Als dat geen schorsing wordt dan weet ik het ook niet meer. Dit zou minimaal 5 en wellicht wel 10 wedstrijden moeten zijn. Kessel staat in ieder geval op mijn exclude lijstje voor de draftquote:Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef nyny83 het volgende:
Kessel... sjeez... ik vind dat die ook wel geschorst mag worden. Zijn initiele reactie kan ik me nog wel voorstellen als Scott met zijn formaat met hem wil gaan vechten, maar om hem nou nog op zn enkels te 2-handen als hij al door de scheidsrechters en 2 teamgenoten in bedwang wordt gehouden gaat een beetje te ver.
All star heeft dat recht, dat zou iedereen doen die niet Shanny heet en een all star isquote:Op maandag 23 september 2013 13:20 schreef Katth het volgende:
[..]
Als dat geen schorsing wordt dan weet ik het ook niet meer. Dit zou minimaal 5 en wellicht wel 10 wedstrijden moeten zijn. Kessel staat in ieder geval op mijn exclude lijstje voor de draft
Niemand heeft dat recht.quote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
All star heeft dat recht, dat zou iedereen doen die niet Shanny heet en een all star is
In de NHL welquote:
Is het ook niet. Daarom zeg ik ook dat ik me die eerste slash nog wel kan voorstellen. Maar daarna lag Scott al op de grond en werd hij door de refs en 2 teammates neergehouden en DAN NOG voelde meneer Kessel de noodzaak om vol met zijn stick met 2 handen erop te rammen. Tuurlijk, heat of the moment enzo, maar dat maakt het nog niet OK. Gewoon schorsen die hap.quote:Op maandag 23 september 2013 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een goon van 2 meter, tegen een allstar van 180, lijkt me niet helemaal een goede match-up
http://www.hockeyfights.com/fights/115466
Dan kan je wel wat overigens
Phil Kessel heeft vandaag hearing om 4pm EST.twitter:NHLPlayerSafety twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 01:51:28David Clarkson has been automatically suspended 10 regular-season games for leaving bench on an illegal line change to join an altercation. reageer retweet
Dat staat er toch met het woordje 'automatically'quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leaving the bench is gewoon altijd 10 wedstrijden
Kessel alleen geschorst voor preseason, beetje jammerquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:15 schreef Katth het volgende:
En dat is één.Phil Kessel heeft vandaag hearing om 4pm EST.twitter:NHLPlayerSafety twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 01:51:28David Clarkson has been automatically suspended 10 regular-season games for leaving bench on an illegal line change to join an altercation. reageer retweet
Geef eens een paar straffen die de Leafs of de Rangers kregen?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:22 schreef emokid het volgende:
Ik denk eerder dat het de Leafs zijn die een speciale behandeling krijgen, zoals gewoonlijk, maar het blijft op dit moment tin-foil hat conspiracy theorieën en het valt niet te bewijzen. Ergens verbaast het mij niet in ieder geval. De Leafs en de Rangers zijn de NHL.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef eens een paar straffen die de Leafs of de Rangers kregen?
Tja, ik heb ook geen argumenten, zoals ik al zei.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een niet schorsing, lijkt me niet al te sterk je argument
Hoe zit dat dan? Zijn rechten waren toch naar de Islanders getrade?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:50 schreef Stijs26 het volgende:
Tim Thomas naar de Panthers, zal mij benieuwen hoe hij het daar gaat doen.
Maar hij was een unrestricted free agent na het afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:50 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Zijn rechten waren toch naar de Islanders getrade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |