abonnement Unibet Coolblue
pi_129960153
:D dat dacht ik al, maar ik had geen tijd om het op te zoeken toen ik daar was.
Feyenoord Rotterdam
pi_129960772
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:13 schreef videonatic het volgende:
Linksboven zie ik trouwens 1mm hoogteverschil bij het glas als ik met een industrie microscoop een halve dag zoek naar fouten. Hmmm misschien toch maar weer inruilen.... (Wtf lmao)
Als jij voor één millimeter een industriële microscoop nodig hebt, zou ik even bij de opticien binnenlopen in plaats van de telefoonwinkel :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:19:05 #103
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_129977435
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef BlackLining het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je muziek luistere via de (vijgeleverde) oordopjes, de One dan te pas en te onpas van track wisselt? Ik vind het bijzonder hinderlijk. Heb het vooral als ik muziek luister op de fiets of motor.
Met spotify heb ik dat wel vaker. Vooral als ik hem in de auto met een aux kabeltje aansluit. USB pakt ie niet. die is de hele tijd wel/niet/wel/niet. Dus dat schiet niet op.
pi_129981834
YES! Heb de update. *O*
pi_129981869
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef Skillstorm het volgende:
YES! Heb de update. *O*
Nu al? :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129982066
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nu al? :@
Ja, vroeg he?
pi_129982119
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, vroeg he?
HTC Two is al bijna uit :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129984351
pi_129984489
Mja, ik ga binnenkort toch eens een custom rom proberen, en dan een met een kernel waarmee ik de handel flink kan underclocken. Al die power van de One heb ik toch niet nodig. Dan liever wat meer battery. Ik kom 2 uur te kort, dat moet er nog wel uit te persen zijn denk ik.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_129984672
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:10 schreef BlackLining het volgende:
Mja, ik ga binnenkort toch eens een custom rom proberen, en dan een met een kernel waarmee ik de handel flink kan underclocken. Al die power van de One heb ik toch niet nodig. Dan liever wat meer battery. Ik kom 2 uur te kort, dat moet er nog wel uit te persen zijn denk ik.
Ik kwam er eerst makkelijk de dag mee door, maar sinds de 4.2.2-update vreet 'Android system' ineens batterij. Op internet lees ik meer mensen, ook met andere toestellen, dat ze dit sinds 4.2.2 hebben.
pi_129984734
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik kwam er eerst makkelijk de dag mee door, maar sinds de 4.2.2-update vreet 'Android system' ineens batterij. Op internet lees ik meer mensen, ook met andere toestellen, dat ze dit sinds 4.2.2 hebben.
Hmm, ik heb juist het gevoel dat sinds 4.2.2 mijn batterij veel makkelijker de dag doorkomt. Heb wel altijd energiebesparing aanstaan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129984830
Het is bij mij vooral de browser. Vaak zo'n 40%. Maar ik gebruik mijn laptop ook nooit meer,doe alles met de One. Dan gaat het hard natuurlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_129985163
Ik heb mijn One pas kort, maar onder 4.2.2 heb ik het 2 dagen volgehouden. Inclusief facebook, whatsapp, sms en wat nieuws apps/sites.

Zal dan nog wel flink naar beneden gaan :P
Feyenoord Rotterdam
pi_129985237
Het grootste verschil blijft nou eenmaal je eigen gebruik. Ik gebruik hem erg veel, dus is ie met 16, 17 uur leeg. Als ik hem nauwelijks zou gebruiken zou ik 2 of zelfs 3 dagen ook wel halen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_129985334
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:30 schreef BlackLining het volgende:
Het grootste verschil blijft nou eenmaal je eigen gebruik. Ik gebruik hem erg veel, dus is ie met 16, 17 uur leeg. Als ik hem nauwelijks zou gebruiken zou ik 2 of zelfs 3 dagen ook wel halen.
Klopt, maar eerder toen ik 's ochtends in de trein ging zitten, had hij na 1,5 uur alleen muziek luisteren nog 98% over, nu vandaag nog maar 93%.
pi_129991094
Ik denk niet dat er echt gemeet kan worden door de assumpties die mensen hier maken. :P

Je moet echt alle acties documenteren en alle variabelen om een beetje het batterijniveau te kunnen analyseren.

Voor mij is de batterylife hetzelfde gebleven, heb het ding intensief gebruikt vandaag om te skypen met video met 3g buiten en muziek te luisteren, te browsen, en heb nog 64% over. Aardig goed als je het mij vraagt.
pi_129995027
http://androidworld.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter


Bij mij is ie nu aan het downloaden!
pi_129995650
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef JohnB52 het volgende:
http://androidworld.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bij mij is ie nu aan het downloaden!
Hier ook bezig.. Gaat niet snel bij mij,,,
pi_129995976
Klaar!
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:54:13 #120
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129996135
quote:
19s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie een case om je One heen of gebruiken jullie screen protectors?
Zo ja, is het wat en welke? :)
Ja, deze in het grijs:



Bevalt uitstekend. Toestel wordt er niet veel lomper van, is goed beschermd en die klep zit niet in de weg. Ook kun je hem zo als stand gebruiken. :) Knoppen blijven prima in te drukken en kost geen drol via ebay. :D
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_129996233
IK heb ook een KLD (Enland) case. Bevalt inderdaad prima!
pi_129996837
Ik heb sinds deze week een paar problemen met m'n HTC One,
-Het geluid werkt af en toe niet
-De auto stand gaat vanzelf aan
-Het scherm kantelt bij meerdere apps automatisch terwijl ik dat niet ingesteld heb, voorheen deed hij dat niet.

Weet iemand van jullie hoe ik deze problemen kan verhelpen?

W
pi_130006052
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:54 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ja, deze in het grijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bevalt uitstekend. Toestel wordt er niet veel lomper van, is goed beschermd en die klep zit niet in de weg. Ook kun je hem zo als stand gebruiken. :) Knoppen blijven prima in te drukken en kost geen drol via ebay. :D
Die ziet er niet slecht uit nee. :P
pi_130006198
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:54 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ja, deze in het grijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bevalt uitstekend. Toestel wordt er niet veel lomper van, is goed beschermd en die klep zit niet in de weg. Ook kun je hem zo als stand gebruiken. :) Knoppen blijven prima in te drukken en kost geen drol via ebay. :D
Ik had voor de vakantie wat korte broeken gekocht (draag ze normaal nl. nooit) bij de H&M (kk kwaliteit :')) waardoor m'n telefoon wel 20x uit m'n broekzak gevallen is toen ik ergens zat, maar hij heeft het gewoon overleefd. Ik vind een hoesje nog steeds gewoon kut; het maakt het toestel lelijker dan die paar krasjes die er misschien op komen als je hem laat vallen en verder heeft het alleen nadelen.
pi_130006597
Ik begin er ook niet aan. Heb je zo'n prachtig designtoestel, ga je er zon fugly ding omheen doen waardoor ie er in de meeste gevallen gewoon niet meer uit ziet, en niet lekker meer in de hand ligt.

Een screenprotector wil ik er nog wel op plakken. Verder ga ik niet, dat vind ik zonde.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130012906
Hmm, als ik bijvoorbeeld in n browser zit, druk op home knop, ga ik altijd terug naar blinkfeed.

Dus niet naar mijn homescreen.

Is dat een nieuwe feature? Of een bug?
pi_130016549
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:15 schreef JohnB52 het volgende:
Hmm, als ik bijvoorbeeld in n browser zit, druk op home knop, ga ik altijd terug naar blinkfeed.

Dus niet naar mijn homescreen.

Is dat een nieuwe feature? Of een bug?
Klopt, je gaat nu gewoon helemaal terug naar je homescreen en niet meer naar de appdrawer. Hoort ook eigenlijk wel zo.
pi_130017669
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:15 schreef JohnB52 het volgende:
Hmm, als ik bijvoorbeeld in n browser zit, druk op home knop, ga ik altijd terug naar blinkfeed.

Dus niet naar mijn homescreen.

Is dat een nieuwe feature? Of een bug?
Je kan een ander scherm je homescreen maken.
Twee vingers naar elkaar toeslepen en dan het scherm ingedrukt houden dat het moet worden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_130017857
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:15 schreef JohnB52 het volgende:
Hmm, als ik bijvoorbeeld in n browser zit, druk op home knop, ga ik altijd terug naar blinkfeed.

Dus niet naar mijn homescreen.

Is dat een nieuwe feature? Of een bug?
Oh, ik zie al wat je bedoelt, je moet idd nog een keer op Home drukken om naar je homescreen te gaan.
pi_130030995
Ik wist gewoon dat ik mij op het batterijpercentage zou fixeren.

Ik kijk er wel vaak naar. :')
pi_130039367
Ik heb net ontdekt dat de bovenste speaker van The One magnetisch genoeg is om een bierdopje van een tafel op te tillen 8-)

Wat een hoop verborgen features heeft dit prachtige apparaat toch O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130039393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb net ontdekt dat de bovenste speaker van The One magnetisch genoeg is om een bierdopje van een tafel op te tillen 8-)

Wat een hoop verborgen features heeft dit prachtige apparaat toch O+
:o
pi_130040218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb net ontdekt dat de bovenste speaker van The One magnetisch genoeg is om een bierdopje van een tafel op te tillen 8-)

Wat een hoop verborgen features heeft dit prachtige apparaat toch O+
En volgens mij magnetisch genoeg om tot 2 keer toe mijn hotel-pas te vernaggelen _O-
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_130041654
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb net ontdekt dat de bovenste speaker van The One magnetisch genoeg is om een bierdopje van een tafel op te tillen 8-)

Wat een hoop verborgen features heeft dit prachtige apparaat toch O+
De onderste speaker ook. En de speaker van m'n One X ook. Ofwel niets bijzonders hoor. :P

TV remote is toch wel geinig. Als ik gigantisch lui ben kan ik er de tv mee aanzetten (zonder eerst de feitelijke afstandsbediening te zoeken/op te pakken), gewoon tv kijken maar ook input veranderen naar de Raspberry met daarop XBMC, welke ik weer bedien met de XBMC app.

Niet goed eigenlijk :') ...

Zou nog wel mooi zijn dat dit écht in een app komt. Je hebt nu apps voor je tv, voor je mediaplayer, je receiver enz. Dat wil je echt niet bedienen met evenzoveel apps.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 14-08-2013 23:37:25 ]
pi_130045020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

De onderste speaker ook. En de speaker van m'n One X ook. Ofwel niets bijzonders hoor. :P

TV remote is toch wel geinig. Als ik gigantisch lui ben kan ik er de tv mee aanzetten (zonder eerst de feitelijke afstandsbediening te zoeken/op te pakken, gewoon tv kijken maar ook input veranderen naar de Raspberry met daarop XBMC, welke ik weer bedien met de XBMC app.

Niet goed eigenlijk :') ...


Zou nog wel mooi zijn dat dit écht in een app komt. Je hebt nu apps voor je tv, voor je mediaplayer, je receiver enz. Dat wil je echt niet bedienen met evenzoveel apps.

Exact hetzelfde hier :') :'(

Verder heb ik op onverklaarbare wijze een stukje glas uit het scherm, onderaan bij m'n 'back'-knop. Het is erg klein, maar er loopt ook een klein barstje bij :(

Het belemmert geen functies, maar een beetje jammer is het wel ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_130045960
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Exact hetzelfde hier :') :'(

Verder heb ik op onverklaarbare wijze een stukje glas uit het scherm, onderaan bij m'n 'back'-knop. Het is erg klein, maar er loopt ook een klein barstje bij :(

Het belemmert geen functies, maar een beetje jammer is het wel ;(
Geeft het karakter. ^O^
pi_130048647
Hoe gaat het eigelijk met updaten als je je HTC geroot hebt? En clockwork mod hebt geinstalleerd.

Dat heb ik namelijk. Krijg update binnen. Druk op installeren. Telefoon reboot. Ik zie entering in recovery mode. En dan zie ik snel het andoird poppetje. En dan na een seconde reboot hij weer. (Volgens mij zag ik nog snel iets met error.

En als ik nu bij software kijk bij mijn telefoon zie ik 4.1.2 staan.
pi_130048766
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:32 schreef GodZZila het volgende:
Hoe gaat het eigelijk met updaten als je je HTC geroot hebt? En clockwork mod hebt geinstalleerd.

Dat heb ik namelijk. Krijg update binnen. Druk op installeren. Telefoon reboot. Ik zie entering in recovery mode. En dan zie ik snel het andoird poppetje. En dan na een seconde reboot hij weer. (Volgens mij zag ik nog snel iets met error.

En als ik nu bij software kijk bij mijn telefoon zie ik 4.1.2 staan.
Dat is logisch. Clockwork herkent die ROM niet en dat originele update tooltje van HTC heeft ie niet meer, want daarvoor is Clockwork in de plaats gekomen. En dat is maar goed, want Clockwork + officiële ROM = brick.

Mag ik zeggen dat ik het niet zo slim vind dat je bent gaan rooten en de recovery hebt vervangen zonder dat je precies wist waar je mee bezig was?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130048825
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is logisch. Clockwork herkent die ROM niet en dat originele update tooltje van HTC heeft ie niet meer, want daarvoor is Clockwork in de plaats gekomen. En dat is maar goed, want Clockwork + officiële ROM = brick.

Mag ik zeggen dat ik het niet zo slim vind dat je bent gaan rooten en de recovery hebt vervangen zonder dat je precies wist waar je mee bezig was?
Ik wist wel waar ik mee bezig was. Normaal gesproken heb ik nooit de officiele firmware er opstaan.
Echter deze telefoon heb ik nieuw. Voor ontwikkelen heb ik root permissies nodig. Ik heb meteen toen ook CWM geinstalleerd. Echter vanochtend kwam de melding blablabla update beschikbaar.

Ik dacht gewoon installeren dan maar.

Maar is er niet een andere mogelijkheid om nu te updaten? Bv update vinden op je telefoon. Hernoemen naar zip en dan via CWM installen.

Of toch maar weer Stock Recovery installeren?
pi_130049706
RUU update installeren, die heeft wel de recovery erbij.

Of gewoon een 4.3 ROM van XDA plukken. Er zijn er vast al wel een aantal die de stock update van root toegang hebben voorzien en hem geschikt gemaakt hebben voor CWM.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130049903
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:30 schreef BlackLining het volgende:
RUU update installeren, die heeft wel de recovery erbij.

Of gewoon een 4.3 ROM van XDA plukken. Er zijn er vast al wel een aantal die de stock update van root toegang hebben voorzien en hem geschikt gemaakt hebben voor CWM.
Volgens mij is de 4.3 er nog niet met sens of wel? Ik zie hem in iedergeval nergens.
pi_130050031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef GodZZila het volgende:

[..]

Volgens mij is de 4.3 er nog niet met sens of wel? Ik zie hem in iedergeval nergens.
4.2 bedoel ik i nserdaad, dat is gewoon de Sense ROM die OTA verzonden is. Misschien is 4.3 er ook wel, maar veel maakt dat niet uit. De 4.3 update voegt immers niets toe aan de One wat er nog niet op zit. Zijn gewoon driver fixes voor de Nexus phones.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130053382
Hoe weet ik eigenlijk of ik verbonden ben met 4G via Vodafone?
pi_130053668
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:41 schreef byah het volgende:
Hoe weet ik eigenlijk of ik verbonden ben met 4G via Vodafone?
Dan staat er 4G i.p.v. 3G/H/H+ in je statusbalk.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:02:15 #145
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130053944
Kom er net achter dat het zilvere textuur op de volume knop van de HTC One erbij mij gewoon vanaf brokkelt :'). Wat een trieste kwaliteit ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door MisterJ.Lo op 14-08-2013 13:08:24 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_130054129
Bij mij ook... Al 2 maanden geleden
pi_130055244
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kom er net achter dat het zilvere textuur op de volume knop van de HTC One erbij mij gewoon vanaf brokkelt :'). Wat een trieste kwaliteit ook.
Stond daar niet eerst 'Eeuwige student'?
pi_130056488
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kom er net achter dat het zilvere textuur op de volume knop van de HTC One erbij mij gewoon vanaf brokkelt :'). Wat een trieste kwaliteit ook.
Had je de zwarte moeten pakken :P nergens last van bladerende dingen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:27:34 #149
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130058761
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:44 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Stond daar niet eerst 'Eeuwige student'?
Nee dat stond er niet, overigens laat ik dat aan jou over; ben je waarschijnlijk wel erg goed in. Kun je ook meteen een cursus begrijpend lezen oppakken.

[ Bericht 5% gewijzigd door MisterJ.Lo op 14-08-2013 15:35:04 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:29:41 #150
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130058821
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Had je de zwarte moeten pakken :P nergens last van bladerende dingen.
hehe idd maar toch raar dat zoiets zich al na een paar maanden voordoet. Je zou toch verwachten dat ze daar rekening mee houden :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')