abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:51:42 #1
386633 Adnap
I love Life !
pi_129759893
Sinds 1999 neem ik internet, tv en telefonie af bij tegenwoordig ziggo, voorheen Multikabel.
Bevalt uitstekend, geen klachten over verbindingen, tv of telefonie.
Maar ik zie elke keer hele prachtige reclames voorbij komen voor nieuwe klanten. Toch er maar eens achteraan gegaan (al een paar keer) wat ze dan doen voor bestaande klanten : niet veel is mij nu wel duidelijk.

De HD ontvanger voor 69 of de HD recorder voor 119,- beide geen geweldige aanbiedingen in mijn optiek omdat nieuwe klanten de ontvanger gratig krijgen en voor de recorder 49,- bij betalen.
Ziggo medewerkers die ik heb gesproken geven aan dat ze niets voor mij kunnen doen anders dan dit.

Heeft iemand ervaring met het hoger op zoeken bij ziggo ? Overstappen is nu wel iets wat ik toch ga overwegen, vooral vanwege het feit dat ze dus amper wat doen voor vaste klanten. Maar eerst wil ik proberen of ik er toch wat uit kan slepen :D Dus tips zijn welkom !

Groet, Adnap
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_129759937
Opzeggen en opnieuw lid worden.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_129760148
Gewoon zeggen dat je wil opzeggen..

Ze gaan vervolgens het gesprek aan waarom, jij zegt dat je betere aanbiedingen gezien hebt.. vervolgens zullen ze stappen nemen om je te behouden.. klaar
pi_129760216
Je kan wel zeggen dat je wil overstappen vanwege een paar tientjes, echter ga je in alle gevallen achteruit qua TV en internet. Je kan beter iets doen wat hierboven staat in plaats van opstappen.
Powered by JanetjeŽ
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:04:01 #5
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_129760288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef GanGStaR het volgende:

Ze gaan vervolgens het gesprek aan waarom, jij zegt dat je betere aanbiedingen gezien hebt.. vervolgens zullen ze stappen nemen om je te behouden.. klaar
Dit, maar dan zeggen dat je het doet vanwege de leuke aanbiedingen die je krijgt als nieuwe klant.
Dit is het einde.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:08:43 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129760407
Ziggo is er inderdaad zeer slecht mee wat betreft vaste klanten. Zelf toevallig gisteren ook over gebeld aangezien ze inderdaad een aantal acties hebben.

Opzeggen is waarschijnlijk de makkelijkste manier.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:12:05 #7
386633 Adnap
I love Life !
pi_129760505
Ik ga morgen even langs, kantoor staat hier in het durp ;) kijken of ik iemand te spreken kan krijgen die iets meer te zeggen heeft dan de gemiddelde callcenter medewerker.
I live life, i love life
pi_129760706
Monopolie op de kabel. erg slechte zaak.
:]
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:22:58 #9
286165 Nidde
ik ware et niet!
pi_129760776
Bij afname van dit pakket geldt een contractduur van een jaar. Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 klanten die de afgelopen 6 maanden geen Alles-in-1 hebben afgenomen. Uw Alles-in-1 abonnement wijzigen kan in het wijzigingsformulier. Hiervoor dient u in te loggen met uw Mijn Ziggo-account........
pi_129760918
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef Adnap het volgende:
Ik ga morgen even langs, kantoor staat hier in het durp ;) kijken of ik iemand te spreken kan krijgen die iets meer te zeggen heeft dan de gemiddelde callcenter medewerker.
"Sorry meneer, daarvoor moet u met de klantenservice bellen"
pi_129761060
Raar, ik krijg regelmatig aanbiedingen van Ziggo omdat ik "zo'n trouwe klant ben". Kortingen op de decoders (die Humax dingen) en andere apparaten die ze leveren etc zijn regelmatig in de brievenbus en mailbox binnengekomen.
pi_129761409
Zeiken om een paar euro :')
Mensen die alles maar gratis willen omdat iemand anders het ook zo heeft gekregen is triest.
Hier staat niets.
pi_129761702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:22 schreef Nidde het volgende:
Bij afname van dit pakket geldt een contractduur van een jaar. Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 klanten die de afgelopen 6 maanden geen Alles-in-1 hebben afgenomen. Uw Alles-in-1 abonnement wijzigen kan in het wijzigingsformulier. Hiervoor dient u in te loggen met uw Mijn Ziggo-account........
Opzeggen per 1e van de maand en nieuw contract op naam van je partner afsluiten. Zo heb ik het ook gedaan om geen 200 euro voor een HD PVR te betalen :') ik betaal al iedere maand 110/120 euro voor alles van hun
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:00:50 #14
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_129761922
Gewoon Ziggo de deur uit en naar glasvezel. Sneller internet, meer HD zenders, etc.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:03:52 #15
386633 Adnap
I love Life !
pi_129762032
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef Jerkmaine het volgende:
Raar, ik krijg regelmatig aanbiedingen van Ziggo omdat ik "zo'n trouwe klant ben". Kortingen op de decoders (die Humax dingen) en andere apparaten die ze leveren etc zijn regelmatig in de brievenbus en mailbox binnengekomen.
ja, maar die kortingen stellen niets voor, en zo vaak krijg ik die niet, 1x per jaar of zo
I live life, i love life
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:05:13 #16
386633 Adnap
I love Life !
pi_129762081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Aaargh! het volgende:
Gewoon Ziggo de deur uit en naar glasvezel. Sneller internet, meer HD zenders, etc.
ligt hier nog niet helaas

quote:
13s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef Prospos het volgende:
Zeiken om een paar euro :')
Mensen die alles maar gratis willen omdat iemand anders het ook zo heeft gekregen is triest.
Voor niets hoeft niet, maar zelfde prijs als nieuwe klant vind ik prima. Leg jij anders even die 60,= bij joh, blijkbaar heb jij geld zat. :Y
I live life, i love life
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:05:52 #17
386633 Adnap
I love Life !
pi_129762117
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Opzeggen per 1e van de maand en nieuw contract op naam van je partner afsluiten. Zo heb ik het ook gedaan om geen 200 euro voor een HD PVR te betalen :') ik betaal al iedere maand 110/120 euro voor alles van hun
moet je wel een partner hebben ;)
I live life, i love life
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:07:30 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_129762171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Aaargh! het volgende:
moet je wel glasvezel in huis hebben. ..
So we just called him Fred
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:09:16 #19
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_129762237
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:07 schreef FredvZ het volgende:

[..]

moet je wel glasvezel in huis hebben. ..
Ja, maar dat moet je sowieso.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_129762303
quote:

dat dus.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129762565
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ben je wel je vaste telefoonnummer kwijt?
pi_129762804
Ben eens benieuwd of ze hun poot nog zo stijf houden als er in steeds meer gebieden glasvezel komt.
Ik begrijp ook wel dat niet alles zomaar gratis kan worden aangeboden. Heb in het begin ook van een mooie korting kunnen profiteren. Maar als uiteindelijk iedereen massaal over wil stappen dan ben ik eens benieuwd welk middel ze in de strijd gaan gooien om hun klanten te kunnen behouden. Ze zullen toch iets moeten doen. Denk dat het gewoon een kwestie is van afwachten.
pi_129762886
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef Jerkmaine het volgende:
Troep is dat zeg, helemaal die nieuwe dingen. Zo traag als dikke stront door een trechter :r Die decoders die KPN uitleent zijn geen haar beter overigens
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_129762914
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ben eens benieuwd of ze hun poot nog zo stijf houden als er in steeds meer gebieden glasvezel komt.
Ik begrijp ook wel dat niet alles zomaar gratis kan worden aangeboden. Heb in het begin ook van een mooie korting kunnen profiteren. Maar als uiteindelijk iedereen massaal over wil stappen dan ben ik eens benieuwd welk middel ze in de strijd gaan gooien om hun klanten te kunnen behouden. Ze zullen toch iets moeten doen. Denk dat het gewoon een kwestie is van afwachten.
quote:

Nou, zo handelen ze dat dus af als overal glasvezel gaat liggen. Echt wel dat elke provider binnen Nederland, adsl, kabel, glasvezel, noem het maar op, scenario's en aanbiedingen heeft liggen voor klanten die wensen op te zeggen, omdat het ergens anders goedkoper is. Moet je alleen niet aankomen met "u heeft voor nieuwe klanten een bepaalde ontvanger, kan ik die ook ontvangen?". Dan gaan ze inderdaad nee zeggen.
Live for now, forget forever
pi_129762980
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

[..]

Nou, zo handelen ze dat dus af als overal glasvezel gaat liggen. Echt wel dat elke provider binnen Nederland, adsl, kabel, glasvezel, noem het maar op, scenario's en aanbiedingen heeft liggen voor klanten die wensen op te zeggen, omdat het ergens anders goedkoper is. Moet je alleen niet aankomen met "u heeft voor nieuwe klanten een bepaalde ontvanger, kan ik die ook ontvangen?". Dan gaan ze inderdaad nee zeggen.
Maar dan moet je dus inderdaad wel weten wat je in zo'n gesprek moet zeggen. Je moet hun strategie kennen. En als je die nu niet weet dan kom je inderdaad niet zo ver. Maar ik ben eens benieuwd wat ze doen als ze echt de concurrentie van glasvezel gaan voelen en een klant stelt de vraag waarom een nieuwe klant wel een gratis decoder krijgt en hij/zij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')