jA, JE HEBT MIJN TOESTEMMING.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Mogen er weer tieten gepost worden?
En jij bent?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
jA, JE HEBT MIJN TOESTEMMING.
Nee. Je zei bokt met je vieze edit.quote:
Nee het is morgenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Fopje het volgende:
Is everybody hier een beetje happyyyyyyyyyy?
Geen idee, maar mijn humeur is niet geheel onaardig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Fopje het volgende:
Is everybody hier een beetje happyyyyyyyyyy?
Oh dus toch. Dan ga ik maar eens aan de brinta. Ik heb honger als een juicyhil.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee het is morgen
Dank u broeder!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Spaghettizuiper/Biervreter![]()
Proost kerel.
Goed ideequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh dus toch. Dan ga ik maar eens aan de brinta. Ik heb honger als een juicyhil.
Dezelfde reden waarom vissen in het water zwemmen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef TwyLight het volgende:
Fopje waarom heb jij geen foto van jezelf in je fotoboek? Niet echt classy van een mod om zich te verschuilen achter een biggetjes icon
Dat zien we graag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn humeur is niet geheel onaardig.
Te lelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom vissen in het water zwemmen.Denk daar maar eens over na.
Op het land krijgen ze niet voldoende zuurstof. Tevens is het lastig voortbewegen in het land of in de lucht voor een vis.quote:
Nee joh. Ik ben een jongen die het echt van zijn uiterlijk moet hebben.quote:
Dit ja. Daarom zet ik mijn foto niet in mijn FoBo. Arme vissenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Op het land krijgen ze niet voldoende zuurstof. Tevens is het lastig voortbewegen in het land of in de lucht voor een vis.
Je bent inderdaad niet echt grappigquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben een jongen die het echt van zijn uiterlijk moet hebben.
Daarom. En dat wil ik graag zo houden. Ik ben een serieus mod van een serieus forum.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet echt grappig
Al moest ik wel even huillachen om die juicuhil opmerking
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Weinig zelfvertrouwen misschien ook een issue wat meespeelt?
Hiquote:
nee hietquote:
broertjequote:
meisje tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Dalando het volgende:
godverdomme ik wou hem openen, had alles al klaarstaan in een tab weetjewel alles, maar ik raakte een beetje aan het lezen over dat PUB/JNG gedoe (WAAR WE HET HIER >> NIET << OVER GAAN HEBBEN OM GEZEIK GERUZIE EN DISCUSSIE, ALLE 3 DINGEN DIE NIET IN DE ENIGE ECKTE ONZ-NB HOREN, TE VOORKOMEN, DAARVOOR IS HET TOPIC IN FB.) en nu pakt straks BBQ de lapo weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |