...dat ik die niet aan zag komenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:37 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, eigenlijk pas sinds jij hier bent
Mooi, dan geef eens antwoord op mijn vraag over zaterdagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef shifto het volgende:
Inderdaad, maar ik kan pas rond 4u naar huisdus moet nog doen alsof ik iets doe. nja, niet eens, maar ik weet ook geen leuke dingen om te doen op internet, ik f5 mn active topics een beetje etc
ja was helemaal ontdaan natuurlijk dus ik was boos en negeerde je, had niks te maken met mn vergaderingen vanmorgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mooi, dan geef eens antwoord op mijn vraag over zaterdag
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:32 schreef shifto het volgende:
[..]
ja was helemaal ontdaan natuurlijk dus ik was boos en negeerde je, had niks te maken met mn vergaderingen vanmorgen.
Maar doe maar zo, gvd, en misschien mag je komen zat, alleen als ik dan al terug ben van overheerlijke punk herrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef shifto het volgende:
ik zal eens kijken want ben zelf ook gvd arm volgens mij
"Iemand bier?"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:03 schreef MohMi het volgende:
[..]Sjiek hendig!
'Sup bro's.'
'Sup!' 'Sup!' *krikkrikkrik*
In mijn geval heb ik dan embryo's in m'n borstenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
AAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHA mijn neefje
Neefje: Heb jij een baby in je borsten?
Hara: Hahahah wat, nee, hoezo
Neefje: Waarom zijn ze dan zo groot
Hara: Ik ga dit onthouden en het je vertellen over tien jaar.![]()
Beter dan een miskraamquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:13 schreef MohMi het volgende:
Mogguh y'all! Hoop dat jullie net zo lekker hebben geslapen als ik
[..]
In mijn geval heb ik dan embryo's in m'n borsten![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb hier zo hard om gelachen
May 21, 2013 at 11:08 am by Morbid
Tiara Drake has been accused of trying to poison five of her family members after one of them refused to share some cheese with her.
According to reports, the 24-year-old wanted some of a relative’s cheese on Friday, but the woman refused to give her any. In retaliation for not being given any cheese, Drake waited until the next morning and used a concoction of detergent, window cleaner and a household cleanser to poison the cheese.
[ afbeelding ]
Poison the Cheese ook!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
Poison the Chees. Goeie bandnaam!
Nee man! Enorme heldin is het!quote:Wat een debiel trouwens.![]()
Ik was lekker sneller!quote:
Ik bedoel meer de spullen die ze ervoor gebruikt ook. Moet wel een hele goeie Franse kaas zijn geweest als je reinigingsmiddelen en glassex (quote:Nee man! Enorme heldin is het!
Tenzij het ging om vieze komijnkaas zoals ik voor jou heb gehaald![]()
Shitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik was lekker sneller!![]()
[..]
Ik bedoel meer de spullen die ze ervoor gebruikt ook. Moet wel een hele goeie Franse kaas zijn geweest als je reinigingsmiddelen en glassex (![]()
) als "stiekem" gif gaat gebruiken
En de komijn[b]ekaas[/b] is best te eten![]()
Hara snapt hetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
HahaHara doet het voor kaas!Crutch heeft altijd een paar blokjes op zijn nachtkastje liggen?
Geeft niet Moh, het gebeurt de besteobviously
Piemelbrie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ja ho ho, niet zomaar elke kaas hè
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoor niet bij de elite die ranzige blauwe, stinkende kaas naar binnen werktOh man, ik kots niet gauw maar zo krijg je het wel voor elkaar
SACRAMENTO, CA — A popular visual arts teacher at St Francis High School was killed while taking pictures of an oncoming train.
Police said 52-year-old Kathy Carlisle was on train tracks near the campus of St Francis, taking pictures of an approaching train, when she was struck from behind by a train travelling in the opposite direction. She was pronounced dead at the scene.
Mensen
Ik had vroeger ook een vriendje die hier vlakbij op de rails aan het spelen was met andere vrienden. Die werd ook ineens vanachter gegrepen maar goed, dat is dan nog een dom -en doodquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik zie ook meteen zo'n enorm diepe emo-sepia motivational voor me
Die mensen mogen van mij ook echt en masse worden vermalen met de rails.
Maar niet op het traject Amersfoort- Den Bosch
Nog nooit gedaan. En ik kan nu wel heel stoer zeggen dat ik er op zich wel nieuwsgierig naar ben, maar als het puntje bij paaltje komt ga ik waarschijnlijk ook gewoon over mijn nek en durf ik het niet in mijn mond te stoppenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
Eet je ook die madenkaas waar je vet dood van kan gaan?
To get on in life. Never look back. *flats*quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef MohMi het volgende:
Ik zie ook meteen zo'n enorm diepe emo-sepia motivational voor me
![]()
Ik snap dus écht niet waarom mensen zulke zooi gaan eten hèquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. En ik kan nu wel heel stoer zeggen dat ik er op zich wel nieuwsgierig naar ben, maar als het puntje bij paaltje komt ga ik waarschijnlijk ook gewoon over mijn nek en durf ik het niet in mijn mond te stoppen
Zo roep ik ook al tijden dat ik nog eens surströmming wil proberen.maar waarschijnlijk is het meteen
zodra dat blikje open gaat
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
To get on in life. Never look back. *flats*
Tja, ben nog steeds niet verbaasd, wat me dan wèl weer oprecht verbaasdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een vriendje die hier vlakbij op de rails aan het spelen was met andere vrienden. Die werd ook ineens vanachter gegrepen maar goed, dat is dan nog een dom -en dood- kind. (Al wist ík echt wel dat de trein geen speelgoed is en je mij niet op rails zou vinden)
MAAR DIT IS EEN VOLWASSEN VROUW, EEN LERARESDawin-award, asteblieft dankuwel.
Als er heel veel mensen zeggen dat het echt lekker is, dan ben ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap dus écht niet waarom mensen zulke zooi gaan eten hèZeker omdat je dus gewoon dood kan gaan aan die ranzige kaas, en dan moeten ze tóch die ranzige kaas gaan proberen?!!?!?!? WHY
Hoe denk jij over transplantaties en chemo e.d.? Die mensen horen eigenlijk ook gewoon dood te gaan tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tja, ben nog steeds niet verbaasd, wat me dan wèl weer oprecht verbaasdWel mooi, natuurlijke selectie. Normaal gesproken zou dat bij de geboorte (of het mislukken daarvan) plaatsvinden maar wegens de huidige medische middelen, worden sommige correcties wat later uitgevoerd.
Heul wel. Het kan gewoon giftig worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als er heel veel mensen zeggen dat het echt lekker is, dan ben ik nieuwsgierig.Noem me een meeloper
En je kan daar toch niet echt heel dood aan gaan toch?
Just ups the ante!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
Heul wel. Het kan gewoon giftig worden.
Dan wel badass met happen maden hè?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Just ups the ante!![]()
![]()
Even kijken of Pedro omvalt na een hapje en dan gewoon (proberen) te kanen.Ik ben wel nieuwsgierig
Dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
Dan wel badass met happen maden hè?
Hmm, en dan mij willen kussen terwijl die witte kopjes nog tussen je tanden zittenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
Ok Hara! Ik beloof bij deze plechtig dat als ik die Casu marzu ooit nog eens op mijn bord krijg eet ik alles wat erop en eraan zit
Lekker over je tong kriebelenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm, en dan mij willen kussen terwijl die witte kopjes nog tussen je tanden zittenOebergeil!!
Tevens fixedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
Ok Hara! Ik beloof bij deze plechtig dat als ik die Casu marzu ooit nog eens op mijn bord krijg eet ik alles wat erop en erin zit
...goed, ik ga hier niet posten wat ik dan allemaal meteen weer denk want dat zegt iets over mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2013 13:18:22 ]
Bij een kebabzaak hier in de stad waren spermaresten aangetroffen in de sausquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:01 schreef SicSicSics het volgende:
En natoer!![]()
Bovendien is een broodje kebab er vaak niet beter aan toe
Lahmacumquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij een kebabzaak hier in de stad waren spermaresten aangetroffen in de saus
Jezus, dat verhaal is nog ouder dan kebab.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij een kebabzaak hier in de stad waren spermaresten aangetroffen in de saus
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:18 schreef MohMi het volgende:
...goed, ik ga hier niet posten wat ik dan allemaal meteen weer denk want dat zegt iets over me![]()
Ik eet dat spul toch zelden. En wat niet weet, wat niet deert.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:27 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij het sperma in de saus verhaal nog een van de minst erge dingenmaar goed. Eet smakelijk Hara.
![]()
En 9 van de 10 keer dat ik het eet ben ik straal lam, dus dan kan ik het ook wel hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik eet dat spul toch zelden. En wat niet weet, wat niet deert.
Dat kan ik dus echt niet, eten als ik gezopen heb. En anders eet ik thuis wel een boterhamquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer dat ik het eet ben ik straal lam, dus dan kan ik het ook wel hebben
Dat wilde ik nog vragen ja, of hij dan verwacht jou nog te mogen zoenenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm, en dan mij willen kussen terwijl die witte kopjes nog tussen je tanden zittenOebergeil!!
Kut, je was me voorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:42 schreef SicSicSics het volgende:
Whack a mole maggot met je tongen maar 1 gat
En naar de leverancier, maar gelukkig weten ze in Frankrijk niet wat poep betekendquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Dus je hebt 'poep' naar je halve afdeling gestuurd.![]()
Hihihhiih Moh kan niet spellen even quoten hihihihhiquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
En naar de leverancier, maar gelukkig weten ze in Frankrijk niet wat poep betekend
Dit is nog niks!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hihihhiih Moh kan niet spellen even quoten hihihihhi
Ik ben al sinds 2u thuis, aan het gamen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:23 schreef MohMi het volgende:
Ja, ik vind het zo wel weer mooi geweest voor vandaag. Ik groet u allen en bis morgen!
Neen, ik ben onvermurwbaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |