Bitches fucken onweerquote:
Ah, daarom stuurde je het zo sneaky per DM.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Haha, ja dat was de bedoeling. Niemand mocht natuurlijk van elkaar weten welke enquete die had ingevuld want als je er achter kwam dat er verschil in zat dan was het effect weg natuurlijk.
En ik weet niet wat je had ingevuld. Was anoniem he. Waren niet zoveel mensen die van gedachten veranderde hoor.. maar er waren er 0 bij die groep zonder kleuren en vijf van de 35 ofzo dacht ik bi jde groep met kleurtjes.. en dat verschil was wel significant
Klotecms om zelf dingen in te tweaken, alles moet met behulp van templates en plugins, maar zelf er iets in tweaken? Nee hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
Iemand van jullie ervaring met Wordpress PHP?
Gewoon in de broncode? Gaat tot nu toe prima.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klotecms om zelf dingen in te tweaken, alles moet met behulp van templates en plugins, maar zelf er iets in tweaken? Nee hoor.
De code die WP gebruikt is niet altijd even praktisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon in de broncode? Gaat tot nu toe prima.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon in de broncode? Gaat tot nu toe prima.
Dit maar dan x100 voor mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De code die WP gebruikt is niet altijd even praktisch.
Geen idee. Geef eens een voorbeeld?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De code die WP gebruikt is niet altijd even praktisch.
Schrijf jij de code van mijn website dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Dalando het volgende:
Bovendien fucking 4 MB aan code_!!!!!!!!
Ik kan een snippet van 250kb schrijven voor een basic blog.
Ik vind het alleen maar extra typwerk. Ik hou liever alles gewoon in hetzelfde bestandje met dezelfde regels. Als ik wel een string hebt met 1 dat door 4913 algoritmes moet gaan en dan weer als 1 terug komt 29084x dan schrijf ik wel gewoon een functie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OOP werken is uiterst praktisch. Je moet je er alleen goed in kunnen verdiepen.
Ik ben werken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Ga maar lekker slapen dan mag je zo maar mee
HA nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schrijf jij de code van mijn website dan?
Ik vind WP nog het beste om mee te werken. Drupal vind ik 3 keer niks en in CMSMS moet ik veel aanpassen voordat het zo is als ik wil.quote:
Geen simpel voorbeeld, meer de shitload aan functions die totaal niet duidelijk gegroepeerd zijn;quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Geef eens een voorbeeld?
Hoezo die ¤591,32?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:59 schreef Dalando het volgende:
Nouja kan wel. ¤591,32 + ¤3,70 minimumloon per uur.
Weetje hoeveel bier dat is?quote:
Meh, WP is geschreven met als doel dat het uitbreidingsmogelijkheden heeft hè.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Dalando het volgende:
Bovendien fucking 4 MB aan code_!!!!!!!!
Ik kan een snippet van 250kb schrijven voor een basic blog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |