd, maar het is toch duidelijk te zien. Strak en rond.

Ja hè. Wel mooi gelukt.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:12:46 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129767666
Dan ga ik wel zwemmen. En jij 'zwemmen'.
pi_129767670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Of Sabia is echt zwanger of ze spelen een spel. Dit is zo overdreven over babybuik-wrijven. :Y En shoppen inde babyzaak.
http://www.rtl.de/cms/new(...)8e15-38-1588298.html

Ze schijnt het ook bevestigd te hebben?

[..]

Ja maar Rafael heeft dat meteen weer ontkracht.

http://www.nu.nl/achterkl(...)abia-boulahrouz.html
know'm sayin?
word? word.
pi_129767758
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef alors het volgende:

[..]

Ze heeft ze na of meteen met die operatie, haar borsten laten 'doen'. Tenminste vanaf dat moment was ze slank mét goedgevulde voorgevel, terwijl die daarvoor met het verliezen van de kilo's ook verloren was gegaan. Het is niet bevestigd, maar je kunt het wel zien, ondanks dat ik vind dat het wel goed gelukt is en ze een passende maat bij haar figuur heeft genomen.
Weet het niet hoor. Het zijn niet van die rare ballonnetjes zoal bij Victoria Beckham
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')