Niet geheel onbelangrijk voor een spits. Ik verwacht meer van hem in dit soort wedstrijden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen moet nu zijn kansjes nog zien af te maken, rest is prima.
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef Ferdii het volgende:
jong twente, ajax en psv nr 1, 2 en 3 in de jupiler zal wel grappig zijn
gaat dan de nummer 4 promoveren?
Balen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende speelronde. Streepje = live op FOX
Vanaf speelronde 4 op de open zender van FOX. Nu nog niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Worden de samenvattingen nog op het open net uitgezonden?
ah thnxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vanaf speelronde 4 op de open zender van FOX. Nu nog niet.
quote:
quote:
Vind het maar grappig. Ik vind het te triest voor woorden dat het zo'n wereld van verschil is wanneer je die beloftenelftallen op maandag of vrijdag treft. Competitievervalsing in zijn meest pure vorm.quote:
Iedereen krijgt Ajax een keer op vrijdag en een keer op maandag toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het maar grappig. Ik vind het te triest voor woorden dat het zo'n wereld van verschil is wanneer je die beloftenelftallen op maandag of vrijdag treft. Competitievervalsing in zijn meest pure vorm.
Dan nog zijn die teams afhankelijk van blessures die er bij het eerste zijn wie er wel of niet kan meedoen. Vind het buiten dat en het argument dat het voor supporters totaal niet boeiende wedstrijden zijn onbegrijpelijk dat ze niet gewoon wat meer topklassers hebben laten doorstromen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen krijgt Ajax een keer op vrijdag en een keer op maandag toch?
Tja, teams zijn altijd gebaat bij blessures van de tegenstander, maar ik snap je wel ja. Al moet ik het zeggen dat ik persoonlijk gewoon heel interessant vind om jong Ajax live te zien. Maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan, ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog zijn die teams afhankelijk van blessures die er bij het eerste zijn wie er wel of niet kan meedoen. Vind het buiten dat en het argument dat het voor supporters totaal niet boeiende wedstrijden zijn onbegrijpelijk dat ze niet gewoon wat meer topklassers hebben laten doorstromen.
Dat kon normaal toch ook. Maandagavond, gratis toegang. Wat wil je nog meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, teams zijn altijd gebaat bij blessures van de tegenstander, maar ik snap je wel ja. Al moet ik het zeggen dat ik persoonlijk gewoon heel interessant vind om jong Ajax live te zien. Maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan, ja.
Amersfoort-Amsterdam. Twee keer 52 kilometer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon normaal toch ook. Maandagavond, gratis toegang. Wat wil je nog meer.
Nondeju. Wat een teringeind.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amersfoort-Amsterdam. Twee keer 52 kilometer.
Nee, ik prefereer dit.
Treintje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amersfoort-Amsterdam. Twee keer 52 kilometer.
Nee, ik prefereer dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |