Bij mij zit hij juist minder diep dan een tampon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:12 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik lastig, shmoopy. Ik weet niet op basis waarvan zij vrouwen boven de 30 of na een zwangerschap de grotere maat adviseren.
Ik weet wel dat het best een groot ding lijkt, maar dat het echt zonder meer past. Het zit op op een andere plek eigenlijk dan een tampon. Een tampon zot tamelijk voorin, maar een cup zit echt dieper bij je baarmoedermond, achter het schaambot. Wellicht is de ruimte daar sowieso groter als je gebaard hebt, doordat je heupen ook wat breed worden?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:41 schreef shmoopy het volgende:
Die inbrenghulzen heb ik al helemaal nooit gesnapt. Ja, de uitleg staat op de verpakking, maar dan nog snap ik er geen drol van.
Maar dit terzijde.
mwah tis meer ervaring uitwisselen i guess. Vind jij het boeiend om mee te lezen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef HCFeestbeest het volgende:
Vinden vrouwen het echt zo boeiend om over dit soort dingen te praten?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mwah tis meer ervaring uitwisselen i guess. Vind jij het boeiend om mee te lezen?
Hoewel dit specifieke onderwerp wellicht alleen interessant is voor vrouwen, moet het idee van uitwisselen van ervaringen en het lezen van reviews je niet geheel vreemd zijn, lijkt mij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef HCFeestbeest het volgende:
Nou weet je, je krijgt er tussen je pakweg 12e en 50e elke vier weken mee te maken... Toch een substantieel deel van je leven hè.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef HCFeestbeest het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:49 schreef miss_sly het volgende:
Een ladycup mag maximaal 12 uur blijven zitten, dus dat kan een hele nacht blijven zitten. Ik hoef er meestal ook niet uit 's nachts, ondanks dat ik vrij heftig ongesteld ben. Een enkele keer word ik wakker van een drukkend gevoel en dan moet ik er even uit om te verschonen.
juist niet... Tampons (al dan niet met inbrenghuls) zijn droog en daardoor stroef, dit niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:25 schreef Emm16 het volgende:
Lijkt me vrij pijnlijk. Ik heb al moeite met tampons met inbrenghulzen.
Niet bepaald, ik word er eerder kotsmisselijk van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mwah tis meer ervaring uitwisselen i guess. Vind jij het boeiend om mee te lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |