SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OP
waarvoor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:06 schreef Groby het volgende:
Moi, ik als Grunneger op FOK! zou zich graag willen aanmelden
Voor 'Groningers op FOK!' in de OPquote:
dat wordt al jaren niet meer bijgehouden johquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:09 schreef Groby het volgende:
[..]
Voor 'Groningers op FOK!' in de OPnog nooit meegedaan aan dit soort topicreeksen dus ik ben een leek.
kusjekroelquote:
Geboren en getogen in Grunn!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat wordt al jaren niet meer bijgehouden joh
Welkom! Hierbij ben je lid! Woar komst weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er 3 meegemaakt vandaag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:02 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Volgens mij sloeg het net ergens in
Ik woon daar pretty much naast (dat hotel in de Oude Boteringe), geen wonder dat het allemaal zo hard was. Pfft in tijden niet zo erg meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sick, kom ik uit het werk, drink nog een pilsje. Breekt de hel los
Schuilen bij dat ene hotel in de Oude Boteringe, slaat het binnen een straal van 50m in ergens.
Jeetje mina, dat klapt echt hard, en nog eens 2 thuis dichtbij xd.
[..]
Heb er 3 meegemaakt vandaag.
Nee ik ook niet, ben niet gauw onder de indruk, maar deze flits en knalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:35 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Ik woon daar pretty much naast (dat hotel in de Oude Boteringe), geen wonder dat het allemaal zo hard was. Pfft in tijden niet zo erg meegemaakt.
xdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sick, kom ik uit het werk, drink nog een pilsje. Breekt de hel los
Schuilen bij dat ene hotel in de Oude Boteringe, slaat het binnen een straal van 50m in ergens.
Jeetje mina, dat klapt echt hard, en nog eens 2 thuis dichtbij xd.
[..]
Heb er 3 meegemaakt vandaag.
iets met verbranding. Mag even niet in de zonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je serieus FOK!ken als je in Portugal zit?
Ckers we ownen hardquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja, groen wit rijmt niet op kampioen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
iets met verbranding. Mag even niet in de zon
Wat een kutgedicht. Rijmt niet eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:48 schreef zuurtjuuh het volgende:
Ckers we ownen hard
En al die supporters seizoenskaart opzeggen.
Haha straks wachtlijsten
Gaan ze ook nog ons kampioenschap missen
Haha!
Doe je goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zag op FB dat jullie vandaag terug komenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
dingen en 330 euro per ticket. Das leben sie weiss..quote:
zuur zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
dingen en 330 euro per ticket. Das leben sie weiss..
helemaal omdat de visserbrug ook dicht is. Vanuit zuid en oost zou dat t alternatief zijn om naar de opw en korreweg te komen. Ga nu om via de ring, euvelgunne en de berlagebrug.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat weer een heerlijk ondoordacht kut kruispunt is dat geworden achter de Ikea nu het Sontplein is afgesloten zeg.
Jep.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zuur zeg
Morgen nog iemand op paradigm te vinden?
volgens mij wel. Maar aan jou heb ik niets want ik heb geen flauw idee wie je bent, hoe je bent, hoe je eruit ziet en uberhaupt welk geslacht je hebtquote:
Gister nog een lange tijd vast gestaan met de auto.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat weer een heerlijk ondoordacht kut kruispunt is dat geworden achter de Ikea nu het Sontplein is afgesloten zeg.
Fantastisch he? Auto's die vanaf de Ikea komen kunnen maar moeilijk wegkomen omdat er een constante stroom vanaf de ring komt die of naar links gaan of rechts. En die brug gaat ook nog behoorlijk vaak open waardoor het nog vaster staat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gister nog een lange tijd vast gestaan met de auto.
die was ook bij ons laatst. Wist niet of t leuk of eng was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:32 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Lol, er rijdt hier een ijscowagen rond met zo'n leuk muziekje enzo
Ze hebben zeker heel veel kinderen meegenomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die was ook bij ons laatst. Wist niet of t leuk of eng was.
Zo reed ik weg bij Ikeaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fantastisch he? Auto's die vanaf de Ikea komen kunnen maar moeilijk wegkomen omdat er een constante stroom vanaf de ring komt die of naar links gaan of rechts. En die brug gaat ook nog behoorlijk vaak open waardoor het nog vaster staat.
Je kan suit supply nog proberen maar volgens mij is die nogal prijzig. Zit aan de brugstraat tegenover AH/subway.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:31 schreef marinos.. het volgende:
Wat zijn buiten Suitable en Style rinket nog goede winkels waar je voor een goede prijs <euro200 een smoking kunt halen?
Vorig jaar ofzo zag ik er 12 op een rij rijden, toen was ik wel ff verbaasdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die was ook bij ons laatst. Wist niet of t leuk of eng was.
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef 2dope het volgende:
Halen ze trouwens met noorderzon altijd de baskets weg van het pleintje in nps?
Volgens mij zijn dat degenen die ik bedoel, nwe boteringestraat-kant. Die zijn nu weg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Janu moet je daar bij Flinders cafe zijn, staan nog wel twee baskets.
beetje soppen op de heren en dames van de overkant?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
gosh ik woon echt perfect.. als ik in de keuken sta heb ik zicht op een studentenhuisze hebben altijd gordijnen open en licht aan dus ik heb echt een heerlijk uitzicht
Gewoon doen. Ik ben ook Fries en vanaf eind augustus werkzaam in Groningenquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag een Fries, woonachtig in Leek hier wel typen?
Doe het lekker toch
Uiteraardquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe het lekker toch
alles mag, niets moetquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe het lekker toch
Oh, tip: kom hier wonen. Staat beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik ben ook Fries en vanaf eind augustus werkzaam in Groningen
Ja klopt, maar die zijn ook wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat degenen die ik bedoel, nwe boteringestraat-kant. Die zijn nu weg.
Er is toch maar één andere? Die heel tactisch midden op het fietspad staat aan het begin.
alleen maar heren in dit geval, maar dat ze 24/7 zonder shirt rond lopen maakt het niet minderquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
beetje soppen op de heren en dames van de overkant?
Paradigm was mooi potver.
Jammerjammer, vandaag was een mooi dagje geweest voor een potje 21'en.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die zijn ook wegze hebben 't allemaal weggehaald
Had ik net mijn basketbal bij mijn ouders opgehaaldHalen ze die shit weg
Dat is wederzijdsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
volgens mij wel. Maar aan jou heb ik niets want ik heb geen flauw idee wie je bent, hoe je bent, hoe je eruit ziet en uberhaupt welk geslacht je hebt
quote:
Neuh. Bevalt prima hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, tip: kom hier wonen. Staat beter.
Hehe zou kunnen, maar ik zit gewoon ideaal hier, dus ik hoef hier voorlopig nog niet wegquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je een maandje in groningen werkt denk je wel anders.
Hoe minder er vanuit friesland hierheen komt hoe beterquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe zou kunnen, maar ik zit gewoon ideaal hier, dus ik hoef hier voorlopig nog niet weg
Ik zal het doorgeven aan de rest van de Friese bevolkingquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
Hoe minder er vanuit friesland hierheen komt hoe beter
we willen het gebied tot de oostrand van de stad Groningen annexeren. De rest mogen de Groningers houdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
Hoe minder er vanuit friesland hierheen komt hoe beter
Prima, als we dan niks meer van jullie horen of zienquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we willen het gebied tot de oostrand van de stad Groningen annexeren. De rest mogen de Groningers houden
Neequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
Prima, als we dan niks meer van jullie horen of zien
Wij verhuizen toch ook niet massaal naar friesland, we komen daar niet eens graag voor een paar uurtjes.
Toon hetzelfde respect en blijf lekker daar
ik wens je veel succes in je eenzame strijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:09 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
Met zo'n instelling vraag je natuurlijk om een rassenoorlog tussen groningers en friezen
wat moet je in hemelsnaam in friesland? Er is daar gewoon niets.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er valt me wel iets op. Je hoort/leest nooit dat een Groninger naar Friesland verhuist, maar wel Friezen die naar Groningen gaan.
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat moet je in hemelsnaam in friesland? Er is daar gewoon niets.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik wens je veel succes in je eenzame strijd
ik wil ook wel wat in je mond halenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |