Altijd fijn dergelijke gesprekkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook, al heb ik nu een fikse inzakker te pakken. Te druk gedaan deze week![]()
Op zich viel het qua opluchting nog wel aardig mee, ik kan er ontzettend "tralalatwiedeldiedoe" over praten. Haast alsof het niet eens over mezelf gaat. Wel fijn dat ze op de hoogte is, ze gaf al aan dat ze vaker gaat drammen om me de deur uit te krijgen![]()
Voor wat betreft die cursus; zou je het niet wat luchtig kunnen brengen?
Dat klinkt als heel wat minder, bah!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Al een hele tijd eigenlijk.
W8 al sinds begin dit jaar op hulp.
Was bij een maatschappelijk werkster terecht gekomen in januari. 2 gesprekken mee gehad en voor mij was het weer over, het klikte niet met haar en ze ging toch weg.
Ggz weer aangemeldt in mei en volgende week pas mn eerste gesprek wegens vakantietijd.
En ik heb mezelf net voor het eerst gesneden, dus het gaat behoorlijk kut.
Oh geweldig, dat enthousiasmequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn dergelijke gesprekken
De man heeft net een fikse tv voor me gekocht (hij wou me wat kado doen, alleen meneer was iets te enthousiast). Ik ga echt nu niet om geld vragen.
Grumbl zie net twee foto's van mezelf terug op facebook gemaakt tijdens het dansen
Sowieso het zinnetje "he pap, het gaat niet zo lekker met me" vind ik al kut. Zie ik mezelf niet doen. Daarbij dan nog te vermelden "wil jij voor m'n cursus betalen want ondanks dat ik niet slecht verdien hou ik geen geld over" ... nee dankjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh geweldig, dat enthousiasme![]()
Ik kan het me voorstellen dat het nu een beetje te gek voelt om dat ook nog van hem te vragen.
Dat grumbl herken ik, dat is minder...
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Al een hele tijd eigenlijk.
W8 al sinds begin dit jaar op hulp.
Was bij een maatschappelijk werkster terecht gekomen in januari. 2 gesprekken mee gehad en voor mij was het weer over, het klikte niet met haar en ze ging toch weg.
Ggz weer aangemeldt in mei en volgende week pas mn eerste gesprek wegens vakantietijd.
En ik heb mezelf net voor het eerst gesneden, dus het gaat behoorlijk kut.
Dat ken ik. Ik kreeg een halve wereldreis, maar een knuffel was alles dat ik nodig dacht te hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef Cue_ het volgende:
De man heeft net een fikse tv voor me gekocht (hij wou me wat kado doen, alleen meneer was iets te enthousiast).
knuffel! Al was dat vast niet van degene die je hem wilde hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik kreeg een halve wereldreis, maar een knuffel was alles dat ik nodig dacht te hebben.
Eentje van mij dan, al zal die niet hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik kreeg een halve wereldreis, maar een knuffel was alles dat ik nodig dacht te hebben.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
knuffel! Al was dat vast niet van degene die je hem wilde hebben.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Eentje van mij dan, al zal die niet hetzelfde zijn![]()
Komt wel goed schatje.quote:Slaappil ingenomen, ik merk dat ik teveel jaag in m'n hoofd, het is vanavond niet te stoppen/af te leiden. Achteraf gezien ben ik veel te druk geweest in de afgelopen week, daar zal het wel mee te maken hebben
Uiteindelijk vást een keertje, daarvan ben ik overtuigdquote:
wat voor slaappillen heb je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Uiteindelijk vást een keertje, daarvan ben ik overtuigd
Zolpidem, werkt doorgaans zeer snel. Een halfje is hier voldoendequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:32 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
wat voor slaappillen heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |