tja misschien moet je het dan maar eens ondergaanquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Opkijken tegen een MILF? Dan zoek je ze op de basisschool vrees ik.
Nee, ik kom voor het Lourdes-syndroomquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
daarom kom je toch ook naar fok ?
Ik geloof niet dat ik lesbisch benquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja misschien moet je het dan maar eens ondergaan
Zo vanaf je 12e kun je werpen, dus...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik ben toch nog niet oud genoeg om een MILF te zijn hoop ik?
goed! Hij slaapt want hij werkt weer nachtenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik kom voor het Lourdes-syndroom
Hoe gaat het met vriendje?
En dat met dit weer...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed! Hij slaapt want hij werkt weer nachtendus ik zie hem bijna niet meer
maar goed, dat bekend meer rhu voor jullie
ja je moet wat!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat met dit weer...
Nu snap ik wel dat je er een vent bij wilt.
Is het wel een echte vent?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja je moet wat!
loop ik hier allemaal rond te paraderen in zwierige zomerjurkjes, krijg ik alleen een snurk terug
het is een slaperige ventquote:
Nou inderdaad. Onervaren ken ik ondertussen wel, dat mogen anderen doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik
Doe mij maar iemand met wat meer ervaring
Heftig wel. En jij, waar hou jij je op het moment mee bezig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een slaperige vent
hij draait diensten van 12 uur nu, en ongeveer 4 uur reistijd per dag...
ik zie hem serieus bijna niet haha
maar goed, donderdag is ie vrij dacht ik
En wat ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:30 schreef stbabylon het volgende:
Kolere, je bent even op vakantie (4 weken) en plots lopen er hier 2 smoking hot product owners rond.
letterlijk nu?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heftig wel. En jij, waar hou jij je op het moment mee bezig?
Wanneer komt je eerste collectie uit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
letterlijk nu?
een jurkje naaien
maar meer in het algemeen met aan mijn scriptie frunniken en niksen
Oew, da's hip he tegenwoordig?quote:
Waarom is dat helaas?quote:
nooit helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer komt je eerste collectie uit?
En als de scriptie klaar is?
Wel steeds een ander stofje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nooit helaas
en ik maak sowieso maar steeds het zelfdehaha
dan moet ik mijn andere studie nog af maken en daarna ben ik gewoon werkloos
fulltime fokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |