SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ja, is een van de vergeten namen. Is best lastig hoor, iedereen uit je hoofd opnoemen.quote:
Ik heb zelfs op het puntje gelet.quote:
we zijn nog een hele grote vergetenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, is een van de vergeten namen. Is best lastig hoor, iedereen uit je hoofd opnoemen.
die met de Feyenoord-UI die altijd geweldige paints maakt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we zijn nog een hele grote vergeten
AZ-telepathiequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die met de Feyenoord-UI die altijd geweldige paints maakt.
ik was zelfs de naam al vergeten.quote:
quote:
quote:
Jij kon ook niet op de naam komen?quote:
vdm staat er al in. Kijk maar eens goed.quote:
Ook gewoon ruim 2k posts in deze reeks hoor.quote:
vanKLAPZquote:
2k??quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook gewoon ruim 2k posts in deze reeks hoor.Ik moet alleen even wat leuks bedenken.
Natuurlijk wel, alleen wilde ik eerst kijken of ik de enige was die hem misttequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij kon ook niet op de naam komen?
you got a life, ik heb gewoon mensen met 19K voorbij zien komen vanmiddagquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk moet hondenstepjen er ook bij.
Met dubbel t ja?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alleen wilde ik eerst kijken of ik de enige was die hem mistte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Godverjuquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you got a life, ik heb gewoon mensen met 19K voorbij zien komen vanmiddag
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Met dubbel t ja?Pestventje ben je ook. Maar ja, je hebt wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MolFanquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zei toch al sorry...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pestventje ben je ook. Maar ja, je hebt wel gelijk.
gofferdomme.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook sorry. Ik had niet zo mogen uitvallen.
oke dit doet zeerquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
RTquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke dit doet zeer![]()
dat ik er niet in hoor kan ik mee leven. maar dat die dodo er wel in hoort
zullen we een eigen topic reeks startenquote:
quote:
gewoon wat vervelender en opvallender worden. Zo is het mij ook gelukt. Vooral het vervelende.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zullen we een eigen topic reeks starten
Moet je maar niet zeggen dat we geen leven hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke dit doet zeer![]()
dat ik er niet in hoor kan ik mee leven. maar dat die dodo er wel in hoort
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
gewoon wat vervelender en opvallender worden. Zo is het mij ook gelukt. Vooral het vervelende.
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
FCsuarez heeft ook gewoon ruim 2k posts in deze reeks. En Ajacied7 zelfs 4k.Ik weet alleen echt niet wat ik over iedereen moet verzinnen.
DM input is gewenst.
Hoeveel posts heb jij in deze reeks?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je maar niet zeggen dat we geen leven hebben
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb jij in deze reeks?
Hij heeft er 13k...quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb jij in deze reeks?
quote:
quote:
Ik heb weinig, maar ik stuur het je.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
FCsuarez heeft ook gewoon ruim 2k posts in deze reeks. En Ajacied7 zelfs 4k.Ik weet alleen echt niet wat ik over iedereen moet verzinnen.
DM input is gewenst.
ja.quote:
Djeetje heeft 12k en Timmy 18k. VDM nog steeds het meest met 19k volgens mij...quote:
En ze komen meestal nog best serieus over. Je hebt er randdebielen bijzitten die hier ook beter niets kunnen posten.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
En ze komen meestal nog best serieus over. Je hebt er randdebielen bijzitten die hier ook beter niets kunnen posten.
Dank je, dat is een fijne blijk van waarderingquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
En ze komen meestal nog best serieus over. Je hebt er randdebielen bijzitten die hier ook beter niets kunnen posten.
is al gepost. Toen ook een mooi plaatje van Ajacied7 over Nouveau Château.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef DePresident. het volgende:
[..]![]()
Remy trouwens naar Newcastle. Of is dit een repost?
Nou.... Tot nu toe alleen maar War on Drugs propaganda gehoord.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
Op National Geographic drugs inc over designer drugs. Interessante materie.
Dat BPL-teampje staat trouwens op de verkooplijst. Ik wist eigenlijk niet eens meer welk FUT-team ik in mijn bezit had. Ik hoop er zo'n 50k mee op te halen, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is al gepost. Toen ook een mooi plaatje van Ajacied7 over Nouveau Château.
quote:
Ja, een mannetje dat badzout snuift en zicht doodschiet. Ze gaan het niet over 4fa of M1 hebben denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou.... Tot nu toe alleen maar War on Drugs propaganda gehoord.
Ik zou gewoon een team maken met Elyounoussi en Huseklepp als ST-duo. En dan daarachter gewoon wat leuke golds. Heb je altijd handicap in je voordeel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dat BPL-teampje staat trouwens op de verkooplijst. Ik wist eigenlijk niet eens meer welk FUT-team ik in mijn bezit had. Ik hoop er zo'n 50k mee op te halen, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.
Bazenidee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een team maken met Elyounoussi en Huseklepp als ST-duo. En dan daarachter gewoon wat leuke golds. Heb je altijd handicap in je voordeel.
4fa M1 ??quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, een mannetje dat badzout snuift en zicht doodschiet. Ze gaan het niet over 4fa of M1 hebben denk ik.
Het speelt ook wel gewoon fijn. Goede spelers voor Wide-CAM en dan Elyou en Huse als ST's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Bazenidee.
Ik zie iedereen hier 4-2-2-2 spelen. Speelt dat echt zo fijn? Of is het gewoon een makkelijke formatie om een cool silverteam mee te maken?
DreetjeBestYTerquote:
Nou, ik doelde meer op het gegeven dat de War on Drugs het maken van dit soort research chemicals als gevolg heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, een mannetje dat badzout snuift en zicht doodschiet. Ze gaan het niet over 4fa of M1 hebben denk ik.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
DreetjeBestYTer
niet hoofdlettergevoelig
Want dan moet de computer uit van je ouders?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier ook. Ik hoop niet dat het vannacht ook onweert
Waarom niet, lekker afkoelen man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier ook. Ik hoop niet dat het vannacht ook onweert
Ik kan niet tegen onweer en ik kan dan ook niet slapen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Want dan moet de computer uit van je ouders?
Gaat het plassen nog wel als het onweert?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen onweer en ik kan dan ook niet slapen.
Je dametje is nog niet bevallen toch? Ze was toch in augustus uitgerekend?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
Hier begon er een uur geleden wat te rommelen, nu een kraakheldere lucht
Waarom niet met het AZ logo achter de tekst?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef pascal08 het volgende:
@Lindgren: je kunt ook dit doen in plaats van die saai FOK!-achtergrond.
[ afbeelding ]
Best lekker ja. Toch vind ik het meer naar frisdrank smaken dan naar bier. Geef mij maar gewoon een Warsteiner.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Zaterdagmorgen stond er een hele toren met Amstel Radler sixpacks in de supermarkt waar ik werk. Om een uur of 3 's middags was het gewoon helemaal op.![]()
En nu ik het de eerste keer proef snap ik wel waarom.
Lekker he.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Zaterdagmorgen stond er een hele toren met Amstel Radler sixpacks in de supermarkt waar ik werk. Om een uur of 3 's middags was het gewoon helemaal op.![]()
Dat lijkt me wel maar ik ga nooit 's nachts naar de WC.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gaat het plassen nog wel als het onweert?
Oh, da's ook leuk ja. Bij iedereen een logo van de club die hij support.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet met het AZ logo achter de tekst?
Het is wel erg zoet inderdaad, wel lekker bij een BBQ op deze warme dagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Best lekker ja. Toch vind ik het meer naar frisdrank smaken dan naar bier. Geef mij maar gewoon een Warsteiner.
Juistquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, da's ook leuk ja. Bij iedereen een logo van de club die hij support.
De 11e is ze uitgerekendquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je dametje is nog niet bevallen toch? Ze was toch in augustus uitgerekend?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop echt dat alles goed gaat/gegaan is, Dion. Anders mijn excuses voor deze botte beschrijving.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De 11e is ze uitgerekend![]()
Dikke buik dus snurken, overdosis hormonen dus stemmingswisselingen.
Geen bier mogen drinken want je kan zomaar elk moment naar het ziekenhuis moeten rijden.
Het valt niet mee bijna-vader te zijn![]()
![]()
je weet echt niks van mij hequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop echt dat alles goed gaat/gegaan is, Dion. Anders mijn excuses voor deze botte beschrijving.
[ afbeelding ]
Maak er trouwens maar gewoon vriendin van ipv van vrouw.. Ik klink zo oudquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, dan was de timing prima.
En wat belachelijk spannend.En tof.
gezien de kaarten in je club zou ik gewoon zeggen gaymar er naastquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een toffe tip voor een elftal hier om heen liefst die met Messi kunnen spelen?
Ik begin al met de opstelling normaal zou je 433 maken met Ronaldo van links maar ik kan écht niet met 433 spelen.
41212 ligt me erg goed maar wie zou je er naast kunnen zetten?
451 uit de BBVA is dat een idee of lopen daar geen geschikte spelers voor rond?
Fuck messi, klose is dé manquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een toffe tip voor een elftal hier om heen liefst die met Messi kunnen spelen?
Ik begin al met de opstelling normaal zou je 433 maken met Ronaldo van links maar ik kan écht niet met 433 spelen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, dan was de timing prima.
En wat belachelijk spannend.En tof.
Ow, op die fiets. Ze moeten gewoon stoppen met die war on drugs. Alleen de echte kankerzooi als heroïne, meth enzo verbieden. Hebben mensen gewoon vrije keuze uit de prettigere drugs. Accijns heffen, en je bent van je begrotingstekort afquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik doelde meer op het gegeven dat de War on Drugs het maken van dit soort research chemicals als gevolg heeft.
Ja maar kom je dan niet meer uit met Ronaldo als LM dat is 3x niks toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien de kaarten in je club zou ik gewoon zeggen gaymar er naasten dan naar een leuke hybrid toe werken.
1000 miljard is er al ingestoken door de USA. Niks bereiktquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, op die fiets. Ze moeten gewoon stoppen met die war on drugs. Alleen de echte kankerzooi als heroïne, meth enzo verbieden. Hebben mensen gewoon vrije keuze uit de prettigere drugs. Accijns heffen, en je bent van je begrotingstekort af
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het wel een tijd gespeeld en het was ideaal i.c.m. mijn cross-abuse tacktiek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
Spelen hier trouwens mensen met 41212?
Zo niet; welke formatie gebruiken jullie dan?
Ik, bijna altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
Zo'n team en dan 5atb gaan spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar kom je dan niet meer uit met Ronaldo als LM dat is 3x niks toch?
5221 lijkt me ook nog wel een optie maar wil liefst niet zo overdreven defensief spelen.
Heb je ervaring met 352? Als ik met maar 3 middenvelders speel dan werd ik steeds overlopen dus schijnbaar ligt dat niet lekker of zo.
4-1-2-1-2 en 3-5-2 enkele keer 4-2-3-1quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
Ja een CDM als stofzuiger is inderdaad perfect.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb het wel een tijd gespeeld en het was ideaal i.c.m. mijn cross-abuse tacktiek.![]()
Verdedigend ook erg sterk
Gewoon Götze daar dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef DePresident. het volgende:
Bakkert, misschien wel zoiets.
http://wefut.com/squad/3215
Hoo, even helemaal Coutinho vergeten.
Dit inderdaad.quote:
Ik merkte het ook al. Jij ziet soms een pass wel, maar die spelers konden het gewoon vaak niet met hun skill-stats.quote:
ja beetje vies proberen te counteren maar en ze kunnen niet passen en zowel m'n lw als spits zijn niet snelquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik merkte het ook al. Jij ziet soms een pass wel, maar die spelers konden het gewoon vaak niet met hun skill-stats.![]()
Heb je nu ook nog andere teams of alleen Bronzes?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja beetje vies proberen te counteren maar en ze kunnen niet passen en zowel m'n lw als spits zijn niet snel
verdedigen niet te doen want spelers gewoon stuk minder behendig
alleen bronzesquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je nu ook nog andere teams of alleen Bronzes?
In het gras verwerken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
Is het dan niet leuker om het Logo in het gras te verwerken of zo?
Ook maar eens halen danquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Zo bedoelde ik het, misschien een beetje rare term.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In het gras verwerken?![]()
[ afbeelding ]
Oh zo. Dat ziet er wel vet uit zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het, misschien een beetje rare term.
[ afbeelding ]
Heb je photoshop?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh zo. Dat ziet er wel vet uit zeg.
Welke site kan ik bestanden het beste uploaden?quote:
wetransferquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Welke site kan ik bestanden het beste uploaden?
Dan heb je email van de ontvanger wel nodig...quote:
ahja shit. dan weet ik het zo snel even nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan heb je email van de ontvanger wel nodig...
potje erna gelijk weer 91% passing tegen een normaal bronze team, ziek verschilquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahja shit. dan weet ik het zo snel even niet
of je kan pazzl@hotmail.com proberen
Bij Silvers en Golds is het verschil vaak nog wel eerlijk en zijn de silvers vaak nog in het voordeel ook, maar dat gaat bij Bronze tegen Silver dus totaal niet op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
potje erna gelijk weer 91% passing tegen een normaal bronze team, ziek verschil
Puushquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Welke site kan ik bestanden het beste uploaden?
En ik heb toch een keer met een bronze team het silver toernooi gewonnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij Silvers en Golds is het verschil vaak nog wel eerlijk en zijn de silvers vaak nog in het voordeel ook, maar dat gaat bij Bronze tegen Silver dus totaal niet op.![]()
Helpt ook totaal niet voor dat hV)Wa98hhgwa098hrfwa09h any met bronzes spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij Silvers en Golds is het verschil vaak nog wel eerlijk en zijn de silvers vaak nog in het voordeel ook, maar dat gaat bij Bronze tegen Silver dus totaal niet op.![]()
Ik heb met een starterteam de gold cup gewonnen. gr gr x tbakkert.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik heb toch een keer met een bronze team het silver toernooi gewonnen.
niveau van de tegenstander is natuurlijk super belangrijk hequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik heb toch een keer met een bronze team het silver toernooi gewonnen.
Ik kwam toen ook best wel goed weg. Ik ga het ook niet snel nog een keer proberen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niveau van de tegenstander is natuurlijk super belangrijk heAls die ook gewoon best goed zijn en een erg goed team hebben ga je het sowieso super kut hebben met je bronzes
Mooi.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het, misschien een beetje rare term.
[ afbeelding ]
tja, en dan nog een heleboel anderen...quote:
En weer gaat iemand zijn reputatie omlaag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga vuur met vuur bestrijden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga vuur met vuur bestrijden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En weer gaat iemand zijn reputatie omlaag.
quote:
Die is ook wel leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Een mooie opmaak staat wel leuk, maar maakt de OP wel gigantisch druk.
We hebben er verstand van hierquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
4-2-2-2 speelt ook wel lekker inderdaad. Je kan makkelijker combineren aanvallend gezien. Wel iets kwetsbaarder in de omschakeling maar ach.
Andere reeksen hebben ook drukke OP's. Ik vind het wel wat hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Een mooie opmaak staat wel leuk, maar maakt de OP wel gigantisch druk.
Ik wil niet onaardig zijn, maar ik vind dit echt heel erg lelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Andere reeksen hebben ook drukke OP's. Ik vind het wel wat hebben.
Is dat het AFAS-stadion op de achtergrond? Is wel iets minder duidelijk dan een logo vind ik.
[ afbeelding ]
Ik vind dat Strootman wel als UI moet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Andere reeksen hebben ook drukke OP's. Ik vind het wel wat hebben.
Is dat het AFAS-stadion op de achtergrond? Is wel iets minder duidelijk dan een logo vind ik.
[ afbeelding ]
Ik ga nu een vine maken waarop ik vrij zichtbaar aan het huilen ben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil niet onaardig zijn, maar ik vind dit echt heel erg lelijk.
Je bent zelf lelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil niet onaardig zijn, maar ik vind dit echt heel erg lelijk.
Klopt. Niet dat het die plaatjes hierboven mooier maakt, maar oké.quote:
Sorry knul. Ik vind het idee van het logo op het gras wel oké, mag alleen wel wat scherper uitgewerkt worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga nu een vine maken waarop ik vrij zichtbaar aan het huilen ben.
Dat is toch niet mijn UI aapiequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind dat Strootman wel als UI moet.
Kleiner lettertype dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Niet dat het die plaatjes hierboven mooier maakt, maar oké.Ik heb het even beargumenteerd.
[..]
Sorry knul. Ik vind het idee van het logo op het gras wel oké, mag alleen wel wat scherper uitgewerkt worden.
Tja, probeer het psv logo maar eens mooi te maken ha ha.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil niet onaardig zijn, maar ik vind dit echt heel erg lelijk.Die van Toefjes gaat nog wel, al mist het een border, is de kleur teveel gesharpened en is de border om de UI niet echt gelukt.
Het idee om het logo op overlay te zetten kan wel leuk uitpakken, zoals die bij AZ (opacity mag wel wat lager), maar soms is het ook gewoon echt lelijk, zoals die bij psv..
maar is hij wel 80% van je posts geweest. Daar associeer ik je nog altijd mee hoor kevinquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch niet mijn UI aapie
Ben je autistisch dat je niet tegen verandering kan danquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
maar is hij wel 80% van je posts geweest. Daar associeer ik je nog altijd mee hoor kevin
Ik vond het redelijk pijnlijk toen de verdoving uitgewerkt was, maar die pijn hield maar een uurtje aan. Het is alleen een vervelend gevoel wanneer je scherpe dingen eet en per ongeluk dat wondje raakt, want in principe is het gewoon een groot gat. Zo'n verstandskies is groter dan ik dacht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is het pijnlijk? Ik kan absoluut niet tegen verdovingen, maar zonder verdoving doet geen tandarts het, lijkt me.
Linksonder, 19 augustus dus rechtsonder. Boven was bij mij nog niet nodig, omdat ze daar nog niet 100% door waren, maar waarschijnlijk zullen die er ook uit gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Boven of onder? Dit was voor het eerst boven, die schijnen een stuk minder erg te zijn dan beneden. Daar was ik wel blij mee want mijn 2 verstandskiezen onderin waren al getrokken en ik vreesde dat het weer zo erg zou worden.
ik zeg alleen dat ik hem toepasselijk vind voor dat plaatje. Jij voelt je ook altijd meteen aangevallen hequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je autistisch dat je niet tegen verandering kan dan?
Volgens mij snap je niet wat dat betekent?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat ik hem toepasselijk vind voor dat plaatje. Jij voelt je ook altijd meteen aangevallen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
hee hoi je riep me?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
maar is hij wel 80% van je posts geweest. Daar associeer ik je nog altijd mee hoor kevin
Dit klinkt allemaal bekend in de oren. Ik moest zelfs 3 verstandskiezen laten trekken (linksonder en boven en rechtsboven) De precieze data weet ik niet meer. Elke keer was vooral de pijn achteraf erg (en dat met dat bloed was ook irritant) Ik ben echt blij dat ik dit heb doorstaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Linksonder, 19 augustus dus rechtsonder. Boven was bij mij nog niet nodig, omdat ze daar nog niet 100% door waren, maar waarschijnlijk zullen die er ook uit gaan.
Het vervelendste vond ik eigenlijk nog dat je constant bloed proeft, omdat die wond niet snel heelde en als dat wel gebeurde, dan zorgde ik er wel weer voor dat hij weer ging bloeden door onvoorzichtig te kauwen met chips o.i.d.
Ik ben trots op je en ik ben zeker niet de enige.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal bekend in de oren. Ik moest zelfs 3 verstandskiezen laten trekken (linksonder en boven en rechtsboven) De precieze data weet ik niet meer. Elke keer was vooral de pijn achteraf erg (en dat met dat bloed was ook irritant) Ik ben echt blij dat ik dit heb doorstaan.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef poker4lifee het volgende:
Vette fotoLijkt wel alsof het uit een of andere fantasy game komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ziet er tof uit man! Maar ik weet niet of je veel aan mijn mening hebt, aangezien ik er 0,0 verstand van heb.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, ik durf het ook wel aan. Zelfgemaakte foto. Is nu mijn bureaubladachtergrond.
Gemaakt met een Canon 500D.Wat gespeeld met het kleurgebruik. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Even opklikken voor betere kwaliteit.
Mooi geëdit trouwensquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, ik durf het ook wel aan. Zelfgemaakte foto. Is nu mijn bureaubladachtergrond.
Gemaakt met een Canon 500D.Wat gespeeld met het kleurgebruik. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Leuk effect. Sin City kleurenstijl toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Vette video zeg.quote:
Is dat je huis?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
idd, daarom ook vet dat het gewoon 'hier' gemaakt isquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het uit een of andere fantasy game komt
mooie fotoquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er de pass van een Xabi Alonso of Paul Scholes ook nog graag bij zien dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vette video zeg.![]()
Ik vind Messi toch wel de beste voetballer. Ronaldo vind ik completer, maar de dribbel en visie van Messi is magistraal.
Als ze ooit nog mensen gaan klonen, dan moet ze proberen de snelheid van Bale, de schotkracht van Ronaldo, de dribbel van Messi en de skills van Neymar proberen te mixen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ziet er tof uit man! Maar ik weet niet of je veel aan mijn mening hebt, aangezien ik er 0,0 verstand van heb.
heuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mooi geëdit trouwens
nieuwe jvt zie je meteen
Sin City kleurenstijl?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk effect. Sin City kleurenstijl toch?
Ik vind ook wel dat je goed gebruik hebt gemaakt van de Rule of thirds, alleen jammer dat er niet iets van een out-of-focus inzit op de voorgrond.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
Als ze ooit nog mensen gaan klonen, dan moet ze proberen de snelheid van Bale, de schotkracht van Ronaldo, de dribbel van Messi en de skills van Neymar proberen te mixen.
grijsquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou helemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vette video zeg.![]()
Ik vind Messi toch wel de beste voetballer. Ronaldo vind ik completer, maar de dribbel en visie van Messi is magistraal.
Ok.quote:
Klein probleem, het kan even duren voor er ook een Silver en Bronze zijn, want ik moest tijdens het werken alles zo veranderen dat de layer styles verloren zijn gegaan. Gewoon het hele proces opnieuw doen dus. Alleen de losse elementen heb ik wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dude, dit is echt geniaal!
Tranen in m'n ogen, serieus.
Dan krijg je gewoon Demouge, oftewel een mindere uitvoering van Koevermans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil niet onaardig zijn, maar ik vind dit echt heel lelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
karamelquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil niet onaardig zijn, maar ik vind dit echt heel lelijk.
Nee, grapje. Je hebt er aanleg voor, dat zie je zo. Is dat jouw huis?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sin_City_(film)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]thanks.
[..]
heu
[..]
Sin City kleurenstijl?Ik heb zelf maar 'wat' gedaan. Puur op color range het blauw geselecteerd en bij de rest wat met curves, color balance en saturation + zwart wit gradient gespeeld.
Heb de out-of-focus ook gespot.
zonde.
VDM.quote:
Geil neusje wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij lelijk zeg.
Oh, ik dacht dat je een simpel filter bedoelde. Ja. Het is die stijl.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sin_City_(film)
Dat is ook precies wat er bij die film is gedaan. Ik vind dat altijd echt geweldig mooi er uit zien.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij lelijk zeg.
1e goal super slecht verdedigd, 2e beetje pech in combinatie met slecht verdedigenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Die eerste game is echt story of my Fifa life.Echt precies dat.
Nee, gelukkig is zo'n mooi effect nog niet in dat kolere-Instagram verwerkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een simpel filter bedoelde. Ja. Het is die stijl.
van mij ging voor 1.5kquote:
3e goal ook al slecht verdedigd, eigen schuld much dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Die eerste game is echt story of my Fifa life.Echt precies dat.
Wie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Over 3 minuten worden de dagcijfers bekend gemaakt.Er is wel een kingsize kans dat ik bij de eerste 10 zit vandaag.
Oh kut. Ik las 'dat ie' in plaats van 'dat ik'quote:
Het is al goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh kut. Ik las 'dat ie' in plaats van 'dat ik'
sorry.
oke heb toch alweer genoeg van fifa. Kom alleen maar tegen kut voorvocht kinderen net als die belg die hier wel eens kwamquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
oke heb toch alweer genoeg van fifa. Kom alleen maar tegen kut voorvocht kinderen net als die belg die hier wel eens kwam
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
oke heb toch alweer genoeg van fifa. Kom alleen maar tegen kut voorvocht kinderen net als die belg die hier wel eens kwam
waar zijn de dagcijfers dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, dat viel wel mee.
[ afbeelding ]
Hij zit al in FUTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Komt Andersen volgend jaar ook in FUT?
Ik vond hem echt heel erg goed vanavond en als ie zo doorgaat speelt ie Fischer in no time uit de basis.
Lol echt?quote:
New Kidsquote:
Heb eindelijk FM 13 gedownload en werkend gekregen. Halilovic en Bakkali zijn binnen voor in totaal 2 miljoen.quote:
Holy mek lowlife. Vorige was van PiRaNhA ofzo toch?quote:
nectar kkgier had het vorige record.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Holy mek lowlife. Vorige was van PiRaNhA ofzo toch?
Halilovicquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb eindelijk FM 13. Halilovic en Bakkali zijn binnen voor in totaal 2 miljoen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:11 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de totw predictions?
Wat doet zo'n kerel dan, hij post nog meer op 1 dag dan ik in een heel jaarquote:
Was ooit uitgerekend dat vanwege het tijdsinterval dat je een nieuwe post kan posten je maar maximaal 4 uur kon pakken zonder posts. The fuck ben je dan voor sicko als je 20 uur lang blijft postenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nectar kkgier had het vorige record.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Was ooit uitgerekend dat vanwege het tijdsinterval dat je een nieuwe post kan posten je maar maximaal 4 uur kon pakken zonder posts. The fuck ben je dan voor sicko als je 20 uur lang blijft posten![]()
Waar kun je dat vinden? Ik heb volgens mij ook al best veel dagen achter elkaar gepost.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sta op plaats 50 van een ander record. Dagen achtereenvolgend minimaal 1x post geplaatst. 166 dagen.
De nummer 1 heeft 601 dagen._!
[..]
GC / Dagcijfers: De Records.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden? Ik heb volgens mij ook al best veel dagen achter elkaar gepost.
Hij maakt ook die karikaturen toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hij speelt ook dagelijks FM
Klopt, doet 'ie best goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij maakt ook die karikaturen toch?
Nou, dan had ie die paar maandjes ook nog wel kunnen wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ook wel een mooie stat.
[ afbeelding ]
Ja hij zit dit jaar toch ook in FUT. En Andersen wordt de opvolger van Eriksenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Komt Andersen volgend jaar ook in FUT?
Ik vond hem echt heel erg goed vanavond en als ie zo doorgaat speelt ie Fischer in no time uit de basis.
Weettochhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:34 schreef Revontulet het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193614
Ik wens meneer Kezman een zeer onplezierige ontmoeting tussen een baksteen en zijn hoofd toe.
Anders proberen wij het hier het aankomende topic nog sneller te doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
ESF / [LIVE #17] Arghhhhhhhhhh!
Nog een mooie. Kijk het verschil in tijd tussen fipo en lapo.In minder dan 4 minuten een heel topic vol.
Lukt je nooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Anders proberen wij het hier het aankomende topic nog sneller te doen?
Ja, laten we Jimbo uitnodigenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Anders proberen wij het hier het aankomende topic nog sneller te doen?
Welterusten! We hebben het nog wel eens over het design van de OP.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lukt je nooit.
Zeker niet als ik ga slapen.![]()
6:30 de wekker. Later, maten.
Helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lukt je nooit.
Zeker niet als ik ga slapen.![]()
6:30 de wekker. Later, maten.
ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zullen we naar Volk district gaan, daar even wat russen afmaken?
neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
kun je mijn supply points gebruiken?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
Veltman heeft misschien de binnenband van zijn knie gescheurd.
Volgens de telegraaf ligt hij er maanden uit![]()
Toby maar 5 miljoen duurder maken nu
Dat zou goed kut zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
Veltman heeft misschien de binnenband van zijn knie gescheurd.
Volgens de telegraaf ligt hij er maanden uit![]()
Toby maar 5 miljoen duurder maken nu
jij bent veel verder dan ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
je moet gewoon samen die bazen afmaken, maar jij schopt alleen autos om haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
quote:
http://foxsports.nl/video(...)ng-ajax-telstar.htmlquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:18 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand waar ik de hoogtepunten van jong Ajax - Telstar kan zien?
Staat niet bij programma gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |