Lukoki.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is sneller: Lukoki, Ligeon of De Sa?
Overmars.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ligeon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Boltquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Prima speler. Toch onbegrijpelijk dat van der Hoorn is aangetrokken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik word steeds meer fan van Veltman /opportunisme. Onterecht afgeschreven op één fout tegen Vitesse.
Is ook gewoon een Eredivisie-waardige verdediging.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Ze spelen achterin bij Ajax echt met vijf vingers in de neus.
Wat een simpele coach.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
De trainer van Telstar zegt dat ze simpel moeten spelen.
Nooit afgeschreven, maar er werd toen wel pijnlijk duidelijk dat hij nooit meer een sprintduel moet aangaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik word steeds meer fan van Veltman /opportunisme. Onterecht afgeschreven op één fout tegen Vitesse.
Hij verloor dat duel meer op kracht had ik het idee. Als je niet eens sneller dan Theo Janssen bent, heb je als verdediger wel een probleem ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit afgeschreven, maar er werd toen wel pijnlijk duidelijk dat hij nooit meer een sprintduel moet aangaan.
Vorig seizoen uit bij AZ viel hij steengoed in bv. Heel balvast.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
Hoesen wisselt uitstekende momenten af met hele slechte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |