Dit, maar dan zeggen dat je het doet vanwege de leuke aanbiedingen die je krijgt als nieuwe klant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef GanGStaR het volgende:
Gewoon zeggen dat je wil opzeggen..
Ze gaan vervolgens het gesprek aan waarom, jij zegt dat je betere aanbiedingen gezien hebt.. vervolgens zullen ze stappen nemen om je te behouden.. klaar
"Sorry meneer, daarvoor moet u met de klantenservice bellen"quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef Adnap het volgende:
Ik ga morgen even langs, kantoor staat hier in het durpkijken of ik iemand te spreken kan krijgen die iets meer te zeggen heeft dan de gemiddelde callcenter medewerker.
Opzeggen per 1e van de maand en nieuw contract op naam van je partner afsluiten. Zo heb ik het ook gedaan om geen 200 euro voor een HD PVR te betalenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:22 schreef Nidde het volgende:
Bij afname van dit pakket geldt een contractduur van een jaar. Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 klanten die de afgelopen 6 maanden geen Alles-in-1 hebben afgenomen. Uw Alles-in-1 abonnement wijzigen kan in het wijzigingsformulier. Hiervoor dient u in te loggen met uw Mijn Ziggo-account........
ja, maar die kortingen stellen niets voor, en zo vaak krijg ik die niet, 1x per jaar of zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef Jerkmaine het volgende:
Raar, ik krijg regelmatig aanbiedingen van Ziggo omdat ik "zo'n trouwe klant ben". Kortingen op de decoders (die Humax dingen) en andere apparaten die ze leveren etc zijn regelmatig in de brievenbus en mailbox binnengekomen.
ligt hier nog niet helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Aaargh! het volgende:
Gewoon Ziggo de deur uit en naar glasvezel. Sneller internet, meer HD zenders, etc.
Voor niets hoeft niet, maar zelfde prijs als nieuwe klant vind ik prima. Leg jij anders even die 60,= bij joh, blijkbaar heb jij geld zat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef Prospos het volgende:
Zeiken om een paar euro
Mensen die alles maar gratis willen omdat iemand anders het ook zo heeft gekregen is triest.
moet je wel een partner hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Opzeggen per 1e van de maand en nieuw contract op naam van je partner afsluiten. Zo heb ik het ook gedaan om geen 200 euro voor een HD PVR te betalenik betaal al iedere maand 110/120 euro voor alles van hun
moet je wel glasvezel in huis hebben. ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Aaargh! het volgende:
Gewoon Ziggo de deur uit en naar glasvezel. Sneller internet, meer HD zenders, etc.
Ja, maar dat moet je sowieso.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
moet je wel glasvezel in huis hebben. ..
dat dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef GanGStaR het volgende:
Ze gaan vervolgens het gesprek aan waarom, jij zegt dat je betere aanbiedingen gezien hebt.. vervolgens zullen ze stappen nemen om je te behouden.. klaar
Ben je wel je vaste telefoonnummer kwijt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Opzeggen per 1e van de maand en nieuw contract op naam van je partner afsluiten. Zo heb ik het ook gedaan om geen 200 euro voor een HD PVR te betalenik betaal al iedere maand 110/120 euro voor alles van hun
Troep is dat zeg, helemaal die nieuwe dingen. Zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef Jerkmaine het volgende:
Raar, ik krijg regelmatig aanbiedingen van Ziggo omdat ik "zo'n trouwe klant ben". Kortingen op de decoders (die Humax dingen) en andere apparaten die ze leveren etc zijn regelmatig in de brievenbus en mailbox binnengekomen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ben eens benieuwd of ze hun poot nog zo stijf houden als er in steeds meer gebieden glasvezel komt.
Ik begrijp ook wel dat niet alles zomaar gratis kan worden aangeboden. Heb in het begin ook van een mooie korting kunnen profiteren. Maar als uiteindelijk iedereen massaal over wil stappen dan ben ik eens benieuwd welk middel ze in de strijd gaan gooien om hun klanten te kunnen behouden. Ze zullen toch iets moeten doen. Denk dat het gewoon een kwestie is van afwachten.
Nou, zo handelen ze dat dus af als overal glasvezel gaat liggen. Echt wel dat elke provider binnen Nederland, adsl, kabel, glasvezel, noem het maar op, scenario's en aanbiedingen heeft liggen voor klanten die wensen op te zeggen, omdat het ergens anders goedkoper is. Moet je alleen niet aankomen met "u heeft voor nieuwe klanten een bepaalde ontvanger, kan ik die ook ontvangen?". Dan gaan ze inderdaad nee zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef GanGStaR het volgende:
Maar dan moet je dus inderdaad wel weten wat je in zo'n gesprek moet zeggen. Je moet hun strategie kennen. En als je die nu niet weet dan kom je inderdaad niet zo ver. Maar ik ben eens benieuwd wat ze doen als ze echt de concurrentie van glasvezel gaan voelen en een klant stelt de vraag waarom een nieuwe klant wel een gratis decoder krijgt en hij/zij niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
[..]
Nou, zo handelen ze dat dus af als overal glasvezel gaat liggen. Echt wel dat elke provider binnen Nederland, adsl, kabel, glasvezel, noem het maar op, scenario's en aanbiedingen heeft liggen voor klanten die wensen op te zeggen, omdat het ergens anders goedkoper is. Moet je alleen niet aankomen met "u heeft voor nieuwe klanten een bepaalde ontvanger, kan ik die ook ontvangen?". Dan gaan ze inderdaad nee zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |