Kan je niet beter een cursus faalangst beginnen? Ik heb nog nooit zoveel gemekker gezien om iemand (z'n broertjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:00 schreef freddy95 het volgende:
hoe zit het bij de werktijden bij action.
vandaag moet mijn broertje 18-2100
terwijl de winkel al dicht is dan.
maar moet hij een kwartier eerder melden zoiets werd hem verteld maar hij weet niet of dit alleen in deochtend geldt dus moet hij zich kwartier eerder melden?
graag mensen die er werken.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef eleusis het volgende:
Bedankt Rutte voor het sluiten van de sociale werkplaatsen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef eleusis het volgende:
Bedankt Rutte voor het sluiten van de sociale werkplaatsen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel op zoek naar een bangig uitziende neger in de Action van Haarlem. En dan allemaal kutvragen stellen.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef CesarMilan het volgende:
Ik ken iemand die er werkt en daarvan wordt toch echt verwacht dat hij zich minimaal een half uur van te voren komt melden daar. Kwartier van te voren kan wel maar dan heb je wel de kans dat je op je vingers getikt gaat worden. Want ze willen ook even de persoonlijke hygiëne van hun werknemer controleren en als je werkkleding niet goed gestreken is heb je de kans nog om het te strijken/ bij te werken. Eén waarschuwing krijg je, daarna is het spullen pakken.
Soms worden er ook nog dingen verteld over hoe je met klanten moet omgaan etc. etc. Eén van die regels was geloof ik dat je boze klanten moest blijven aankijken.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef CesarMilan het volgende:
Ik ken iemand die er werkt en daarvan wordt toch echt verwacht dat hij zich minimaal een half uur van te voren komt melden daar. Kwartier van te voren kan wel maar dan heb je wel de kans dat je op je vingers getikt gaat worden. Want ze willen ook even de persoonlijke hygiëne van hun werknemer controleren en als je werkkleding niet goed gestreken is heb je de kans nog om het te strijken/ bij te werken. Eén waarschuwing krijg je, daarna is het spullen pakken.
Soms worden er ook nog dingen verteld over hoe je met klanten moet omgaan etc. etc. Eén van die regels was geloof ik dat je boze klanten moest blijven aankijken.
hahah grappig dat je denkt dat het voor mijself is ik ben 17 jr oud en werk bij de callcenter zelfs zo ver zou jij neit komen.quote:
Werk bij callcenter 'ver' noemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef freddy95 het volgende:
[..]
hahah grappig dat je denkt dat het voor mijself is ik ben 17 jr oud en werk bij de callcenter zelfs zo ver zou jij neit komen.
zo ver zou jij niet komen beetje achter de computertje stoer praten en buiten de stilste jongen in de wereld.
doe j ebest zou ik zeggen alhoewel je wel vrij weinig te doen hebt als je de tijd neemt om heel haarlem af te gaan om mijn broertje te vinden die je waarschijnlijk gewoon slaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je niet beter een cursus faalangst beginnen? Ik heb nog nooit zoveel gemekker gezien om iemand (z'n broertje) die bij de action gaat werken en niks durft te vragen.
. Ik ga binnenkort wel op zoek naar een bangig uitziende neger in de Action van Haarlem. En dan allemaal kutvragen stellen.
en als je in de avond moet werken ook kwartier eerder?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:20 schreef .PRISM het volgende:
IK WERK ER OOK. IN DE OCHTEND MOET JE JE OOK EEN KWARTIER EERDER MELDEN. DE DAG WORT DAN EVEN IN HET KORT DOORGENOMEN, EN JE HEBT DAN DE KANS OM VRAGEN TE STELLEN AAN JE MEERDERE. ALS JE HET KWARTIERTJE MIST EN TE LAAT KOMT DAN ZIJKT DE REST JE MEESTAL AF ALS JE DAARNA OP DE DAG NOG EEN VRAAG STELT. HAD JE MAAR NIET TE LAAT MOETEN KOMEN.
oh nou dan is hij wel zijn baan kwijt en zijn wij van die topics afquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef freddy95 het volgende:
[..]
doe j ebest zou ik zeggen alhoewel je wel vrij weinig te doen hebt als je de tijd neemt om heel haarlem af te gaan om mijn broertje te vinden die je waarschijnlijk gewoon slaat.
internetgangstertje.
Nee, 15 minuten is genoeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef freddy95 het volgende:
[..]
en als je in de avond moet werken ook kwartier eerder?
als je kan lezen bedoel ik dat jullie dombos nooit verder zullen komen dan calllcenter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Werk bij callcenter 'ver' noemen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef freddy95 het volgende:
[..]
doe j ebest zou ik zeggen alhoewel je wel vrij weinig te doen hebt als je de tijd neemt om heel haarlem af te gaan om mijn broertje te vinden die je waarschijnlijk gewoon slaat.
internetgangstertje.
oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Ericr het volgende:
[..]Goede troll wel.
Iemand slaan is op staande voet ontslag. Kan je misschien binnenkort een topic openen over je broertje die naar het UWV gaat.
Dus als ik je broertje een moeilijke vraag stel, dan slaat hij me?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef freddy95 het volgende:
[..]
internetgangstertje.
Jij werkt op een callcenter en krijgt het nog niet eens voor elkaar om voor je broertje naar de Action te bellen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:39 schreef freddy95 het volgende:
[..]
oke.
op fok kan je niet eens normale antwoorden verwachten dus topics van mij zou je niet meer zien.
allemaal halve zolen die thuis stoer zitten te doen maar niks voorstellen ( de meeste.)
Wat moet je halen dan ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:35 schreef freddy95 het volgende:
[..]
als je kan lezen bedoel ik dat jullie dombos nooit verder zullen komen dan calllcenter.
wat de meeste van jullie waarschijnlijk niet ees halen.
Nee, je zegt dat we niet eens een callcenterbaan kunnen krijgen. Maakt niet uit hoor TS, zeg maar tegen je broertje dat ik niet zo veel saus op m'n Big Mac wil, weten jullie dat voor als jullie later fulltime ergens werken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:35 schreef freddy95 het volgende:
[..]
als je kan lezen bedoel ik dat jullie dombos nooit verder zullen komen dan calllcenter.
Jij bent grappig. Seriously.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:35 schreef freddy95 het volgende:
[..]
tja dat zal wel een arbeidsethos ding zijn waarin we verschillenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Alleen als ze die betalen. Dikke onzin (en onterecht) dat mensen 15 min van eigen tijd moeten inleveren om eerder aanwezig te zijn. Zolang je maar om 18:00 klaar staat om te werken kunnen ze die 15 min in de kont steken
quote:
Jij bent scherp vandaag!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij werkt op een callcenter en krijgt het nog niet eens voor elkaar om voor je broertje naar de Action te bellen?
Daar heb je helemaal gelijk in. Echt helemaal. En weet je wat ze dan doen als je contract afloopt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
dit heeft ook met rechten te maken. Je hoeft niet in eigen tijd de briefings aan te horen. Moet je eerder aanwezig zijn dan moeten ze daarvoor gewoon betalen. Zelf als met uitwerken. Dat is dan zo 45 min per dag. Aan het einde van het jaar een flinke (illegale) besparing van de werkgever en de werknemer flink afgezet.
Omdat voor jou er 100 anderen zijn die het wel doen, misschien staat het zelfs in de CAO.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom zou je komen voordat je betaald krijgt?
Iets eerder aanwezig betekent meestal dat je nog steeds op hetzelfde tijdstip begint.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
dit heeft ook met rechten te maken. Je hoeft niet in eigen tijd de briefings aan te horen. Moet je eerder aanwezig zijn dan moeten ze daarvoor gewoon betalen. Zelf als met uitwerken. Dat is dan zo 45 min per dag. Aan het einde van het jaar een flinke (illegale) besparing van de werkgever en de werknemer flink afgezet.
Mwah, vind ik niet. Als je full-time werkt en je moet elke dag een kwartier voor aanvang aanwezig zijn én nog eens onbetaald afsluiten (kassa's aftellen, winkel schoonmaken, duurt vaak wel 30 minuten) dan werk je elke dag 45 minuten voor nop. Zou jij graag elke dag 45 minuten ontbetaald werk verrichten voor je baas? Zo ja, meldt het hem dan even, denk vast dat hij er blij mee is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Iets eerder aanwezig betekent meestal dat je nog steeds op hetzelfde tijdstip begint.
Anyway, je hebt als werknemer zeker rechten, maar dit gewoon gigantisch zeiken.
Moet de werkgever dan ook de tijd betalen dat jij op je fiets naar je werkt gaat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Als je full-time werkt en je moet elke dag een kwartier voor aanvang aanwezig zijn én nog eens onbetaald afsluiten (kassa's aftellen, winkel schoonmaken, duurt vaak wel 30 minuten) dan werk je elke dag 45 minuten voor nop. Zou jij graag elke dag 45 minuten ontbetaald werk verrichten voor je baas? Zo ja, meldt het hem dan even, denk vast dat hij er blij mee is.
Daar hebben we het nu niet over. Het gaat om het onbetaald verrichten van arbeid op de werkplek. Woon-werk verkeer valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet de werkgever dan ook de tijd betalen dat jij op je fiets naar je werkt gaat?
Ja voor jou 10 anderen, maar dan nog is en blijft het natuurlijk bizar dat we zulke minimumloners op deze manier nog verder uitbuiten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Echt helemaal. En weet je wat ze dan doen als je contract afloopt?
Dat is natuurlijk met werk als de action wel waar. Blij dat ik nooit bij zo'n werkgever heb moeten werken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:13 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Omdat voor jou er 100 anderen zijn die het wel doen, misschien staat het zelfs in de CAO.
Ben het wel eens met Spatzz ..
De meeste doen het toch wel, zeker in deze tijd.
Wat een domme vergelijking..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet de werkgever dan ook de tijd betalen dat jij op je fiets naar je werkt gaat?
Ik bedoel er mee te zeggen dat bij die puberbaantjes al dat soort dingen vaak in je eigen tijd moeten. Bij een vaste aanstelling kan je vaak een deel van je reistijd declareren en krijg je (soms) overuren betaald. Ik denk echter dat de werkgever 15 minuten aanhoudt omdat anders al dat gepeupel om 5 over 6 aan komt zetten, dan om gaat kleden en om 18.20 pas begint met werken.quote:
Zie een van de reacties waar een strijkcontrolle werd gehouden bij action. Dat doet de baas maar lekker in zijn eigen tijd (dus betaalde tijd) en niet in de vrije tijd van de werknemer. Mensen die regelmatig te laat komen kan je gewoon ontslaan. En daar ben je in de proeftijd al snel genoeg achter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat bij die puberbaantjes al dat soort dingen vaak in je eigen tijd moeten. Bij een vaste aanstelling kan je vaak een deel van je reistijd declareren en krijg je (soms) overuren betaald. Ik denk echter dat de werkgever 15 minuten aanhoudt omdat anders al dat gepeupel om 5 over 6 aan komt zetten, dan om gaat kleden en om 18.20 pas begint met werken.
Als ze om 5 over 6 komen aanzetten zijn ze te laat. Waarom toch altijd van het meest negatieve gevallen uitgaan ook van die jeugd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat bij die puberbaantjes al dat soort dingen vaak in je eigen tijd moeten. Bij een vaste aanstelling kan je vaak een deel van je reistijd declareren en krijg je (soms) overuren betaald. Ik denk echter dat de werkgever 15 minuten aanhoudt omdat anders al dat gepeupel om 5 over 6 aan komt zetten, dan om gaat kleden en om 18.20 pas begint met werken.
Laten we dat 'ervaring' noemen, de goeden niet te na.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef Basp1 het volgende:
Waarom toch altijd van het meest negatieve gevallen uitgaan ook van die jeugd?
Allemaal leuk en aardig, maar dat sommige werknemers steeds te laat komen hoeft nog niet te betekenen dat de rest van het personeel 45 minuten per dag voor nop moet werken. Die lui ontsla je maar gewoon na 3x ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Die post over strijken serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zie een van de reacties waar een strijkcontrolle werd gehouden bij action. Dat doet de baas maar lekker in zijn eigen tijd (dus betaalde tijd) en niet in de vrije tijd van de werknemer. Mensen die regelmatig te laat komen kan je gewoon ontslaan. En daar ben je in de proeftijd al snel genoeg achter.
oh gut, oma spreekt...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laten we dat 'ervaring' noemen, de goeden niet te na.
Incidenteel is het geen probleem en mag het gewoon, maar structureel overwerken moet gewoon uitbetaald worden inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat sommige werknemers steeds te laat komen hoeft nog niet te betekenen dat de rest van het personeel 45 minuten per dag voor nop moet werken. Die lui ontsla je maar gewoon na 3x ofzo.
Nou, en dat is dus niet het geval. Kijk, voor mij was het niet echt een probleem met mijn zaterdagbaantje, maar ik weet dat de fulltimers in ons bedrijf echt kwaad waren om het feit dat ze elke dag na sluitingstijd nog een half uur onbetaald in die winkel moesten staan om de kassa's af te tellen, bij een kasverschil nog een keer tellen, systemen af te sluiten, papieren voor het hoofdkantoor in orde moesten maken, geld in enveloppen moesten doen en langs een bank moesten om het geld te storten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Incidenteel is het geen probleem en mag het gewoon, maar structureel overwerken moet gewoon uitbetaald worden inderdaad.
Wat er dan ook in dat kwartier zou moeten gebeuren, het is onzin. Als een baas wil dat je er een kwartier eerder bent, moet hij je ook een kwartier eerder betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Die post over strijken serieus nemen..
Toen ik bij de AH ooit werkte probeerde ik altijd mijn diensten zo te laten vallen dat ik niet hoefde af te sluiten want die 30 minuten wachten vond ik ruim 20 jaar geleden ook toen al onzin. Alleen op koopavonden kon ik vaak niet er omheen. Dus dan had ik een dienst van 18.00 tot 21.00 (3uur dus maar) waarbij men verwachte dat je ook nog tot 21.30 ongeveer wachtte omdat dan pas alles klaar was. Dat is bijna 17% van die werktijd onbetaald van die dag. Ik regelde dan wel dat ik eerder kon komen en daar gratis kon avond eten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laten we dat 'ervaring' noemen, de goeden niet te na.
genoeg geweest wel...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef freddy95 het volgende:
[..]
hahah grappig dat je denkt dat het voor mijself is ik ben 17 jr oud en werk bij de callcenter zelfs zo ver zou jij neit komen.
zo ver zou jij niet komen beetje achter de computertje stoer praten en buiten de stilste jongen in de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |