Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, x-x
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, x-x
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door -_Guitarist_- op 06-08-2013 14:13:40 ]
Brutal. Fucking. Metal.
Ook niet als huur schijnt toch? Was iets met werkvergunning ofzo.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Tyton schijnt ook op de transferlijst te staan
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
zou je hem missen?
Het leek wel veelbelovend, maar dat is er eigenlijk nooit uit gekomen. en na zijn blessure is het helemaal niet meer zo best.
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
hoogstwaarschijnlijk ook op zijn eigen initiatief ( en die van zijn zaakwaarnemer ).
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 10:55 schreef vivelafete het volgende:[..]
zou je hem missen?
Het leek wel veelbelovend, maar dat is er eigenlijk nooit uit gekomen. en na zijn blessure is het helemaal niet meer zo best.

Tyton is kapot gemaakt (deels) door de spelersgroep.
quote:
Dat is simpel gelul gebaseerd op roddels op Voetbalzone.
Feit is dat Tyton meevoetballend en met hoge ballen van de zijkant gewoon erg onzeker is. Dat was hij altijd al een beetje, maar na zijn blessure is dat erger geworden. Zijn reflexen zijn echter uitstekend en ook één op één doet hij het aardig.
Echter, Advocaat en Cocu geven beide de voorkeur aan een keeper die de verdediging coacht en nemen genoegen met iets mindere kwaliteiten op de lijn. Dat is hun goed recht en als ze daarbij luisteren naar de spelersgroep is dat niet eens erg.
Heb t nooit iets gevonden eigenlijk. Blij als ie weg is. Plaats maken voor Gomes
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:

Alberto gaat de Park checken
U MAD?
quote:
Flikker toch op man met je Gomes. Dat gelul van al die PSV'ers die het 2006 elftal weer bij elkaar willen hebben, zo sneu. We hebben momenteel een talentvolle doelman onder de lat staan en dan wil jij iemand terughalen die zijn top allang gepasseerd is. Buiten PSV om heeft hij zeer weinig gepresteerd.
Wat PSV zou moeten doen is een ervaren reservekeeper halen voor de bank. Bijv. een ten Rouwelaar. Iemand die niet zeurt dat hij reserve staat, maar nog wel van belang kan zijn bij de ontwikkeling van een jonkie als Zoet.
Tyton was twee jaar geleden een uitstekende aankoop van PSV. Viel bij Roda wekelijks op door zijn uitstekende spel. Ook voor zijn blessure was het een uitstekende keeper in het doel van PSV, misschien wel de beste die we gehad hebben na Gomes (want Isaksson....). Denk ook niet dat je het als PSV zijnde moet willen een ongemotiveerde doelman als 2e keus op de bank te hebben zitten. Tyton moet gewoon wekelijks spelen, zeker met zijn talent.
U MAD?
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Flikker toch op man met je Gomes. Dat gelul van al die PSV'ers die het 2006 elftal weer bij elkaar willen hebben, zo sneu. We hebben momenteel een talentvolle doelman onder de lat staan en dan wil jij iemand terughalen die zijn top allang gepasseerd is. Buiten PSV om heeft hij zeer weinig gepresteerd.
Wat PSV zou moeten doen is een ervaren reservekeeper halen voor de bank. Bijv. een ten Rouwelaar. Iemand die niet zeurt dat hij reserve staat, maar nog wel van belang kan zijn bij de ontwikkeling van een jonkie als Zoet.
Tyton was twee jaar geleden een uitstekende aankoop van PSV. Viel bij Roda wekelijks op door zijn uitstekende spel. Ook voor zijn blessure was het een uitstekende keeper in het doel van PSV, misschien wel de beste die we gehad hebben na Gomes (want Isaksson....). Denk ook niet dat je het als PSV zijnde moet willen een ongemotiveerde doelman als 2e keus op de bank te hebben zitten. Tyton moet gewoon wekelijks spelen, zeker met zijn talent.
Nee, ik flikker niet op. En om nou mezelf te gaan lopen verdedigen tegen iemand die met fucking ten Rouwelaar als alternatief komt...

Ik wil wel iets zeggen. Vragen. Wat kan Zoet nou meer leren van ten Rouwelaar dan van Gomes?? Helemaal niks.
De beste die keept. Dan is er helemaal geen probleem. Dan heb je Zoet die een hoop kan leren, en voor later. Als Gomes 'wint'.
En ik weet trouwens niet hoe vaak jij Zoet hebt zien keepen. Het is dat hij rustiger en zekerder is, maar op veel manieren heeft hij anders aardig wat weg van Isaak.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 11:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Nee, ik flikker niet op. En om nou mezelf te gaan lopen verdedigen tegen iemand die met fucking ten Rouwelaar als alternatief komt...

Ik wil wel iets zeggen. Vragen. Wat kan Zoet nou meer leren van ten Rouwelaar dan van Gomes?? Helemaal niks.
De beste die keept. Dan is er helemaal geen probleem. Dan heb je Zoet die een hoop kan leren, en voor later. Als Gomes 'wint'.
En ik weet trouwens niet hoe vaak jij Zoet hebt zien keepen. Het is dat hij rustiger en zekerder is, maar op veel manieren heeft hij anders aardig wat weg van Isaak.
Keeper heeft vooral vertrouwen nodig en dat krijgt Zoet niet als Gomes gehaald wordt, verder ben ik wel met de_boswachter eens dat het maar afwachten is of Gomes werkelijk een aanwinst is.
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:[..]
Keeper heeft vooral vertrouwen nodig en dat krijgt Zoet niet als Gomes gehaald wordt, verder ben ik wel met de_boswachter eens dat het maar afwachten is of Gomes werkelijk een aanwinst is.
Maar dat snap ik dus niet. Zoet krijgt geen vertrouwen als Gomes aangetrokken wordt, maar het is wel afwachten op hij een aanwinst is?
Afwachten is het inderdaad, maar een 2e keeper heb je toch nodig. En als de beste keept, dan heb je toch gewoon op alle mogelijke manieren een win-win situatie hier..?
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Maar dat snap ik dus niet. Zoet krijgt geen vertrouwen als Gomes aangetrokken wordt, maar het is wel afwachten op hij een aanwinst is?
Afwachten is het inderdaad, maar een 2e keeper heb je toch nodig. En als de beste keept, dan heb je toch gewoon op alle mogelijke manieren een win-win situatie hier..?
Dan snap je het maar niet
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 11:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]

Alsof Gomes naar PSV komt voor de bank

.! Het is en blijft een held, maar hij gaat echt niet naar PSV toe als hij de bank warm moet houden. Als je Gomes haalt betekend dat automatisch dat je Zoet naar plan B schuift. Zoet is de beoogde keeper van het NL elftal over een aantal jaar, die kun je niet op de bank gaan zetten. Kijk eens naar de ontwikkeling van Cillesen bij Ajax. Heel leuk en aardig, maar je moet spelen om echt beter te worden.
En waarom zou je twee topkeepers die beiden perse eerste elftal willen spelen in je selectie moeten hebben? We hebben jarenlang types als ten Rouwelaar op de bank gehad. Ik noem een Roorda, een Sinouh. Helemaal niets mis mee. Mocht de eerste keeper een blessure hebben dan zijn dat soort jongens goede vervangers, mede door de ervaring die ze hebben.
U MAD?
Adames
Klara!
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Is toch niet zo gek. Heb je eindelijk wat ervaring opgedaan bij RKC en lijk je klaar te zijn voor het echte werk bij PSV, wordt er een vergeten held opgehaald voor een te hoog salaris. Wat een vertrouwen zeg. Afgezien van de vraag of hij daadwerkelijk beter is dan Zoet.
Een Ten Rouwelaar of een Pasveer is wat anders, dat is een keeper die best nog wel zijn laatste jaartjes bij een Nederlandse topclub wil zitten.
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 12:31 schreef Adames het volgende:[..]
Is toch niet zo gek. Heb je eindelijk wat ervaring opgedaan bij RKC en lijk je klaar te zijn voor het echte werk bij PSV, wordt er een vergeten held opgehaald voor een te hoog salaris. Wat een vertrouwen zeg. Afgezien van de vraag of hij daadwerkelijk beter is dan Zoet.
Een Ten Rouwelaar of een Pasveer is wat anders, dat is een keeper die best nog wel zijn laatste jaartjes bij een Nederlandse topclub wil zitten.
Dat.
U MAD?
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 12:31 schreef Adames het volgende:[..]
Dit.
Al ben ik nog verre van overtuigd dat Zoet de juiste keuze is.
zerokil
psvunited
quote:
Wat heeft hij tot op heden verkeerd gedaan dan ?
Vorig jaar hadden we met Dickie Waterman op 1 staan, remember

Advocaat wou gewoon geen kampioen worden.
U MAD?
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 12:35 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Wat heeft hij tot op heden verkeerd gedaan dan ?
Vorig jaar hadden we met Dickie Waterman op 1 staan, remember

Advocaat wou gewoon geen kampioen worden.
Vond jij hem sterk tegen ADO? Met name bij corners en andere ballen van de zijkant vind ik hem matig. Aan de bal vind ik hem nog slechter dan Issakson. Zijn uittrappen doet hij met de paniek van een hertje met koplampen in het vooruitzicht ...
En bij de goals vond ik hem ook niet echt overtuigend.
Puur keepend is hij beter dan Waterman, die geef ik je. En talent heeft hij zeker, maar hij moet nog heel veel leren om eerste keeper bij PSV te blijven.....
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 12:42 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Vond jij hem sterk tegen ADO? Met name bij corners en andere ballen van de zijkant vind ik hem matig. Aan de bal vind ik hem nog slechter dan Issakson. Zijn uittrappen doet hij met de paniek van een hertje met koplampen in het vooruitzicht ...
En bij de goals vond ik hem ook niet echt overtuigend.
Puur keepend is hij beter dan Waterman, die geef ik je. En talent heeft hij zeker, maar hij moet nog heel veel leren om eerste keeper bij PSV te blijven.....
Ik heb de samenvatting van PSV niet gezien, was er zelf bij aanwezig, maar ik heb persoonlijk geen enkel moment van onzekerheid gehad als Zoet in de buurt van de bal was. Vond hem zelfs redelijk consequent. Kan me nog een corner herinneren die hij uitstekend uit de lucht plukte en ook een bal in de eerste helft die hij uit de kruising ranselde.
De tegendoelpunten waren beide niet zijn fout i.m.o. Kon hij vrij weinig aan doen.
U MAD?