Misschien is hij daarom wel naar Rotterdam verhuisd ookquote:
Ah joh, shift is shift, sss is een meeprater en myst is gefrustreerd omdat ie een vriendin heeft waar ie shit voor verborgen moet houden omdat ze anders gaat lopen krassenquote:
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:00 schreef MohMi het volgende:
Ah joh, shift is shift, sss is een meeprater en myst is gefrustreerd omdat ie een vriendin heeft waar ie shit voor verborgen moet houden omdat ze anders gaat lopen krassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
hjb man, je wordt nooit een topmodelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah joh, shift is shift, sss is een meeprater en myst is gefrustreerd omdat ie een vriendin heeft waar ie shit voor verborgen moet houden omdat ze anders gaat lopen krassen
Hoe hard ik ook probeer iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:02 schreef shifto het volgende:
[..]
hjb man, je wordt nooit een topmodel
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:09 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb zin in vakantie, zodat het ok is om toe te geven aan dat gevoel... doordeweeks... om 10 uur 's ochtends.
En dan zetten we de tijd een tijdje stilquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:11 schreef MohMi het volgende:
nog maar vijf weekjes, aaargh!!
gaat echt snel!!
Dus; dan heb je echt vrij vrijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:18 schreef shifto het volgende:
volgende week vrij
net mn game uitgespeeld
Ga je verder niet weg?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:38 schreef shifto het volgende:
Ik heb nog iets van 29 games uit de steam sales die ik nog moet finishen, wat een straf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |