abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:00:35 #1
397443 freddy95
#17 jaar #HAARLEM..MANUTD
pi_129752489
hoe zit het bij de werktijden bij action.
vandaag moet mijn broertje 18-2100
terwijl de winkel al dicht is dan.
maar moet hij een kwartier eerder melden zoiets werd hem verteld maar hij weet niet of dit alleen in deochtend geldt dus moet hij zich kwartier eerder melden?

graag mensen die er werken.
#freddy #17jr #neger en && #FOKKER!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:00:57 #2
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_129752533
Meld gewoon een kwartier eerder voor de zekerheid :? wtf maakt een kwartier nou uit op je dag

en als een winkel dicht is, is er nog genoeg te doen hoor
vakken vullen, poetsen, voorraad op nemen, dingen prijzen etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:02:05 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129752541
:') Bedankt Rutte voor het sluiten van de sociale werkplaatsen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_129752545
Ga gewoon een kwartier eerder. Je laat een betere indruk achter als je iets te vroeg bent, dan als je exact op tijd of zelfs te laat op je werk bent.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_129752566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:00 schreef freddy95 het volgende:
hoe zit het bij de werktijden bij action.
vandaag moet mijn broertje 18-2100
terwijl de winkel al dicht is dan.
maar moet hij een kwartier eerder melden zoiets werd hem verteld maar hij weet niet of dit alleen in deochtend geldt dus moet hij zich kwartier eerder melden?

graag mensen die er werken.
Kan je niet beter een cursus faalangst beginnen? Ik heb nog nooit zoveel gemekker gezien om iemand (z'n broertje :') ) die bij de action gaat werken en niks durft te vragen. :'). Ik ga binnenkort wel op zoek naar een bangig uitziende neger in de Action van Haarlem. En dan allemaal kutvragen stellen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_129752605
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef eleusis het volgende:
_O-
pi_129752631
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef eleusis het volgende:
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort wel op zoek naar een bangig uitziende neger in de Action van Haarlem. En dan allemaal kutvragen stellen.
_O-
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_129752678
Deze topics _O_ voor zijn broertje ja :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_129752727
Ja, want na het sluiten van de winkel vullen de schappen zichzelf en sommige winkels werken zelfs met kaboutertjes. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129752747
je kunt beter solliciteren bij de sociale werkplaats
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_129752833
Fucking hell, die pauperzaak zit ergens in noord-oost. :')
Een andere vrijwilliger die zin heeft om daar naartoe te gaan? Het is mij te veel moeite.
pi_129752847
Ik zoek op kantoor nog een huismongool. Betaald goed en als het kantoor sluit mag hij meteen naar huis.
Hier staat niets.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:13:03 #14
265449 rechtsom
En anders gaan we linksom!
pi_129752870
kwartier eerder melden is voor al die gastjes die denken dat 1805 ook 1800 uur is :)
en als de winkel dicht is, kan je lekker snel vullen

Succes!
Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
pi_129753061
IK WERK ER OOK. IN DE OCHTEND MOET JE JE OOK EEN KWARTIER EERDER MELDEN. DE DAG WORT DAN EVEN IN HET KORT DOORGENOMEN, EN JE HEBT DAN DE KANS OM VRAGEN TE STELLEN AAN JE MEERDERE. ALS JE HET KWARTIERTJE MIST EN TE LAAT KOMT DAN ZIJKT DE REST JE MEESTAL AF ALS JE DAARNA OP DE DAG NOG EEN VRAAG STELT. HAD JE MAAR NIET TE LAAT MOETEN KOMEN.
pi_129753156
Ik ken iemand die er werkt en daarvan wordt toch echt verwacht dat hij zich minimaal een half uur van te voren komt melden daar. Kwartier van te voren kan wel maar dan heb je wel de kans dat je op je vingers getikt gaat worden. Want ze willen ook even de persoonlijke hygiëne van hun werknemer controleren en als je werkkleding niet goed gestreken is heb je de kans nog om het te strijken/ bij te werken. Eén waarschuwing krijg je, daarna is het spullen pakken.

Soms worden er ook nog dingen verteld over hoe je met klanten moet omgaan etc. etc. Eén van die regels was geloof ik dat je boze klanten moest blijven aankijken.
pi_129753320
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef CesarMilan het volgende:
Ik ken iemand die er werkt en daarvan wordt toch echt verwacht dat hij zich minimaal een half uur van te voren komt melden daar. Kwartier van te voren kan wel maar dan heb je wel de kans dat je op je vingers getikt gaat worden. Want ze willen ook even de persoonlijke hygiëne van hun werknemer controleren en als je werkkleding niet goed gestreken is heb je de kans nog om het te strijken/ bij te werken. Eén waarschuwing krijg je, daarna is het spullen pakken.

Soms worden er ook nog dingen verteld over hoe je met klanten moet omgaan etc. etc. Eén van die regels was geloof ik dat je boze klanten moest blijven aankijken.
Is dit serieus?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:29:17 #18
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_129753321
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef CesarMilan het volgende:

-O-
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:30:17 #19
397443 freddy95
pi_129753359
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:06 schreef bijdehand het volgende:
Deze topics _O_ voor zijn broertje ja :D
hahah grappig dat je denkt dat het voor mijself is ik ben 17 jr oud en werk bij de callcenter zelfs zo ver zou jij neit komen.
zo ver zou jij niet komen beetje achter de computertje stoer praten en buiten de stilste jongen in de wereld.
pi_129753376
Mijn buurjongen blijkt er ook te werken, hij zorgt er inderdaad ook voor dat hij er 30 minuten tevoren is. Korte inspectie en uitleg van hoe er die dag gevuld gaat worden.
pi_129753391
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef freddy95 het volgende:

[..]

hahah grappig dat je denkt dat het voor mijself is ik ben 17 jr oud en werk bij de callcenter zelfs zo ver zou jij neit komen.
zo ver zou jij niet komen beetje achter de computertje stoer praten en buiten de stilste jongen in de wereld.
Werk bij callcenter 'ver' noemen. :')
pi_129753419
Woon je in Schalkwijk, Freddy :?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:32:19 #23
397443 freddy95
pi_129753433
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Kan je niet beter een cursus faalangst beginnen? Ik heb nog nooit zoveel gemekker gezien om iemand (z'n broertje :') ) die bij de action gaat werken en niks durft te vragen. :'). Ik ga binnenkort wel op zoek naar een bangig uitziende neger in de Action van Haarlem. En dan allemaal kutvragen stellen.
doe j ebest zou ik zeggen alhoewel je wel vrij weinig te doen hebt als je de tijd neemt om heel haarlem af te gaan om mijn broertje te vinden die je waarschijnlijk gewoon slaat.
internetgangstertje. :)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:33:17 #24
397443 freddy95
pi_129753468
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:20 schreef .PRISM het volgende:
IK WERK ER OOK. IN DE OCHTEND MOET JE JE OOK EEN KWARTIER EERDER MELDEN. DE DAG WORT DAN EVEN IN HET KORT DOORGENOMEN, EN JE HEBT DAN DE KANS OM VRAGEN TE STELLEN AAN JE MEERDERE. ALS JE HET KWARTIERTJE MIST EN TE LAAT KOMT DAN ZIJKT DE REST JE MEESTAL AF ALS JE DAARNA OP DE DAG NOG EEN VRAAG STELT. HAD JE MAAR NIET TE LAAT MOETEN KOMEN.
en als je in de avond moet werken ook kwartier eerder?
pi_129753473
Welke mbo studie doen jullie?
pi_129753491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef freddy95 het volgende:

[..]

doe j ebest zou ik zeggen alhoewel je wel vrij weinig te doen hebt als je de tijd neemt om heel haarlem af te gaan om mijn broertje te vinden die je waarschijnlijk gewoon slaat.
oh nou dan is hij wel zijn baan kwijt en zijn wij van die topics af ^O^
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:33:58 #27
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_129753502
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef freddy95 het volgende:

[..]

en als je in de avond moet werken ook kwartier eerder?
Nee, 15 minuten is genoeg.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:35:10 #28
397443 freddy95
pi_129753549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Werk bij callcenter 'ver' noemen. :')
als je kan lezen bedoel ik dat jullie dombos nooit verder zullen komen dan calllcenter.
wat de meeste van jullie waarschijnlijk niet ees halen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:36:12 #29
397443 freddy95
pi_129753588
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef Skv het volgende:
Woon je in Schalkwijk, Freddy :?
haha ga heel haarlem maar af :)
pi_129753652
quote:

[..]

:') Goede troll wel.

Iemand slaan is op staande voet ontslag. Kan je misschien binnenkort een topic openen over je broertje die naar het UWV gaat.
pi_129753670
Ik kwam altijd 2 minuten voordat mijn dienst inging aanwandelen (bij de FRS, jaren geleden). Na sluitingstijd moest ik ook al vaak een kwartier tot half uur onbetaald extra blijven. Ga ik ook niet nog eens van tevoren in m'n eigen tijd werken...
PWBF
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:39:58 #32
397443 freddy95
pi_129753704
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Ericr het volgende:

[..]

:') Goede troll wel.

Iemand slaan is op staande voet ontslag. Kan je misschien binnenkort een topic openen over je broertje die naar het UWV gaat.
oke.
op fok kan je niet eens normale antwoorden verwachten dus topics van mij zou je niet meer zien.
allemaal halve zolen die thuis stoer zitten te doen maar niks voorstellen ( de meeste.)
pi_129753708
quote:

[..]

Dus als ik je broertje een moeilijke vraag stel, dan slaat hij me? :D!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:43:20 #34
346939 Janneke141
pi_129753800
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:39 schreef freddy95 het volgende:

[..]

oke.
op fok kan je niet eens normale antwoorden verwachten dus topics van mij zou je niet meer zien.
allemaal halve zolen die thuis stoer zitten te doen maar niks voorstellen ( de meeste.)
Jij werkt op een callcenter en krijgt het nog niet eens voor elkaar om voor je broertje naar de Action te bellen?
pi_129753867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:35 schreef freddy95 het volgende:

[..]

als je kan lezen bedoel ik dat jullie dombos nooit verder zullen komen dan calllcenter.
Wat moet je halen dan ?
Een callcenter diploma ?

Ik denk dat je het een beetje hoog in je bol hebt.
pi_129753918
quote:

[..]

Nee, je zegt dat we niet eens een callcenterbaan kunnen krijgen. Maakt niet uit hoor TS, zeg maar tegen je broertje dat ik niet zo veel saus op m'n Big Mac wil, weten jullie dat voor als jullie later fulltime ergens werken. :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_129754186
quote:

[..]

Jij bent grappig. Seriously.
pi_129754360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Alleen als ze die betalen. Dikke onzin (en onterecht) dat mensen 15 min van eigen tijd moeten inleveren om eerder aanwezig te zijn. Zolang je maar om 18:00 klaar staat om te werken kunnen ze die 15 min in de kont steken :)
tja dat zal wel een arbeidsethos ding zijn waarin we verschillen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_129754484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, 15 minuten is genoeg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Jij werkt op een callcenter en krijgt het nog niet eens voor elkaar om voor je broertje naar de Action te bellen?
Jij bent scherp vandaag!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:04:26 #40
346939 Janneke141
pi_129754517
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

dit heeft ook met rechten te maken. Je hoeft niet in eigen tijd de briefings aan te horen. Moet je eerder aanwezig zijn dan moeten ze daarvoor gewoon betalen. Zelf als met uitwerken. Dat is dan zo 45 min per dag. Aan het einde van het jaar een flinke (illegale) besparing van de werkgever en de werknemer flink afgezet.
Daar heb je helemaal gelijk in. Echt helemaal. En weet je wat ze dan doen als je contract afloopt?
pi_129754519
Hoe was z'n eerste werkdag Freddy, of is hij nooit meer thuisgekomen ?
٩๏̯͡๏)۶
pi_129754637
Waarom zou je komen voordat je betaald krijgt? :?
pi_129754804
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom zou je komen voordat je betaald krijgt? :?
Omdat voor jou er 100 anderen zijn die het wel doen, misschien staat het zelfs in de CAO.
Ben het wel eens met Spatzz ..

De meeste doen het toch wel, zeker in deze tijd.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:13:58 #44
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_129754871
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

dit heeft ook met rechten te maken. Je hoeft niet in eigen tijd de briefings aan te horen. Moet je eerder aanwezig zijn dan moeten ze daarvoor gewoon betalen. Zelf als met uitwerken. Dat is dan zo 45 min per dag. Aan het einde van het jaar een flinke (illegale) besparing van de werkgever en de werknemer flink afgezet.
Iets eerder aanwezig betekent meestal dat je nog steeds op hetzelfde tijdstip begint.
Anyway, je hebt als werknemer zeker rechten, maar dit gewoon gigantisch zeiken.
pi_129754947
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Iets eerder aanwezig betekent meestal dat je nog steeds op hetzelfde tijdstip begint.
Anyway, je hebt als werknemer zeker rechten, maar dit gewoon gigantisch zeiken.
Mwah, vind ik niet. Als je full-time werkt en je moet elke dag een kwartier voor aanvang aanwezig zijn én nog eens onbetaald afsluiten (kassa's aftellen, winkel schoonmaken, duurt vaak wel 30 minuten) dan werk je elke dag 45 minuten voor nop. Zou jij graag elke dag 45 minuten ontbetaald werk verrichten voor je baas? Zo ja, meldt het hem dan even, denk vast dat hij er blij mee is.
PWBF
pi_129754997
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mwah, vind ik niet. Als je full-time werkt en je moet elke dag een kwartier voor aanvang aanwezig zijn én nog eens onbetaald afsluiten (kassa's aftellen, winkel schoonmaken, duurt vaak wel 30 minuten) dan werk je elke dag 45 minuten voor nop. Zou jij graag elke dag 45 minuten ontbetaald werk verrichten voor je baas? Zo ja, meldt het hem dan even, denk vast dat hij er blij mee is.
Moet de werkgever dan ook de tijd betalen dat jij op je fiets naar je werkt gaat?
pi_129755039
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Moet de werkgever dan ook de tijd betalen dat jij op je fiets naar je werkt gaat?
Daar hebben we het nu niet over. Het gaat om het onbetaald verrichten van arbeid op de werkplek. Woon-werk verkeer valt daar niet onder.

Ik krijg trouwens wel een fietsvergoeding voor die 2 kilometer die ik elke dag naar m'n werk fiets.
PWBF
pi_129755270
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Echt helemaal. En weet je wat ze dan doen als je contract afloopt?
Ja voor jou 10 anderen, maar dan nog is en blijft het natuurlijk bizar dat we zulke minimumloners op deze manier nog verder uitbuiten. :D
pi_129755525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:13 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Omdat voor jou er 100 anderen zijn die het wel doen, misschien staat het zelfs in de CAO.
Ben het wel eens met Spatzz ..

De meeste doen het toch wel, zeker in deze tijd.
Dat is natuurlijk met werk als de action wel waar. Blij dat ik nooit bij zo'n werkgever heb moeten werken.
pi_129755581
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat een domme vergelijking..
pi_129755711
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wat een domme vergelijking..
Ik bedoel er mee te zeggen dat bij die puberbaantjes al dat soort dingen vaak in je eigen tijd moeten. Bij een vaste aanstelling kan je vaak een deel van je reistijd declareren en krijg je (soms) overuren betaald. Ik denk echter dat de werkgever 15 minuten aanhoudt omdat anders al dat gepeupel om 5 over 6 aan komt zetten, dan om gaat kleden en om 18.20 pas begint met werken.
pi_129755803
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik bedoel er mee te zeggen dat bij die puberbaantjes al dat soort dingen vaak in je eigen tijd moeten. Bij een vaste aanstelling kan je vaak een deel van je reistijd declareren en krijg je (soms) overuren betaald. Ik denk echter dat de werkgever 15 minuten aanhoudt omdat anders al dat gepeupel om 5 over 6 aan komt zetten, dan om gaat kleden en om 18.20 pas begint met werken.
Zie een van de reacties waar een strijkcontrolle werd gehouden bij action. Dat doet de baas maar lekker in zijn eigen tijd (dus betaalde tijd) en niet in de vrije tijd van de werknemer. Mensen die regelmatig te laat komen kan je gewoon ontslaan. En daar ben je in de proeftijd al snel genoeg achter.
pi_129755822
quote:

[..]

Als ze om 5 over 6 komen aanzetten zijn ze te laat. Waarom toch altijd van het meest negatieve gevallen uitgaan ook van die jeugd?

En reistijd declareren nou bij de meeste banen toch echt niet, of je moet vertegenwoordiger oid zijn en voor je werk verplicht moeten reizen naar steeds andere locaties.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:45:41 #55
346939 Janneke141
pi_129755850
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef Basp1 het volgende:
Waarom toch altijd van het meest negatieve gevallen uitgaan ook van die jeugd?
Laten we dat 'ervaring' noemen, de goeden niet te na.
pi_129755937
quote:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar dat sommige werknemers steeds te laat komen hoeft nog niet te betekenen dat de rest van het personeel 45 minuten per dag voor nop moet werken. Die lui ontsla je maar gewoon na 3x ofzo.
PWBF
pi_129755962
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zie een van de reacties waar een strijkcontrolle werd gehouden bij action. Dat doet de baas maar lekker in zijn eigen tijd (dus betaalde tijd) en niet in de vrije tijd van de werknemer. Mensen die regelmatig te laat komen kan je gewoon ontslaan. En daar ben je in de proeftijd al snel genoeg achter.
Die post over strijken serieus nemen. :').
pi_129755981
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

oh gut, oma spreekt...

uit mijn winkelervaring weet ik dat te laat komen weinig te maken heeft met leeftijd...
PWBF
pi_129756004
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar dat sommige werknemers steeds te laat komen hoeft nog niet te betekenen dat de rest van het personeel 45 minuten per dag voor nop moet werken. Die lui ontsla je maar gewoon na 3x ofzo.
Incidenteel is het geen probleem en mag het gewoon, maar structureel overwerken moet gewoon uitbetaald worden inderdaad.
pi_129756077
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Incidenteel is het geen probleem en mag het gewoon, maar structureel overwerken moet gewoon uitbetaald worden inderdaad.
Nou, en dat is dus niet het geval. Kijk, voor mij was het niet echt een probleem met mijn zaterdagbaantje, maar ik weet dat de fulltimers in ons bedrijf echt kwaad waren om het feit dat ze elke dag na sluitingstijd nog een half uur onbetaald in die winkel moesten staan om de kassa's af te tellen, bij een kasverschil nog een keer tellen, systemen af te sluiten, papieren voor het hoofdkantoor in orde moesten maken, geld in enveloppen moesten doen en langs een bank moesten om het geld te storten.

Dat is onzin, net zozeer dat het onzin is dat je een kwartier eerder moet komen omdat je baas je nog dingen wil vertellen. Dat doet hij maar onder werktijd.
PWBF
pi_129756083
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Die post over strijken serieus nemen. :').
Wat er dan ook in dat kwartier zou moeten gebeuren, het is onzin. Als een baas wil dat je er een kwartier eerder bent, moet hij je ook een kwartier eerder betalen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:52:21 #62
346939 Janneke141
pi_129756134
Theorie en praktijk zijn nou eenmaal niet altijd hetzelfde.
pi_129756149
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Toen ik bij de AH ooit werkte probeerde ik altijd mijn diensten zo te laten vallen dat ik niet hoefde af te sluiten want die 30 minuten wachten vond ik ruim 20 jaar geleden ook toen al onzin. Alleen op koopavonden kon ik vaak niet er omheen. Dus dan had ik een dienst van 18.00 tot 21.00 (3uur dus maar) waarbij men verwachte dat je ook nog tot 21.30 ongeveer wachtte omdat dan pas alles klaar was. Dat is bijna 17% van die werktijd onbetaald van die dag. Ik regelde dan wel dat ik eerder kon komen en daar gratis kon avond eten. :P
pi_129760483
Die discussie over aanvang werktijden bij andere winkels is niet relevant voor TS. Zijn broertje. }:|

On topic alstublieft en alleen info door mensen met ervaring!

Ik vind TS een lieve broer O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:17:01 #65
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:47:01 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129763734
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef freddy95 het volgende:

[..]

genoeg geweest wel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')