Waar denk je dan aan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, en iets wat niet zo sporterig aanvoelt anders?
Het scheelt wel dat je vrij fysiek werk doet en alles loopt en fietst, dus beweging krijg je toch wel genoeg?
Fijn is datquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zegt zelf dat ie meer energie krijgt nu hij ook hardlooptEn dat vind ik wel erg fijn om te horen... Ik hoop echt dat ie het volhoudt en niet terugvalt in het 'ik doe alleen maar op de bank liggen 's avonds'-patroon....
Gewoon, dingen als lopen, fietsen, touwtjespringen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan?
Ja dat klopt, beweging krijg ik genoeg. Maar 'strak' zal ik er niet van worden!
Ja snap ik.. B zegt ook veel energie te krijgen van zijn hardlopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zegt zelf dat ie meer energie krijgt nu hij ook hardlooptEn dat vind ik wel erg fijn om te horen... Ik hoop echt dat ie het volhoudt en niet terugvalt in het 'ik doe alleen maar op de bank liggen 's avonds'-patroon....
trainen trainen trainen! En de lage versnelling pakken!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil wel fietsen, maar ik kom hier de bult niet weer terug op dus dan loop ik alsnog
3x per week sporten is zeker voldoende ja!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja snap ik.. B zegt ook veel energie te krijgen van zijn hardlopen
Ik ben zelf vooral nog zoekende naar het ideale moment om te gaan hardlopenBen gister geweest, wil morgen naar een cardio core les en denk dat ik dan vrijdagochtend weer ga lopen op mijn thuiswerkdag. Dan heb ik deze week 3 sportmomenten, moet goed zijn vind ik.
Ja, ik weet het. Ik heb het al vaak genoeg geprobeerd en weer opgegeven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trainen trainen trainen! En de lage versnelling pakken!
Alleen zijn die Evy trainingen gebaseerd op 3x per week hardlopen. Maar dat ga ik gewoon echt niet redden. Ben al blij als ik 2x per week haal...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3x per week sporten is zeker voldoende ja!
Klopt, maar het gaat voornamelijk om conditie opbouw - als je 3 sportmomenten hebt waarvan 2x hardlopen val je in ieder geval niet terug zeg maar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alleen zijn die Evy trainingen gebaseerd op 3x per week hardlopen. Maar dat ga ik gewoon echt niet redden. Ben al blij als ik 2x per week haal...
Dus dan maar zo
Ja dat is toch haske goed! Straks met skatetrainingen zit ik ook maar op 1x hardlopen met evy hoor... Anders lukt me dat nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja snap ik.. B zegt ook veel energie te krijgen van zijn hardlopen
Ik ben zelf vooral nog zoekende naar het ideale moment om te gaan hardlopenBen gister geweest, wil morgen naar een cardio core les en denk dat ik dan vrijdagochtend weer ga lopen op mijn thuiswerkdag. Dan heb ik deze week 3 sportmomenten, moet goed zijn vind ik.
Waarom voelt het niet als genoeg?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit nu op twee lange wandelingen van meer dan 7k (maandag + woensdag), drie lunchwandelingen van ongeveer 3k (maandag, woensdag, vrijdag) en twee keer een uur zwemmen (dinsdag en donderdag) en het weekend is een beetje afhankelijk wat de plannen zijn. Of een flink eind fietsen (+15k) of nog zo'n lange wandeling probeer ik dan wel.
Maar voelt nog niet als genoeg
Datquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom voelt het niet als genoeg?
Ja, het kan gewoon nog best een tandje er bij denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom voelt het niet als genoeg?
Vrouwen logicaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het kan gewoon nog best een tandje er bij denk ik.
En die wandelingen tsja. Mensen met een hont doen dat ook elke dag, dus dat telt natuurlijk niet echt
Nou ons pap loopt dagelijks 5k met dat beestquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrouwen logica.
1. De meeste mensen met een hond maken niet zulke dagelijkse wandelingen.
2. Je sport dagelijks.
3. Je sport dagelijks.
Veel mensen met een hond gaan naar het dichtstbijzijne uitlaatveld en weer terug, die maken echt geen 7k wandelingen dagelijks hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het kan gewoon nog best een tandje er bij denk ik.
En die wandelingen tsja. Mensen met een hont doen dat ook elke dag, dus dat telt natuurlijk niet echt
ik ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Veel mensen met een hond gaan naar het dichtstbijzijne uitlaatveld en weer terug, die maken echt geen 7k wandelingen dagelijks hoor
Jezus mensquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit nu op twee lange wandelingen van meer dan 7k (maandag + woensdag), drie lunchwandelingen van ongeveer 3k (maandag, woensdag, vrijdag) en twee keer een uur zwemmen (dinsdag en donderdag) en het weekend is een beetje afhankelijk wat de plannen zijn. Of een flink eind fietsen (+15k) of nog zo'n lange wandeling probeer ik dan wel.
Maar voelt nog niet als genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |