Nog meer dan hetero's zelfs!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Homo's zijn ook in de Here, net als als die christelijken. Dus ik snap het probleem nooit zo.
stuk gezelliger aan bidden dan zo'n magere kerel aan een kruisquote:
Jezus Rhuquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stuk gezelliger aan bidden dan zo'n magere kerel aan een kruis![]()
ik heb zin in frietjes trouwens... wat voor dag is het? is henk nog open?
ja niet op donderdagquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Rhu![]()
Maar Henk sluit volgens mij om 6 uur?
voor altijd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:57 schreef Litpho het volgende:
Rhu! De oudste van B. en zijn vriendin komen naar Tilburg! Zoek dekking.
Het is dan ook heeeeeeel ombeschoft om een ander aan te kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het viel mijn broer heel erg tegen hoe de Japanners je niet aankijken bij het praten. Hij vond het allemaal heel gesloten.
Heb ik op dvdquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
moet jij geen Troy kijken?
half naakte mannen in leren harnasdingen?
En eng, dat vooral.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dan ook heeeeeeel ombeschoft om een ander aan te kijken.
wat is dat nou weer voor dom tijdstip om als frietboer dicht te gaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Rhu![]()
Maar Henk sluit volgens mij om 6 uur?
Zo 1 heb ik er ook in de buurt. Die gata om half 8 dicht. Achterlijke debiel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor dom tijdstip om als frietboer dicht te gaan?
Ja, op zich een leuk strandje, maar die luiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:21 schreef Q. het volgende:
CL! Dit is vlak bij je oude wijk! Je oude buurjongens!!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nest-voor-tuig.dhtml
Die ene hier om zeven uurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo 1 heb ik er ook in de buurt. Die gata om half 8 dicht. Achterlijke debiel.
Mja, dat zal dan wel. Voor het contacten opbouwen werkt het niet echt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dan ook heeeeeeel ombeschoft om een ander aan te kijken.
Hij verzuurt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Q, je PH gaat ruim onder de 7 met al die berichten die je plaatst.
O, ik dacht dat dit nog over dat gezeik van vrijdag ging, maar dit is weer iets nieuwsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:21 schreef Q. het volgende:
CL! Dit is vlak bij je oude wijk! Je oude buurjongens!!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nest-voor-tuig.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |