quote:
fipoquote:
Dat wist je nog niet?quote:
Ja, hij heeft wel iets laten klappenquote:
Installeer vista.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo, PC gerepareerd, IDE HDD werkt nog steeds, nieuw mobo en PSU geïnstalleerd. Alleen de muis en tobo doen het niet meer op de oude XP install..
Hij heeft toch een autoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
ER, ik neem aan dat je nu aan het rennen bent naar het postkantoor?
Rennen? Ben jij besodemieterd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
ER, ik neem aan dat je nu aan het rennen bent naar het postkantoor?
Lopen, het kan me niet schelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rennen? Ben jij besodemieterd!
Hij wacht tot Lotusss thuis is, dan laat hij zich rijdenquote:
Ja, want het postkantoor is ook zo ver weg vanaf zijn casaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij wacht tot Lotusss thuis is, dan laat hij zich rijden
200 meter jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, want het postkantoor is ook zo ver weg vanaf zijn casa
Tuurlijk met de auto, weet je wel hoe zwaar een pakketje met M90's weegtquote:
Ja, ik denk wel 1,5 kiloquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk met de auto, weet je wel hoe zwaar een pakketje met M90's weegt
Daar ga je toch geen 200 meter mee lopen, weet je wel hoe vermoeiend dat niet is?quote:
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen 200 meter mee lopen, weet je wel hoe vermoeiend dat niet is?
Het is jitzzze, wat verwacht jequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen 200 meter mee lopen, weet je wel hoe vermoeiend dat niet is?
jaloers op die M90's?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is jitzzze, wat verwacht je
Nog niet geproeft, ligt wel in de koeling bij mijquote:
Mietjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht met smart op Meindl/Haix
Zo heerlijk soepel, licht, waterdicht en comfortabel!quote:
Alles, de ondersteuning, demping, stevigheid, ik ben er weg van. Ik wil niets anders meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh, wat is er zo "goed" aan dan?
Jij moet ze ook hebben, aan je reactie te zienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo heerlijk soepel, licht, waterdicht en comfortabel!
Weird, gast van de VAMOL zat te klagen over Haix en was blij dat ze Meindl's kregenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles, de ondersteuning, demping, stevigheid, ik ben er weg van. Ik wil niets anders meer.
Jup, opleiding mee gedaan en na uit diensttreden mocht ik een paar houden. Gebruik ze nu al klusschoenen. Daar zijn ze eigenlijk het perfectertst voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet ze ook hebben, aan je reactie te zien
Wat weet die er nou van joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weird, gast van de VAMOL zat te klagen over Haix en was blij dat ze Meindl's kregen
Hij? of ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die gast weet duidelijk niet waar hij het over heeft.
Godver Jitz 2handjes op 1 buik. Trouwen?quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver Jitz 2handjes op 1 buik. Trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |