Waar denk je dan aan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, en iets wat niet zo sporterig aanvoelt anders?
Het scheelt wel dat je vrij fysiek werk doet en alles loopt en fietst, dus beweging krijg je toch wel genoeg?
Fijn is datquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zegt zelf dat ie meer energie krijgt nu hij ook hardlooptEn dat vind ik wel erg fijn om te horen... Ik hoop echt dat ie het volhoudt en niet terugvalt in het 'ik doe alleen maar op de bank liggen 's avonds'-patroon....
Gewoon, dingen als lopen, fietsen, touwtjespringen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan?
Ja dat klopt, beweging krijg ik genoeg. Maar 'strak' zal ik er niet van worden!
Ja snap ik.. B zegt ook veel energie te krijgen van zijn hardlopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zegt zelf dat ie meer energie krijgt nu hij ook hardlooptEn dat vind ik wel erg fijn om te horen... Ik hoop echt dat ie het volhoudt en niet terugvalt in het 'ik doe alleen maar op de bank liggen 's avonds'-patroon....
trainen trainen trainen! En de lage versnelling pakken!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil wel fietsen, maar ik kom hier de bult niet weer terug op dus dan loop ik alsnog
3x per week sporten is zeker voldoende ja!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja snap ik.. B zegt ook veel energie te krijgen van zijn hardlopen
Ik ben zelf vooral nog zoekende naar het ideale moment om te gaan hardlopenBen gister geweest, wil morgen naar een cardio core les en denk dat ik dan vrijdagochtend weer ga lopen op mijn thuiswerkdag. Dan heb ik deze week 3 sportmomenten, moet goed zijn vind ik.
Ja, ik weet het. Ik heb het al vaak genoeg geprobeerd en weer opgegeven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trainen trainen trainen! En de lage versnelling pakken!
Alleen zijn die Evy trainingen gebaseerd op 3x per week hardlopen. Maar dat ga ik gewoon echt niet redden. Ben al blij als ik 2x per week haal...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3x per week sporten is zeker voldoende ja!
Klopt, maar het gaat voornamelijk om conditie opbouw - als je 3 sportmomenten hebt waarvan 2x hardlopen val je in ieder geval niet terug zeg maar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alleen zijn die Evy trainingen gebaseerd op 3x per week hardlopen. Maar dat ga ik gewoon echt niet redden. Ben al blij als ik 2x per week haal...
Dus dan maar zo
Ja dat is toch haske goed! Straks met skatetrainingen zit ik ook maar op 1x hardlopen met evy hoor... Anders lukt me dat nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja snap ik.. B zegt ook veel energie te krijgen van zijn hardlopen
Ik ben zelf vooral nog zoekende naar het ideale moment om te gaan hardlopenBen gister geweest, wil morgen naar een cardio core les en denk dat ik dan vrijdagochtend weer ga lopen op mijn thuiswerkdag. Dan heb ik deze week 3 sportmomenten, moet goed zijn vind ik.
Waarom voelt het niet als genoeg?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit nu op twee lange wandelingen van meer dan 7k (maandag + woensdag), drie lunchwandelingen van ongeveer 3k (maandag, woensdag, vrijdag) en twee keer een uur zwemmen (dinsdag en donderdag) en het weekend is een beetje afhankelijk wat de plannen zijn. Of een flink eind fietsen (+15k) of nog zo'n lange wandeling probeer ik dan wel.
Maar voelt nog niet als genoeg
Datquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom voelt het niet als genoeg?
Ja, het kan gewoon nog best een tandje er bij denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom voelt het niet als genoeg?
Vrouwen logicaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het kan gewoon nog best een tandje er bij denk ik.
En die wandelingen tsja. Mensen met een hont doen dat ook elke dag, dus dat telt natuurlijk niet echt
Nou ons pap loopt dagelijks 5k met dat beestquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrouwen logica.
1. De meeste mensen met een hond maken niet zulke dagelijkse wandelingen.
2. Je sport dagelijks.
3. Je sport dagelijks.
Veel mensen met een hond gaan naar het dichtstbijzijne uitlaatveld en weer terug, die maken echt geen 7k wandelingen dagelijks hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En die wandelingen tsja. Mensen met een hont doen dat ook elke dag, dus dat telt natuurlijk niet echt
ik ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Veel mensen met een hond gaan naar het dichtstbijzijne uitlaatveld en weer terug, die maken echt geen 7k wandelingen dagelijks hoor
Jezus mensquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit nu op twee lange wandelingen van meer dan 7k (maandag + woensdag), drie lunchwandelingen van ongeveer 3k (maandag, woensdag, vrijdag) en twee keer een uur zwemmen (dinsdag en donderdag) en het weekend is een beetje afhankelijk wat de plannen zijn. Of een flink eind fietsen (+15k) of nog zo'n lange wandeling probeer ik dan wel.
Maar voelt nog niet als genoeg
Geen 7k.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's met wat ik zie lopen niet echt representatief.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ons pap loopt dagelijks 5k met dat beest
Nee joh, dat valt echt enorm meequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jezus mens![]()
Als je dit zo opsomt, voel ik me ineens ultiem lui
Ah kom op zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, dat valt echt enorm mee
Dat geloof ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
maarrr ik ga in elk geval morgen weer eens beginnen met omweggetjefietsen, dat levert ook altijd wel interessante routes op
ja maar zo voelt het echt nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah kom op zeg
Dat is echt superveel bewegingEn dan nog naar je werk fietsen elke dag
Dat is zeker wel genoeg hoor
ja maar ik heb maar 12 minuten reistijd, dus een half uurtje extra maakt dan niet zo veel uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat geloof ik
Maar daar doe ik niet aan, ik vind dat ik al vroeg genoeg op de fiets moet zitten en het idee dat die trein weg is als ik net te laat ben is niet goed voor mijn gemoedsrust
Gelukkig vind ik engelse drop echt verschrikkelijk vies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ze hadden bij de Aldi Engelse-drop-ijs![]()
![]()
O wait het ging over gezond eten
Ik heb ook pistache-ijsjes en toffee-ijsjes gehaaldquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik engelse drop echt verschrikkelijk vies.
nee, kan dat wel hebben. De gedachte om de ALDI in te moeten is al ontmoedigend genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook pistache-ijsjes en toffee-ijsjes gehaald![]()
Maar ze zijn niet zo groot! Nee?
Al zou ik dan eerder kijken naar anders ipv meer. Eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar zo voelt het echt niet
Dat lopen doet hier iedereen in de pauze. En ik ben dik, dus ik moet veel meer bewegen dan andere mensen /vrouwenlogica
En ik denk dat ik meer KAN dan ik nu doe, en ik vind het interessant om de opties te verkennen.
Gisteren keek ik Obese USA en dat meisje rende na zes maanden een marathon. Een hele. En dat inspireert me dan enorm. Dan denk ik fak, hoezo kan ik dat niet, die meid kwam van zoveel verder dan ik en die loopt een marathon uit
Ja, precies. Intensiever. Dat bedoel ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zou ik dan eerder kijken naar anders ipv meer. Eigenlijk.
Gewoon eerst het zwemmen even afwachten, dat is al flink veel intensiever dan wandelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, precies. Intensiever. Dat bedoel ik.
Jammer dat het voor je gewrichten e.d. heul niet gezond is zo snel een marathon te lopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar zo voelt het echt niet
Dat lopen doet hier iedereen in de pauze. En ik ben dik, dus ik moet veel meer bewegen dan andere mensen /vrouwenlogica
En ik denk dat ik meer KAN dan ik nu doe, en ik vind het interessant om de opties te verkennen.
Gisteren keek ik Obese USA en dat meisje rende na zes maanden een marathon. Een hele. En dat inspireert me dan enorm. Dan denk ik fak, hoezo kan ik dat niet, die meid kwam van zoveel verder dan ik en die loopt een marathon uit
Onze Aldiquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, kan dat wel hebben. De gedachte om de ALDI in te moeten is al ontmoedigend genoeg.
True, als ze niet te vaak kampioenschapjes houdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eerst het zwemmen even afwachten, dat is al flink veel intensiever dan wandelen.
Al vind ik die marathon wel echt heel ongezond. Smeken om blessures of wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu even aan het rekenen en die chick liep die marathon in 6 uur en drie kwartier.
Gemiddelde snelheid van 6k/u. Zo kan ik wellicht ook de marathon wel uitlopen
(okee, niet ongetraind, maar na een paar maanden kan ik zo'n tijd wel halen, 6k/u is mijn kruissnelheid met wandelen)
Daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen, bijvoorbeeld van wandelen, raak je daar echt van buiten adem nog?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, precies. Intensiever. Dat bedoel ik.
geen idee, ik heb me nooit echt verdiept in hardloopwetenschapquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al vind ik die marathon wel echt heel ongezond. Smeken om blessures of wat.
Ik vond haar sowieso vrij vroeg al hardlopen. Lijkt me best wel slecht met zo'n gewicht?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat het voor je gewrichten e.d. heul niet gezond is zo snel een marathon te lopen.
Zojuist wel, maar ik liep ook 6.1 k/uquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen, bijvoorbeeld van wandelen, raak je daar echt van buiten adem nog?
Je moet flink wat opbouwen om je spieren goed te laten herstellen enzo, anders is het gewoon heel veel belasting in 1x.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik heb me nooit echt verdiept in hardloopwetenschap
De snelheid waarmee zij afviel was ook niet echt gezond volgens mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al vind ik die marathon wel echt heel ongezond. Smeken om blessures of wat.
ik kreeg een panisch whatsappje van mijn broertje met deze mededeling zaterdag. Instaplace.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand op mijn feestboek heeft nu een InstaPlace-app![]()
Dan krijg je een foto en staat onderaan "groetjes uit *plaatsnaam*"
Ook dat is best een risico jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vond haar sowieso vrij vroeg al hardlopen. Lijkt me best wel slecht met zo'n gewicht?
Nee klopt, DAT gaat echt nergens over bij die show. 84 pound in 90 dagen. Dat is 400 gram per dag. Dat is ongeveer 3000 kcal meer verbranden dan je binnen krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De snelheid waarmee zij afviel was ook niet echt gezond volgens mij
Wat dat betreft is het net de Nederlandse Obese.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee klopt, DAT gaat echt nergens over bij die show. 84 pound in 90 dagen. Dat is 400 gram per dag. Dat is ongeveer 3000 kcal meer verbranden dan je binnen krijgt.
Nee, de Nederlandse Obese is geinspireerd op deze show. Wat die Danny deed verwachten ze in Amerika standaard van alle kandidaten. Terwijl de Nederlandse versie op gegeven moment die Danny terug ging fluiten omdat ie te hard doorsloeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net de Nederlandse Obese.
En dan na een jaar minimaal de helft van het gewicht weer aangekomen zijn
Ja het komt daar vandaan, dat snap ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse Obese is geinspireerd op deze show. Wat die Danny deed verwachten ze in Amerika standaard van alle kandidaten. Terwijl de Nederlandse versie op gegeven moment die Danny terug ging fluiten omdat ie te hard doorsloeg.
Ja okay, dat wel inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, los van het feit of die marathon goed was voor haar gewrichten, ze deed het godverdomme wel en daar heb ik wel diep respect voor.
Ik vond het ook wel echt knap.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, los van het feit of die marathon goed was voor haar gewrichten, ze deed het godverdomme wel en daar heb ik wel diep respect voor.
Ja sowieso een marathon uitlopen (of het nu snel is; traag; met veel wandelen...) restecp hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
Meer jonge!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik bleef ook een beetje hangen op DAFUQ 40 KM? DAT IS ECHT FUCKING VEEL
Nopequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dat 40km skaten me nog niet eens zou lukken
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef Debsterr het volgende:
Mijn ouders lopen beide 2/3 marathons per jaar.
Die mensen zijn gekquote:
En dan zeggen jullie dat ik gek ben omdat ik er nog een tandje bij wil doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die mensen zijn gek. Papa is aan het nadenken over een ultraloop, van fucking 60 kilometer. Like dude
.
Hey, ik zeg nergens dat mijn ouders helemaal gezond zijn hequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zeggen jullie dat ik gek ben omdat ik er nog een tandje bij wil doen
Dat maakt anderen niet minder gek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Winkels hoeven toch nooit geld terug te geven? (tenzij defect)quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut hoeren kut winkels die geen geld teruggeven maar t nergens aangeven dat je t ziet VOOR je iets koopt
En de tegoedbon is een uitgeprinte kassabon!! Die ga je sowieso kwijtraken of hij vervaagt, die kopieer ik wel
Je hoeft ook geen topathleet te worden hequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moeten ze het toch duidelijk bekend maken? Ik had die jurk niet eens gekocht als ik dit wist want ik wist dat er een kans was dat ie terug moest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Winkels hoeven toch nooit geld terug te geven? (tenzij defect)
Nee, omdat het een dienst is als ze het terugnemen en geen verplichting, geloof ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moeten ze het toch duidelijk bekend maken? Ik had die jurk niet eens gekocht als ik dit wist want ik wist dat er een kans was dat ie terug moest.
Bij h&m en dergelijke staat het overal duidelijk aangegeven.
nee, maar een tandje bij kan geen kwaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen topathleet te worden heOf wel?
![]()
Alles wat een winkel van tevoren bekend maakt is lief. Alles wat een winkel terugneemt is ook lief, want dat hoeven ze niet te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moeten ze het toch duidelijk bekend maken? Ik had die jurk niet eens gekocht als ik dit wist want ik wist dat er een kans was dat ie terug moest.
H&M wijkt af van wat standaard is, dus daarom zal het wel aangegeven staan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maakt het niet minder vervelend trouwens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, omdat het een dienst is als ze het terugnemen en geen verplichting, geloof ik.
Ik zou er zeker een bash-bericht op twitter aan wijden, kan zomaar effectief zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maakt het niet minder vervelend trouwens.
Verlichting in pashokjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gebeurt best regelmatig trouwens...
Pashokjes
Ik word er ook wel eens moe van jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus mina man, die giveaways nu ook op instagramik volg al niet super veel mensen maar alsnog als k ff wil kijken moet ik eerst langs meer dan 10 van die giveaway fotos scrollen
Blijkbaar, nu weer een van picturepolish die de hele wereld meot sharen want stel je voor met die 0.,0000001 % kans dat je wintquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
zijn de facebook iveaways naar Instagram gemigreerd?
Ik dénk dat dat nog wel eens haske zou meevallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar een tandje bij kan geen kwaadik zou met mijn huidige conditie bijvoorbeeld zo'n derby training al niet kunnen
Dance Legend — Sulley — 096. Chameleon collection.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is die dance legend toch?
hij is super mooi
ik at echt nooit chips, of naja, vroeger wel veel maar laatste tijd echt nooit .. en de laatste tijd heb k zo erg zin in chips opeens, zo raarquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
*whimper* Collega heeft een zak chips open getrokken nét nu ik zo'n dag heb van 'OMNOMNOM HONGER EET ALLE VET'
*hervult haar water nog even*
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
*whimper* Collega heeft een zak chips open getrokken nét nu ik zo'n dag heb van 'OMNOMNOM HONGER EET ALLE VET'
*hervult haar water nog even*
Nope maar hij heeft een 'care dat het ongezond is' mentaliteit momenteel... Bij allesquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Nog drie kwartier JE KAN HET!
En is ie weer gestopt met roken?
Echt, ik zou een andere baan hebben gezocht als het hier op kantoor zo vaak aan was met snoep en chips en frieten als bij jou
Ermahgerd priem straks groeit er nog broccoli uit je hooft!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope maar hij heeft een 'care dat het ongezond is' mentaliteit momenteel... Bij allesBij eten/drinken/roken.
Ik kom tegenwoordig ook maar een paar minuten meer voor werktijd naar het werk.. Puur omdat ik normaal een kwartier te vroeg was en we dan altijd 1 sigaretje samen gingen doen 's ochtends en daar heb ik gewoon geen behoefte meer aan
Omnomnomquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd priem straks groeit er nog broccoli uit je hooft!
IK WIL HET!quote:Afvallen (SCHOKKEND)
Het wordt het Hollywood dieet genoemd en laat Vet smelten als boter in de zon. Klik Hier!
Soort vetmagneet ideequote:
Dat je dan heul niks eet en in plaats daarvan elke dag een lijntje coke legt?quote:
Smelt het dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je dan heul niks eet en in plaats daarvan elke dag een lijntje coke legt?
En kan je dat laatste dan vervolgens hergebruiken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Smelt het dan?
Hoe zou je lichaam gesmolten vet afvoeren? Pis je dat uit? Of diarree je dan frituurvet?
Dat zou wel de ultieme vorm van recycling zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En kan je dat laatste dan vervolgens hergebruiken?
Hm.. Dan is het zeker ook niet vegetarisch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme vorm van recycling zijn
Ik vraag me dan echter wel af of je dan kannibalisctische friet eet
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben ze bij BNN niet ooit gefrituurd in liposuctievet?
Mail van Rus:quote:Hi!
I've featured a few reviews already on your brand and have more samples to feature, but I have some questions.
1. For international customers, what is the best way to order your polishes.
2. What is the price of your polish.
3. What is the shipping cost, or is this calculated based on the amount you are ordering?
I hope to hear from you soon!
emoslinger.gifquote:Hi!
Debsterr, what a number of you want?
Gewoon stug door blijven mailen tot je genoeg lak hebt gekregen voor het hele topicquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Debsterr het volgende:
Mail aan Rus:
[..]
Mail van Rus:
[..]
emoslinger.gif
ik had ook sla vandaagquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Veldsla met mozzarella, pijnboompitten en aardbeien![]()
Sla![]()
Phehe ze sturen toch wel uit zichzelf lakjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om
[..]
Gewoon stug door blijven mailen tot je genoeg lak hebt gekregen voor het hele topic![]()
Maar ik zou niet meer schrijven over dit merk nee
Ik zou het ook serieus niet doen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe ze sturen toch wel uit zichzelf lakmaar ik vind het zo niet echt relaxed schrijven nee. Mensen willen toch wel weten wat het kost enzo.
Vanuit consument oogpunt snap ik dat jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het ook serieus niet doen..
Om eerlijk te zijn, als ik iets echt schijtirritant vind, is als bloggers swatches plaatsen die niet (meer) of nauwelijks verkrijgbaar zijn.. Als ik een lak mooi vind, wil ik zelf ook de mogelijkheid krijgen om hem te kopen.
Maar goed, misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt
De enige optie is dus blijven mailen zodat ze gratis lak blijven versturen en dat uitdelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanuit consument oogpunt snap ik dat ja.
Kijk, ik vind het tof dat ik spullen krijg en dat ik eens wat anders dan anders kan laten zien, maar als lezers laten weten dat hun mails niet beantwoord worden en ze lemmings hebben die nooit vervuld kunnen worden, dan maakt het dat toch minder leuk om nog over zo'n merk te schrijven.
Ik ga eens even checken bij een Russische blogger of zij me kan helpen, en anders houdt het op hoor.
Aidsquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:58 schreef Mirjam het volgende:
dat je zo hard moet niezen en wat voelt ploppen ergens ter hoogte van je blaas, wtf?
Zwangertquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:58 schreef Mirjam het volgende:
dat je zo hard moet niezen en wat voelt ploppen ergens ter hoogte van je blaas, wtf?
Ermahgerd, blaasaids.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
blaasaids, aw yis, ik ben bijna toe aan een nieuwe kaart, waar en HOE kan ik die afhalen?
ja die vielen mij ook al op op feestboek, een andere swatch, maar het eerste wat ik dacht was ERMAHGERD VELEN FOTOSOEPquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
http://instagram.com/p/cV3RKBg3HZ/ Mooie nagels enzo hoor, maar dit is toch te sterk bewerkt? Of zie ik dingen die er niet zijn?
Die nagels zijn raarquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
http://instagram.com/p/cV3RKBg3HZ/ Mooie nagels enzo hoor, maar dit is toch te sterk bewerkt? Of zie ik dingen die er niet zijn?
dat denk ik wel, maar velen soep ditdatalles.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft ze die lak überhaupt wel op haar nagels gehad?
nee hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:32 schreef Incantrix het volgende:
En ben ik de enige die hardop moet lolleren van die uit zo'n sjaaltje stekendevingers?
Dat is artistiek!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:32 schreef Incantrix het volgende:
En ben ik de enige die hardop moet lolleren van die uit zo'n sjaaltje stekendevingers?
Oh, neuh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:32 schreef Incantrix het volgende:
Nieuwe perspectievenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou maar bij elke manicure een bijpassend sjaaltje hebben.
Dan vallen wij toch best mee![]()
Confronterend, doch effectief.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:55 schreef Incantrix het volgende:
De net naar binnen gepropte chocoladereep invoeren in je vetkleppenprogje
Ik heb geen enkel sjaaltje dat bij een lakje zou kunnen matchen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:32 schreef Dwyn het volgende:
Bijna 400 lakjes![]()
Nog lang geen 400 sjaaltjes.
Eeeew.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging wandelen met een vriendin
Zweet ALLES!
Ja maar onze vaste maandagavondprikquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eeeew.
Ik ben blij dat ik besloten heb dat ik morgen ga rennen en niet vanavond.
Ook weer zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar onze vaste maandagavondprik
Goeie dingen combineren.quote:
Mwehehehequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en die minimagnum er weer af lopen
True. Ik ben alleen wel een emo-eter, dus dan komt de ratio altijd pas na het proppenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Confronterend, doch effectief.
Ik durf zaterdag niet in te voeren.
Ook leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
True. Ik ben alleen wel een emo-eter, dus dan komt de ratio altijd pas na het proppen
Boksen, tofquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga morgen gewoon nķg harder fietsen
En ik heb al een date voor m'n eerste bokstraining zodra ik klaar ben met afgebouwen
Dat had ik vandeweek toen ik me had vergrepen aan een mojito. Who would've thought dat je beter een reep chocolade kunt vreten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook leuk.![]()
Toch maar ingevoerd. Ongeveer. Net zoveel calorieën aan bier binnenkrijgen als je gegeten hebt gedurende de hele dag.
Ja heb er echt helemaal zin inquote:
Naja, het besef van hoeveel het is is er wel, dus dat scheelt al. Alleen is het lastig om het bij een paar te houden als het gezellig is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik vandeweek toen ik me had vergrepen aan een mojito. Who would've thought dat je beter een reep chocolade kunt vreten?
Haha, herkenbaar jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het besef van hoeveel het is is er wel, dus dat scheelt al. Alleen is het lastig om het bij een paar te houden als het gezellig is.En na x bier boeit het me ook even geen fuck meer, dus vreet al de rotzooi.
Ohja, dat had jij gedaan! Vriendin van mij doet dat ook, maar het klinkt wel spannend ofzo. Het heeft wel ee beetje zo'n cagefight-stigma ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Kickboksen is ook wel heel vet trouwens, als dat iets meer in de buurt gezeten had, was ik het blijven doen.
Dit wil ik toch heul niet weten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik vandeweek toen ik me had vergrepen aan een mojito. Who would've thought dat je beter een reep chocolade kunt vreten?
Bij de school waar ik zat, was het het eerste uur vooral veel oefeningen (dus push ups, sit ups, stoten oefenen, kicks oefenen, blokken) en het laatste half uur sparren. Met velen bescherming. En een absoluut verbod op hoger dan schouders slaan als je geen bitjes inhad, dus dat was best soft.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat had jij gedaan! Vriendin van mij doet dat ook, maar het klinkt wel spannend ofzo. Het heeft wel ee beetje zo'n cagefight-stigma ofzo.
Ik ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit wil ik toch heul niet weten?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef megamandy het volgende:
Gemaild naar de district manager van Amsterdam en ze hebben mij er liever vandaag al werken dan morgen
Nu nog een kamer vindenMaar wel fijn dat ik die zekerheid al heb
Nais.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef megamandy het volgende:
Gemaild naar de district manager van Amsterdam en ze hebben mij er liever vandaag al werken dan morgen
Dat vind ik zo ergquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mandy met de subtiele achternaam
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:42 schreef megamandy het volgende:
En als je mijn achternaam intikt heb ik wel een grote familie![]()
Jeeeequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef megamandy het volgende:
Ermnerm.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap wat was het heet om te trainenzweet stroomde langs mijn oren
Wat een anti-climax.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zo mooiVooral toen hij een aantal uur niets liet horen
wel een kutwijf.
Die jongen gaat over twee weken ofzo naar de USA voor een hele tijd. Dan zou ik alles toch zo snel mogelijk willen weten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:08 schreef Mss het volgende:
Och, mijn ex en ik zijn nog een jaar samen gebleven nadat we tot de conclusie kwamen dat het niet ging werken. Maar dat was qua toekomst, de relatie zelf was prima.
Ja dat is ook een heul ander verhaal. Sowieso zo'n serieuze relatie als je nog studeert en om de beurt in het buitenland zit. Gewoon lekker vrijgezel zijn en inheemse soa's oplopen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die jongen gaat over twee weken ofzo naar de USA voor een hele tijd. Dan zou ik alles toch zo snel mogelijk willen weten.
DIt is ook een parel volgens mijJNG / Doet een tattoo laten zetten aan de binnenkant van je polsen pijn?
Niks triests aan vind ik, kei stoer!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo je wekker per ongeluk een uur vroeger zet dan nodig is
Dat je dan zo besluit om niet nog een uur te blijven liggen of maar wat te hangen, maar om een workout te doen, want gezond einz!
Dat je dan zo wil gaan rennen maar eigenlijk heul geen schema hebt dus je doet maar wat
Dat je echt de meest trieste workout ooit doet.
Zo velen faal
Maar aan de positieve kant: Wody was mee en hij heeft zich echt keurig gedragen![]()
Zo leuk om te zien hoeveel hij vooruit gaat nu
Maar je bent wel gegaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo je wekker per ongeluk een uur vroeger zet dan nodig is
Dat je dan zo besluit om niet nog een uur te blijven liggen of maar wat te hangen, maar om een workout te doen, want gezond einz!
Dat je dan zo wil gaan rennen maar eigenlijk heul geen schema hebt dus je doet maar wat
Dat je echt de meest trieste workout ooit doet.
Zo velen faal
Maar aan de positieve kant: Wody was mee en hij heeft zich echt keurig gedragen![]()
Zo leuk om te zien hoeveel hij vooruit gaat nu
je hebt toch niet twee keer per maand griep?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik wil vanavond in het sportcentrum een les gaan doen, dus ik zal wel weer ziek worden of zo
Dat is de laatste tijd bijna standaard, wanneer ik me voorneem om daar een les te gaan doen dan krijg ik griep, word ik flink ongesteld, whatever, zodat ik alsnog niet kan gaan
Nee gelukkig niet! Maar die les wordt 1x per week gegeven en elke maand is er sowieso wel een week waarin het net niet uitkomt. En met dat extra project wat ik moet doen, heb ik de les een paar keer niet gehaald omdat daar het een en ander uitliep. En een paar keer dus dat ik ziek werd of iets had waardoor het ook niet ging. Ben heel benieuwd of het vanavond dan weer eens gaat lukkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt toch niet twee keer per maand griep?
(als dat wel zo is zou ik iig een keer naar de dokter gaan)
dico en ik hadden ook velen fotos vna fastfoodquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Iemand uit mijn feestboeklijst is op vakantie in de US. En de enige foto's die hij plaatst zijn van bergen fastfood die hij op allerlei plekken aan het wegwerken is
het is ook geen uitdaging daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Iemand uit mijn feestboeklijst is op vakantie in de US. En de enige foto's die hij plaatst zijn van bergen fastfood die hij op allerlei plekken aan het wegwerken is
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dico en ik hadden ook velen fotos vna fastfood
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik 11 was ben ik in New York geweest. Toen waren we bij een fastfood-ding en daar was een mevrouw die zo onmenselijk dik was dat ik een tekening van alle aanzichten in mijn reis-dagboek heb gemaakt, want ik kon het niet bevatten. Zoiets had ik nog nooit gezien
Misschien is ie heul sportiefquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar ik bij hem dan ook nog over verwonder zijn die hoeveelheden, van die megagrote borden met zooi pffff. Maar hij post ook in Nederland af en toe zijn ontbijt of na-het-stappen snack en daar ga ik ook al zowat van over mijn nek bij de gedachte om dat allemaal weg te moeten krijgen
En hij is nou niet bepaald dik te noemen of zo, dus geen idee waar ie het allemaal laat...
Wie weetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien is ie heul sportief
Of schijt ie alles uit
nee maar een boterham is ook geen normaal ontbijt in 95% van de wereld he, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
t ik heel raar vond toen ik in Houston op congres was, was dat je daar gewoon geen fatsoenlijk ontbijt kon krijgen... Het congres was in een hotel en voor de ruimte waar de lezingen gehouden werden, hadden ze een ontbijtbuffet opgesteld. En dat bestond uit die vreselijke slappe starbucks koffie meuk en wat plateau's met cakejes. Dat is toch geen ontbijt man
En die eerste nacht sliepen we in een ander hotel en het buffet daar bestond uit zelf te bakken wafels, donuts etc. Geen boterham of iets dergelijks te bekennen.
Maar cakes en wafels en donuts ook niet hoop ik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar een boterham is ook geen normaal ontbijt in 95% van de wereld he, vergeet dat niet
Jawel. En cereal. Het gros van de wereldbevolking ontbijt met eieren, worst of zoete koekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar cakes en wafels en donuts ook niet hoop ik?
Of koffiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel. En cereal. Het gros van de wereldbevolking ontbijt met eieren, worst of zoete koeken
Dat was wel mijn ontbijt als student zijnde jaquote:
Hier nog eenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
eieren
Maar idd, teveel gedoe, hurray for yoghurt
Daarbij ben ik 's morgens al 10 minuten kwijt aan het prepareren van mijn dagmenu
Eierbrunchquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier nog eenEn ik vind dat ik al wel vroeg genoeg opsta, dus heb ook echt geen zin om nog meer tijd te spenderen aan mijn ontbijt of zo. In de winter maak ik wel eens brinta, maar dan is de melk aan het opwarmen terwijl ik me een kamer verder sta op te maken, multitasken ftw
![]()
In het weekend ontbijt ik wel vaak met eierenMaar das dan meer ontbijt/lunch combi want laat uit bed
Hoeveel koffie drink je precies dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
over koffie gesproken, ik heb gisteren eens zitten turven hoeveel koffie ik nou echt drink en ben daar wel een beetje van geschrokkenIk wil dus minderen, maar ik ben gewoon keihard verslaafd. Heeft iemand nog koffie afkicktips?
De pauzes tussen de koffie in langer maken, dus zeg maar in de ochtend voor de ochtend-cafeine-dosis en dan bv na de luch zodat je in de middag hebt en dan einde van de werkdag nog eenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
over koffie gesproken, ik heb gisteren eens zitten turven hoeveel koffie ik nou echt drink en ben daar wel een beetje van geschrokkenIk wil dus minderen, maar ik ben gewoon keihard verslaafd. Heeft iemand nog koffie afkicktips?
Net gelezen (je moet ietsquote:
Deze week een kop koffie minder pakken per dag, volgende week weer een minder en zo verder tot je op een voor jou acceptabel aantal zit of zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat moet ik ook maar eens proberen.
jij bent ook geen oholic. Hoe heb jij dat met cola gedaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik haal altijd 1 koffie en twee water tegelijk
Jup it was badquote:
Cif is er ook van de 1 op de andere dag mee gestopt... Alhoewel ie op zijn werk alleen maar water drinkt eigenlijk (maar 's avonds anderhalve fles cola dronk dan...).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent ook geen oholic. Hoe heb jij dat met cola gedaan?
Ik bedoelde ook meer van afbouwen naar bv <ibsert t aantal wat je wilt> bakjes per dag of in 1 keer alelen nog aan dat aantal houden, je hoeft natuurlijk niet helemaal te stoppenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik ga er ook niet helemaal mee stoppen hoor, maar ik vond negen toch wat zwaar
OH GOD DIE MAN!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo de lokale 'hondenopleider' hier in het park bezig ziet (woont tegenover ons pand en voedt herders opnieuw op) en je hem de hont een schop ziet geven omdat ie een tak niet pakt![]()
Je weet wie ik bedoel??quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OH GOD DIE MAN!!!
Ik word altijd erg droevig van deze
Van cola naar lipton ice gaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent ook geen oholic. Hoe heb jij dat met cola gedaan?
Nou, ik ken 'm voornamelijk van zijn tokkiehuis en tokkiegedrag (honden op de stoep laten schijten, je voortuin vol schroot, dat idee). Maar dat hij dieren een beetje fout behandelt past wel in dat plaatje. Ik ga er vanuit dat het over dezelfde gaat aangezien er niet zo heel veel woningen tegenover jouw kantoor staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
e weet wie ik bedoel??
Ja echt vreselijk... Met zijn slipkettingen die hij helemaal toesnoert ook...
Volgens mij komt er geen decaf uit de automaten. Maar dāt is wel een goeie ja, decaf allesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van cola naar lipton ice gaan.
En qua werk de cafeine uit koffie halen.
Das toch die kamper met al die paardenkarren en half vergane aanhangwagens voor de deur die zeg maar alles in een omtrek van 150m rond zijn huis geconfisqueerd heeft?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je weet wie ik bedoel??
Ja echt vreselijk...Met zijn slipkettingen die hij helemaal toesnoert ook...
Vlg mij is dat de buurman die je bedoeltquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik ken 'm voornamelijk van zijn tokkiehuis en tokkiegedrag (honden op de stoep laten schijten, je voortuin vol schroot, dat idee). Maar dat hij dieren een beetje fout behandelt past wel in dat plaatje. Ik ga er vanuit dat het over dezelfde gaat aangezien er niet zo heel veel woningen tegenover jouw kantoor staan
heb je iets te vieren of gewoon zomaar?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Gereserveerd bij het lokale restaurant in ons dorp voor komende zaterdagOmnomnom.
Dat wordt een 'eet niks de hele dag en schrans velen 's avonds'![]()
Met mijn ouders gaan we uiteten; zomaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je iets te vieren of gewoon zomaar?
D'aawwwwquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik weer even in die spreadsheet kijken om te zien wie er in augustus jarig zijn (niemand) word je weer met het pijnlijke feit geconfronteerd dat je dit jaar 32 wordt. Sterker nog, dat je over 5 weken 32 wordt.
Aw, lief!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met mijn ouders gaan we uiteten; zomaarOmdat mijn ouders altijd veel voor ons doen ook en ik weet dat ik ze daar wel een plezier mee doen (en met de gedachte er achter dat we normaal altijd veel uiteten gingen toen opa er nog was en ma heeft het nog steeds erg moeilijk met het verlies... Beetje een hart onder de riem steken hiermee ook)
[..]
D'aawwww![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
http://9gag.tv/v/671?ref=fbp9
Briljant
gele kleding en nagellak staan anders ook altijd als een baas :<quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou geen geel pakken met jouw teint, shar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |