Oh ja. Even in de waar met iemand die "van Rhijn" heet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn, zonder die h.
Bij ons in Alphen is het "Het dorp". Shit! Waar, welke zaak?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ja. Even in de waar met iemand die "van Rhijn" heet.
Daar werk ik tegenwoordig. In het centrum.
Ik moest lachen, te hard eigenlijk ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja zo lang nog, en noem mij vooral gewoon Heatseeker. Dat is meer van deze tijd dan Christus.
Niet echt een zaak. Meer een kantoor in een woning.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bij ons in Alphen is het "Het dorp". Shit! Waar, welke zaak?
Ben je de woning waar je nu zit zo beu dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen, te hard eigenlijk ook.
Heyquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
Há, kwaliteitsuser. Dan moet ik mij hier wel melden. Avé.
Waar? Kerk en zanen of het oude alphen? Nog hoge zijde of lage zijde?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet echt een zaak. Meer een kantoor in een woning.
Bij Koetjes en Kalfjes. Nog geen 1 minuut lopen daarvan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar? Kerk en zanen of het oude alphen? Nog hoge zijde of lage zijde?
Ja, ik wil naar het westland verhuizen whieeequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ben je de woning waar je nu zit zo beu dan?
Naar Zoetermeer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil naar het westland verhuizen whieee.
Maar niet zo zeer de woning, gewoon den haag zat. Te druk.
Ik moet daar langs gaan fietsen als ik mijn eerste uren ga maken bij m'n nieuwe baan vanaf September!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij Koetjes en Kalfjes. Nog geen 1 minuut lopen daarvan.
Ahh ok, nou veel succes met verhuizen dan. En spreek je nog wel eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil naar het westland verhuizen whieee.
Maar niet zo zeer de woning, gewoon den haag zat. Te druk.
Maar waar dan, in die wijk of nog langs die weg richting het dorp langs de Is Morus enzo?quote:
Ja, dat weet ik dus niet meer zo erg. Zoetermeer staat bij elsevier beste gemeente zooitje serieus op 310 van de 410 ofzo.quote:
Komen we elkaar misschien wel tegen. En dan weten we het niet van elkaar omdat we elkaar niet echt kennen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik moet daar langs gaan fietsen als ik mijn eerste uren ga maken bij m'n nieuwe baan vanaf September!
que?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar waar dan, in die wijk of nog langs die weg richting het dorp langs de Is Morus enzo?
Dat gaan we voorkomen. Wanneer biertje doen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komen we elkaar misschien wel tegen. En dan weten we het niet van elkaar omdat we elkaar niet echt kennen.
"beste gemeente zooitje?"quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet meer zo erg. Zoetermeer staat bij elsevier beste gemeente zooitje serieus op 310 van de 410 ofzo.
JE KENT IS MORUS NIET?quote:
Ik ben wel in voor een algemene meet binnenkort.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat gaan we voorkomen. Wanneer biertje doen?
Ja Elsevier onderzoekt ieder jaar hoe fijn een gemeente is om te wonen.. en Zoetermeer staat dus op plek 300 van 400 ongeveerquote:
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een algemene meet binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |