SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watquote:
Past zo een botsauto wel?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef Dqod het volgende:
Beflapjes!!!
Alsof ik een meisje niet gewoon helemaal leegzuig, kom zeg
Je kan mij krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
kan ik hier een wing person krijgen dan?
Beetje proppen, wellichtquote:
Heb jij die nodig dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
Lekker nat geworden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, da's begrijpelijk.. Ik hoefde gelukkig niet zoveel te rijden, behalve op m'n fiets dan\
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef Dqod het volgende:
Beflapjes!!!
Uh hangt hang ervanaf wat je wil oppikken, mannen of vrouwen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
moet je dat van te voren al beslissen? wat bekrompenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Uh hangt hang ervanaf wat je wil oppikken, mannen of vrouwen?
jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje proppen, wellicht
[..]
Heb jij die nodig dan?
Beter?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, haal die lelijkerd even uit de OP.
Doet me denken aan die scène uit Friday 13th waarin Freddy zo'n meisje zoent en vacuum trekt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef Dqod het volgende:
Beflapjes!!!
Je kent me, ik WORD niet nat.. Ik ben de belichaming van nat :$quote:
Vertel me je verhaal, ik ben sc-psychologe.. En alcoholiste, maar dat doet er niet toequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet je dat van te voren al beslissen? wat bekrompen
[..]
ja
Nightmare on Elmstreetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan die scène uit Friday 13th waarin Freddy zo'n meisje zoent en vacuum trekt.
is op fok komen niet genoeg danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je kent me, ik WORD niet nat.. Ik ben de belichaming van nat :$
[..]
Vertel me je verhaal, ik ben sc-psychologe.. En alcoholiste, maar dat doet er niet toe
Tss. Ik zocht maar even heel snel op google hoor. Beter wordt het nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter, maar dit is ook maar een 6/10.
Oh was dat hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je kent me, ik WORD niet nat.. Ik ben de belichaming van nat :$
Neem op zijn minst een natuurlijke blondine.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tss. Ik zocht maar even heel snel op google hoor. Beter wordt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |