SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ja, is een van de vergeten namen. Is best lastig hoor, iedereen uit je hoofd opnoemen.quote:
Ik heb zelfs op het puntje gelet.quote:
we zijn nog een hele grote vergetenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, is een van de vergeten namen. Is best lastig hoor, iedereen uit je hoofd opnoemen.
die met de Feyenoord-UI die altijd geweldige paints maakt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we zijn nog een hele grote vergeten
AZ-telepathiequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die met de Feyenoord-UI die altijd geweldige paints maakt.
ik was zelfs de naam al vergeten.quote:
quote:
quote:
Jij kon ook niet op de naam komen?quote:
vdm staat er al in. Kijk maar eens goed.quote:
Ook gewoon ruim 2k posts in deze reeks hoor.quote:
vanKLAPZquote:
2k??quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook gewoon ruim 2k posts in deze reeks hoor.Ik moet alleen even wat leuks bedenken.
Natuurlijk wel, alleen wilde ik eerst kijken of ik de enige was die hem misttequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij kon ook niet op de naam komen?
you got a life, ik heb gewoon mensen met 19K voorbij zien komen vanmiddagquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk moet hondenstepjen er ook bij.
Met dubbel t ja?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alleen wilde ik eerst kijken of ik de enige was die hem mistte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Godverjuquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you got a life, ik heb gewoon mensen met 19K voorbij zien komen vanmiddag
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Met dubbel t ja?Pestventje ben je ook. Maar ja, je hebt wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MolFanquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zei toch al sorry...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pestventje ben je ook. Maar ja, je hebt wel gelijk.
gofferdomme.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook sorry. Ik had niet zo mogen uitvallen.
oke dit doet zeerquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
RTquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke dit doet zeer![]()
dat ik er niet in hoor kan ik mee leven. maar dat die dodo er wel in hoort
zullen we een eigen topic reeks startenquote:
quote:
gewoon wat vervelender en opvallender worden. Zo is het mij ook gelukt. Vooral het vervelende.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zullen we een eigen topic reeks starten
Moet je maar niet zeggen dat we geen leven hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke dit doet zeer![]()
dat ik er niet in hoor kan ik mee leven. maar dat die dodo er wel in hoort
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
gewoon wat vervelender en opvallender worden. Zo is het mij ook gelukt. Vooral het vervelende.
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
FCsuarez heeft ook gewoon ruim 2k posts in deze reeks. En Ajacied7 zelfs 4k.Ik weet alleen echt niet wat ik over iedereen moet verzinnen.
DM input is gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |