Kan zeker. Net als wanneer je depressieve/sombere vrienden hebt en die je mee kunnen trekken in hun stemming. Tis maar net hoe je daarmee omgaat. Maar dat is aan de persoon zelf. Je afsluiten van het internet / dit topic is simpeler dan van vrienden. En het is altijd eigen verantwoording.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef peleetje het volgende:
Overgens ben ik het wel een beetje eens met Maanvis en dat het zou kunnen dat mensen elkaar onbedoeld dieper in de put helpen hier.
Er zitten toch fokkers die nu wat negatief in het leven staan en als diegene daarover in discussie gaat met andere fokkers die ook niet echt postiief gestemd zijn kan dat best voor een neerwaarste spiraal zorgen.
Mijn medicatie gaat vanaf vandaag ook omlaag (voorzichtig), eigenlijk op eigen verzoek (om te kijken hoe het dan gaat. Gaat het niet, dan gaat het weer omhoog!).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Medicijnen worden verlaagd... En ik moet mn schildklier laten testen... Wordt dus weer vervolgd...
Ik heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Vannacht trouwens nog wel in slaap gevallen. Ben gaan lezen en toen viel ik wel in slaap![]()
En heb gisteravond een andere vriend gevraagd voor het feestje van morgen en die komt zowaar![]()
![]()
Dus gaat langzaamaan wel goed![]()
Qua werk echt totaal geen zin deze week. Misschien toe aan vakantie? (heb ik pas in oktover). Of is het gewoon het werk dat ik zat ben, zeker nu ik nadenk om te switchen? Achja.. we zien wel weer.
Ik heb extreme haaruitval ( sta tegenwoordig vaak met tranen mn haar te kammen) en dat komt mijn inziens door de verhoging vd medicatie.. Maar kan ook heel goed door de schildklier komen, net als een aantal andere klachten...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn medicatie gaat vanaf vandaag ook omlaag (voorzichtig), eigenlijk op eigen verzoek (om te kijken hoe het dan gaat. Gaat het niet, dan gaat het weer omhoog!).
Veel succes in ieder geval!
Wat is er met je schildklier??
Lijkt me heel verstandig dat je daar even op gaat testen. Kan sowieso geen kwaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb extreme haaruitval ( sta tegenwoordig vaak met tranen mn haar te kammen) en dat komt mijn inziens door de verhoging vd medicatie.. Maar kan ook heel goed door de schildklier komen, net als een aantal andere klachten...
Dus moet ik even bloed laten prikken
Ik dacht eerst dat ik hysterisch reageerde maar nu begint het ook andere mensen op te vallen dat mn haar dunner wordt, en dat vind ik heel erg!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig dat je daar even op gaat testen. Kan sowieso geen kwaad.
Maar men, dat lijkt me echt fucked.
Nou dan hoop ik dat de oorzaak -heel- snel gevonden wordt!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb extreme haaruitval ( sta tegenwoordig vaak met tranen mn haar te kammen) en dat komt mijn inziens door de verhoging vd medicatie.. Maar kan ook heel goed door de schildklier komen, net als een aantal andere klachten...
Dus moet ik even bloed laten prikken..
Spannend dat je gaat verlagen, maar je voelt je er blijkbaar sterk genoeg voor
Zeker kut! Maar hou de moed erin. Als ze erachter zijn wat het precies is, misschien kunnen ze er dan ook wat aan doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik dacht eerst dat ik hysterisch reageerde maar nu begint het ook andere mensen op te vallen dat mn haar dunner wordt, en dat vind ik heel erg!
Ik had altijd een dikke bos donker krullend haar maar nu wordt t steeds minder en das kut
Dat kan ik niet ontvangenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
Voor mensen met interesse in angststoornissen; nu een docu op BBC3.
Jammer! De hele zomer zenden ze al docu's uit over allerlei stoornissen en hoe mensen daarmee omgaan en hoeveel onbegrip ze soms naar het hoofd geslingerd krijgen. Erg interessant om te volgen! Al vergeet ik veel te kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontvangen
Maar ik wens je veel "plezier" met kijken
Ik ook niet, zeker jammer, docu's zijn zo ongeveer het enige dat ik nog op tv kijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontvangen
Maar ik wens je veel "plezier" met kijken
Hoe gaat het met je trouwens? Voel je je nog steeds gefrustreerd over Fok zaken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer! De hele zomer zenden ze al docu's uit over allerlei stoornissen en hoe mensen daarmee omgaan en hoeveel onbegrip ze soms naar het hoofd geslingerd krijgen. Erg interessant om te volgen! Al vergeet ik veel te kijken![]()
Veel teveel gedaan vandaag. Oa naar Ikea in Grunn geweest. Als ik had geweten dat het zó druk zou zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je trouwens? Voel je je nog steeds gefrustreerd over Fok zaken?
BBC heeft sowieso enorm goede docu'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker jammer, docu's zijn zo ongeveer het enige dat ik nog op tv kijk
Als je erachter bent, deel het antwoord ajbquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, waarom blijft het toch zo lastig om mensen dichtbij te laten komen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
BBC heeft sowieso enorm goede docu's![]()
Het lijkt erop of ze deze zomer een soort van "mental illness summer" hebben
De theorie weet ik wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je erachter bent, deel het antwoord ajb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |