In dit geval Etos, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef chrisssj2 het volgende:
Drogist, alsin DA, Etos ,kruidvat die meuk?
www.unlimitedhealth.nl
Verkoopt het maar 8 euro voor 1 liter fles appelazijn 13 euro met verzendkosten...
Baking soda daar wel maar 2 euro.
klinkt mij een beeeeetje homeopatischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef chrisssj2 het volgende:
Ja zegmaar onbewerkte en organische vorm waardoor niks verloren is gegaan. Hierdoor verkrijgt het zijn meeste speciale eigenschappen (schijnt). Het schijnt mogelijk te kunnen helpen tegen vetopslag, naast andere health voordelen.
Waarom gebruik je geen tandpasta?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:49 schreef chrisssj2 het volgende:
De bedoeling van de baking soda is trouwens om me tanden mee te poetsenhoor dat dat gunstig kan zijn.
Oh houdbaarheids datum 2018 dat is een stuk hoger dan de mijnekan ik gelijk wat inslaan.
Tja, ik stel een serieuze vraag en krijg een sneer, wat denk je danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef chrisssj2 het volgende:
Je klinkt heel sarcastisch en heb geen idee waar je het over hebt. trololol?
Welgemeende aanbevelingen zijn overigens welkom.
Wat is de reden dat je je tanden wil poetsen met baking soda en appelazijn wil drinken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef chrisssj2 het volgende:
Je klinkt heel sarcastisch en heb geen idee waar je het over hebt. trololol?
Welgemeende aanbevelingen zijn overigens welkom.
doe ff normaal zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:37 schreef chrisssj2 het volgende:
VERDOMME wil ik net bestellen op http://www.iherb.com. MOet je zon KK creditcard hebben.
Heb alleen paypall. vieze hoeren bitches zucht.
ja, alleen kan dat ook met normale taal, en hoeft dat niet meteen met dergelijke schuttingtaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:38 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik uit me zoals ik uit. En dat is volkomen prima. mirjam. Emoties moet je uiten.
Drink dan geen azijn, maar als je regelmatig alcohol drinkt, verlaag dat tot 1 a 2 glazen wijn per dag. Stop het het drinken van suikerwater als frisdranken en vruchtesappen. Ze geven veel calorien en geven geen vol gevoel. Drink water en thee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef chrisssj2 het volgende:
Oh sorry pietverdriet. Ik kreeg de intentie anders. Maar ik poets me tanden ook gewoon hoor. Maar dit schijnt te witten.
En lienekin nou verschillende health benefits nooit verkeerd (ga ze niet noemen is een lijstje) maar vooral op het mogelijk digestive track versnellen meaw helpen afvallen.
Wil mezelf wat gezonder maken
Hee, jij wilde wat aan je gezondheid doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:45 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik drink niet, ik rook niet, Ik eet geen vlees, doe geen drugs. Maar van me pizza snoep kaas cola en chips blijf je af! :p
Ik eet veel fruit dat is geen probleem.
Dat gaat dus echt niet werken, maar goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:48 schreef chrisssj2 het volgende:
Klopt naast mijn normale patroon. Niet mijn patroon veranderen wat ik al eet.
Wat verwacht je dan, alleen maar wat je wilt horen?quote:
Ik zou er voorzichtig mee zijn om het als tandwitmiddel te gebruiken, het schuurt namelijk nogal en dat vindt je glazuur niet zo fijn dus gebruik het spaarzaam en zelden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef chrisssj2 het volgende:
Oh sorry pietverdriet. Ik kreeg de intentie anders. Maar ik poets me tanden ook gewoon hoor. Maar dit schijnt te witten.
En lienekin nou verschillende health benefits nooit verkeerd (ga ze niet noemen is een lijstje) maar vooral op het mogelijk digestive track versnellen meaw helpen afvallen.
Wil mezelf wat gezonder maken
Wat let je, al ga je maar dagelijks een flinke wandeling maken, vaker fietsen en de trap nemen i.p.v. een lift of roltrap.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Nee maar duidelijk verschillen mensen van mening. Ik wil wel enigzins blijven genieten van bepaalde dingen en tevens waar mogelijk gezondheid. Het echte probleem is meer dat ik nooit beweeg.
Als ik beweeg kan ik alles eten wat ik wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |