Heb het vandaag maar even gevraagd.quote:
wtf?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef Molo het volgende:
Vandaag 2 hamburgervreterds gezien waarvan 1 een beroerte kreeg voor mijn neus en de ander een hartaanval, dat motiveert ook wel moet ik zeggen....
Tsss, je zou zeggn dat jij de pro bent in dit topicquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is de jam een epic fail. We zullen zien hoe t smaakt als ie afgekoeld is![]()
En m'n broodjesben ook benieuwd.
Velen gevloekt en gescholden en m'n poten verbrandt
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef Molo het volgende:
Vandaag 2 hamburgervreterds gezien waarvan 1 een beroerte kreeg voor mijn neus en de ander een hartaanval, dat motiveert ook wel moet ik zeggen....
Ja gelukkig daar en niet thuis ofzoquote:
Gebeurt een keer in de paar weken gemiddeld, alleen nu 2 op 1 dag, das wel wat veul.quote:
Ja op zich wel, maar het waren gelukkig twee "accidents waiting to happen" dus das wat minder schrikkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja misschien in een restaurant ofzo, dat had toch gekund
Maar wel schrikken denk ik
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebeurt een keer in de paar weken gemiddeld, alleen nu 2 op 1 dag, das wel wat veul.
En dan toch op tijd naar huis gaan, ik ben een baas, al zeg ik het zelf
Ach joh, breekt de rest van mijn saaie werk een beetjequote:
Da's wel weer naais, afwisseling.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ach joh, breekt de rest van mijn saaie werk een beetje![]()
Ok das een leugen, gelukkig is mijn werk geen moment saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
Mijn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Tot 10 uur 's ochtends zeker?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, laat ik eens opzoeken hoe laat ik m'n huisarts kan bellen. Matige beltijden, dey haz dem.
Hendig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik heb de verkeerde oplader voor mijn camera bij me
Dann mussen Sie ein neues kaufen auf fehrienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik heb de verkeerde oplader voor mijn camera bij me
Eat all the chocolatesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pffffff ik ben ZO dood
Dat was de workout from hell zeg ik je![]()
Nu honger als een paard en heb nog 2 boterhammen over
Vreet all de stuffs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pffffff ik ben ZO dood
Dat was de workout from hell zeg ik je![]()
Nu honger als een paard en heb nog 2 boterhammen over
Pics!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Big Mac xxxxxxxxlbroodjes en burgers beeeeetje groot uitgevallen en de friet die ik gebakken had is niet eens aangeraakt
brum had zelfs genoeg na t broodje.
Ohh, ik dacht dat je die al op had.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of niks meer![]()
Ergste honger is weer gestild na 1 boterham, nu nummer 2
quote:Voor het maken van afspraken en het opvragen van uitslagen is de praktijk telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 10.30 uur.
quote:Voor een afspraak kunt U bellen tussen 8.00 en 12.00 uur
Nein mein Vater hat jetzt nog ein guten auflader für mir! Sehr schön!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dann mussen Sie ein neues kaufen auf fehrien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |