Is dat de kritische factor? Is het verwachtingspatroon de kritische factor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een als alleenreizende die daar maar een week is, snap ik wel als hij het vervelend vond dat hij geen contact kon maken.
Multicultiquote:
Maar sommige verschillen mogen ook echt de kop ingedrukt worden, met harde handquote:
Vooral de schuld niet bij jezelf zoeken. Je propt gewoon te veel vreten in je mond.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I blame 30.
Sindsdien kom ik aan, na 10 jaar op hetzelfde gewicht te hebben gezeten.
Da's heul kei weinig! Ik dacht dat IK dun wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral de schuld niet bij jezelf zoeken. Je propt gewoon te veel vreten in je mond.
Ik ben 1m86 en 54kg. Het kan dus echt wel
Bij mij ging er 5 kilo af waar ik juist aan gehecht was, en ik krijg het er niet meer aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Maar ja, ik moet ook niet zeiken met m'n 65kg
Het is alleen, als je al jaaaaaaaaaaaaaaaren 58 weegt en dan 30 wordt en er in 5 jaar ineens 7kg bij komt (ja, wat op zich best wel mocht ja) dan dnek je wel eens: Waar stopt dat dan?!
Luxe probleem. Third world problems. I know.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik ben heul dik! Kijk maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's heul kei weinig! Ik dacht dat IK dun was
De verschillen tussen mannen en vrouwen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar sommige verschillen mogen ook echt de kop ingedrukt worden, met harde handBAM! Over tijd dan wel he, over tijd
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij ging er 5 kilo af waar ik juist aan gehecht was, en ik krijg het er niet meer aanNee, als zo een kind er uit is dan is terug niet makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is keihard gefaald!quote:
Angel is half vrouw. Die heeft gewoon last van z'n hormonenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral de schuld niet bij jezelf zoeken. Je propt gewoon te veel vreten in je mond.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij ging er 5 kilo af waar ik juist aan gehecht was, en ik krijg het er niet meer aanals ik een man was zou ik iets zeggen van 'ik kan ze niet voor je vol spuiten maar ik wil er best even over heen spuiten'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben geen man, dus ik zeg het nietHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Maar 5 kilo aankomen tijdens je zwangerschap...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, als zo een kind er uit is dan is terug niet makkelijk.
Laat maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat de kritische factor? Is het verwachtingspatroon de kritische factor?
Air doet het vast wel voor je...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik een man was zou ik iets zeggen van 'ik kan ze niet voor je vol spuiten maar ik wil er best even over heen spuiten'
maar ik ben geen man, dus ik zeg het niet
Half vrouw? Hij is echt wel het vrouwtjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Angel is half vrouw. Die heeft gewoon last van z'n hormonen
Op Air kun je altijd rekenenquote:
Scharminkelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een piemol toch? Of is dat z'n clit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Half vrouw? Hij is echt wel het vrouwtje
Grote clit. nou ja groot... voor een clit dan./quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een piemol toch? Of is dat z'n clit?
Wat dit soort dingen betreft wel ja...quote:
Ik zag gisteren foto's van een clit die op een piemol leek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een piemol toch? Of is dat z'n clit?
'Angstaanjagend' is het woordquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grote clit. nou ja groot... voor een clit dan./
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |