abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 september 2013 @ 07:14:36 #251
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131665679
quote:
4s.gif Op zondag 29 september 2013 01:39 schreef emokid het volgende:
Kris Letang out indefinitely met een "Lower body injury". Wat een domper voor de Pens.
Of niet, ze moeten nog onder de caplimiet komen. Geeft extra tijd om te bepalen wie eruit moet..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_131666546
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 07:14 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Of niet, ze moeten nog onder de caplimiet komen. Geeft extra tijd om te bepalen wie eruit moet..
Ze moeten alsnog iemand cutten als hij terugkeert en ze missen nu hun beste verdediger.
  zondag 29 september 2013 @ 10:41:26 #253
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131666838
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:11 schreef emokid het volgende:

[..]

Ze moeten alsnog iemand cutten als hij terugkeert en ze missen nu hun beste verdediger.
True, maar ze weten nog niet wie ze gaan cutten dus als het een lange termijn blessure is komt dat nu misschien handig uit. Geeft meteen de kans om wat jongens meer speelminuten te geven. Letang is niet onmisbaar ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_131684799
quote:
The Tampa Bay Lightning are sending 2013 third-overall pick Jonathan Drouin back to the Halifax Mooseheads.
:N :N

Die jongen was vorig jaar al Speler van het Jaar, van de Canadese junior leagues. Won de nationale titel met Halifax (samen met Nathan MacKinnon) en had 105 pts in 49 wedstrijden :') wat heeft die kerel in godsnaam nog te bewijzen daar..

Plus had echt een publiekstrekker geweest bij Tampa dit seizoen..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_131685126
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Saviola het volgende:

[..]

:N :N

Die jongen was vorig jaar al Speler van het Jaar, van de Canadese junior leagues. Won de nationale titel met Halifax (samen met Nathan MacKinnon) en had 105 pts in 49 wedstrijden :') wat heeft die kerel in godsnaam nog te bewijzen daar..

Plus had echt een publiekstrekker geweest bij Tampa dit seizoen..
Huh.. Dit zag ik niet aankomen. Hij had direct impact kunnen maken leek mij.
pi_131685233
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Saviola het volgende:

[..]

:N :N

Die jongen was vorig jaar al Speler van het Jaar, van de Canadese junior leagues. Won de nationale titel met Halifax (samen met Nathan MacKinnon) en had 105 pts in 49 wedstrijden :') wat heeft die kerel in godsnaam nog te bewijzen daar..

Plus had echt een publiekstrekker geweest bij Tampa dit seizoen..
dit doen ze heel schijnheilig voor een paar weken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 29 september 2013 @ 22:23:41 #257
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131692145
Pens zijn ook altijd zo laf met prospects. Ik denk dat Maatta, Pouillot, Harrington en Dumoulin geen minuut in de NHL gaan spelen voor de Pens...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_131698070
Caps traden Martin Perreault naar de Ducks voor niets noemenswaardigs. Ik snap niks van deze trade.
pi_131699353
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Saviola het volgende:

[..]

:N :N

Die jongen was vorig jaar al Speler van het Jaar, van de Canadese junior leagues. Won de nationale titel met Halifax (samen met Nathan MacKinnon) en had 105 pts in 49 wedstrijden :') wat heeft die kerel in godsnaam nog te bewijzen daar..

Plus had echt een publiekstrekker geweest bij Tampa dit seizoen..
Punten in CHL levert geen punten op in de NHL

Of je moet hem 15-20 minuten laten spelen of terugsturen, is ook beter voor je cap
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_131702283
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:23 schreef maniack28 het volgende:
Pens zijn ook altijd zo laf met prospects. Ik denk dat Maatta, Pouillot, Harrington en Dumoulin geen minuut in de NHL gaan spelen voor de Pens...
Dat komt omdat ze veel te lange en veel te dure contracten met hele matige spelers afsluiten. Deze spelers hebben vaak ook nog een 1-way contract waardoor ze ze niet naar beneden (AHL) kunnen sturen en ook niet van ze af kunnen zonder letterlijk geld weg te gooien. Dit voorkomt een goede doorstroming van jeugdig talent.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_131702525
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef emokid het volgende:
Caps traden Martin Perreault naar de Ducks voor niets noemenswaardigs. Ik snap niks van deze trade.
goede trade voor de ducks
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 30 september 2013 @ 11:17:47 #262
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131703603
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze veel te lange en veel te dure contracten met hele matige spelers afsluiten. Deze spelers hebben vaak ook nog een 1-way contract waardoor ze ze niet naar beneden (AHL) kunnen sturen en ook niet van ze af kunnen zonder letterlijk geld weg te gooien. Dit voorkomt een goede doorstroming van jeugdig talent.
Je bedoelt Kunitz, Dupius, Letang etc.?

Crosby en Malkin snap ik, die kan je echt niet minder geven dan ze nu krijgen. Maar met Malkin en Crosby op center zal je moeten investeren in wingers. En wat is er makkelijker en beter dan er eentje uit je eigen picks door laten stromen?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_131704842
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je bedoelt Kunitz, Dupius, Letang etc.?

Crosby en Malkin snap ik, die kan je echt niet minder geven dan ze nu krijgen. Maar met Malkin en Crosby op center zal je moeten investeren in wingers. En wat is er makkelijker en beter dan er eentje uit je eigen picks door laten stromen?
Kunitz is gewoon ECHT HEEL GOED, die bedoel ik dus niet. Die man scoort 60+ punten, werkt als een paard, kan checken en verdedigen en doet eigenlijk alles wat hij moet doen en dat voor maar 3,8 miljoen cap space. Ik bedoelde meer in het algemeen en niet zozeer de Pens, maar bij de Pens kan ik bijvoorbeeld Tanner Glass, Rob Scuderi en Paul Martin noemen.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 30 september 2013 @ 12:30:38 #264
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131705269
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:12 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Kunitz is gewoon ECHT HEEL GOED, die bedoel ik dus niet. Die man scoort 60+ punten, werkt als een paard, kan checken en verdedigen en doet eigenlijk alles wat hij moet doen en dat voor maar 3,8 miljoen cap space. Ik bedoelde meer in het algemeen en niet zozeer de Pens, maar bij de Pens kan ik bijvoorbeeld Tanner Glass, Rob Scuderi en Paul Martin noemen.
Ok, duidelijk! Ik vind Kunitz ook echt heel goed, maar sommigen denken daar anders over.

Scuderi is een kwestie van bekendheid en het feit dat hij erbij was toen ze de cup wonnen. Maar zijn geld zeker niet waard. Martin is vorig jaar pas echt gaan spelen op een beetje niveau, als hij de stijgende lijn doorzet is hij zijn geld wel waard, maar ik vermoed dat dat hem niet lukt. Glass is enkel en alleen daar voor de PK, maar 1,1 miljoen vind ik dan teveel. Dan had ik liever Cooke voor 2 miljoen gezien, om maar wat te noemen.

Wat vind je overigens van Sutter?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 30 september 2013 @ 12:32:07 #265
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131705309
Mijn gamecenter live is overigens niet automatisch verlengd. Bij iemand anders wel? Ik had betaald met paypal!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_131706113
Martin kan een aardig niveau als aanvallende verdediger halen, maar is lang niet van het niveau Gonchar of Rafalski in hun topjaren en hij kost wel ruim 5 miljoen per jaar geloof ik. Ik denk niet dat hij dat bedrag ooit nog gaat waarmaken. Sutter is natuurlijk een beetje gehaald als vervanger van Staal en is vooral verdedigend van belang. Ik kan moeilijk inschatten hoe belangrijk hij is voor de Pens, maar hij is pas 24 ofzo en kan nog wel wat verbeteren. Volgens mij is hij ook niet heel duur toch? 2 miljoen per jaar ofzo?
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 30 september 2013 @ 13:32:29 #267
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131706720
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef nyny83 het volgende:
Martin kan een aardig niveau als aanvallende verdediger halen, maar is lang niet van het niveau Gonchar of Rafalski in hun topjaren en hij kost wel ruim 5 miljoen per jaar geloof ik. Ik denk niet dat hij dat bedrag ooit nog gaat waarmaken. Sutter is natuurlijk een beetje gehaald als vervanger van Staal en is vooral verdedigend van belang. Ik kan moeilijk inschatten hoe belangrijk hij is voor de Pens, maar hij is pas 24 ofzo en kan nog wel wat verbeteren. Volgens mij is hij ook niet heel duur toch? 2 miljoen per jaar ofzo?
Nee, Martin is wat mij betreft 3-3,5 miljoen waard, meer niet. Ik denk dat ze daar flink op kunnen bezuinigen, maar denk niet dat iemand hem voor 5 miljoen overneemt dus hij zal zijn contract uit moeten zitten (2 seizoenen nog).

Sutter is in verdedigend aspect best sterk hoor en de Staal trade was echt nodig. Alleen het gat dat Staal achterlaat is echt heel moeilijk op te vullen :( Hij gaat voor 2 miljoen per jaar ja, maar na dit seizoen RFA dus dat zal omhoog gaan.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_131707245
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:32 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, Martin is wat mij betreft 3-3,5 miljoen waard, meer niet. Ik denk dat ze daar flink op kunnen bezuinigen, maar denk niet dat iemand hem voor 5 miljoen overneemt dus hij zal zijn contract uit moeten zitten (2 seizoenen nog).

Sutter is in verdedigend aspect best sterk hoor en de Staal trade was echt nodig.
Beide ontken ik ook niet he :D Maar heb Sutter weinig zien spelen, vandaar dat ik zeg dat ik het moeilijk vind om hem in te schatten. Hij valt ook niet zo op meestal in de highlights he ;) Als ik het zo inschat moeten ze Sutter proberen voor 3 miljoen te tekenen en anders laten gaan en een (desnoods oudere en meer ervaren) 3rd line defensive center halen.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 30 september 2013 @ 13:56:59 #269
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131707353
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Beide ontken ik ook niet he :D Maar heb Sutter weinig zien spelen, vandaar dat ik zeg dat ik het moeilijk vind om hem in te schatten. Hij valt ook niet zo op meestal in de highlights he ;) Als ik het zo inschat moeten ze Sutter proberen voor 3 miljoen te tekenen en anders laten gaan en een (desnoods oudere en meer ervaren) 3rd line defensive center halen.
Ik denk vooral dat Martin en Glass wegmoeten. Letang speelt dit jaar nog voor 3,5 miljoen, maar volgend jaar slurpt zijn salaris ook 7 mill op.

En als Fleury weer zo flopt scheelt dat ook 5 mill, maar ja, wie ga je daar voor halen :P Met al die "all-stars" zie ik het zo gunstig nog niet in voor de Pens komende jaren. Tenzij ze hun verdediging langzaam ombouwen naar spelers die van onderin instromen en de eerste jaren voor weinig salaris spelen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_131707931
Scuderi heeft 2 Cups gewonnen als de beste verdediger van de play-offs voor ziijn team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_131708685
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Scuderi heeft 2 Cups gewonnen als de beste verdediger van de play-offs voor ziijn team
Hij heeft inderdaad 2 cups gewonnen, maar om hem nou de beste verdediger van zijn team te noemen in de playoffs gaat me wat ver. In die playoffs met de Pens speelde hij met o.a. Letang, Gill, Gonchar en Orpik. Alle 3 nu geen toppers meer ivm leeftijd, maar destijds was vooral Gill heel moeilijk te passeren. In LA speelde hij met Jack Johnson, Drew Doughty en Matt Greene die ik ook allen beter acht dan Scuderi.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_131708877
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad 2 cups gewonnen, maar om hem nou de beste verdediger van zijn team te noemen in de playoffs gaat me wat ver. In die playoffs met de Pens speelde hij met o.a. Letang, Gill, Gonchar en Orpik. Alle 3 nu geen toppers meer ivm leeftijd, maar destijds was vooral Gill heel moeilijk te passeren. In LA speelde hij met Jack Johnson, Drew Doughty en Matt Greene die ik ook allen beter acht dan Scuderi.
Niet in de 2 play-offs, en dat zei ik nu net
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_131708912
Jack Johnson speelde toen in Columbus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_131714698
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef maniack28 het volgende:
Mijn gamecenter live is overigens niet automatisch verlengd. Bij iemand anders wel? Ik had betaald met paypal!
Ik had hem geannuleerd, maar nu weer een abonnement genomen. Voor ¤75 echt een goede deal hoor Gamecenter dit jaar. We mogen echt niet klagen. MLB, NBA en NFL(ook al is dat nu gratis om wat voor reden dan ook) is altijd op zijn minst ¤100.
pi_131717737
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet in de 2 play-offs, en dat zei ik nu net
Ik heb niet beide series vers op mijn netvlies, maar volgens mij was voornamelijk Gill de belangrijkste defensieve verdediger in de Pens series en droegen Gonchar en Letang offensief het meeste bij. In de King series weet ik dat Greene en Doughty ook erg sterk speelden. Ik kan me niet herinneren dat Scuderi er nou zo uitsprong als verdediger.

Overigens wil ik niet zeggen dat Scuderi slecht is ofzo hoor. Maar bijna 4 miljoen voor een verdediger van 34 die naar mijn mening vrij traag en onwendbaar is en ook niet heel goed kan hitten is in mijn ogen gewoon best veel. Het enige wat hij echt goed kan is shots blocken.
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')