Dat komt wel goed, lul ik ons wel doorheen. Desnoods een paar honderd meter verder vanaf die ingang (stond vorig jaar geen verkeersregelaar of wat dan ook).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:11 schreef Basp1 het volgende:
Ze zijn nogal streng met spullen op de grote weg uitladen en zo. Je zou het met een smoes kunnen proberen om bij backstage ingang (de spijkweg) , je spullen af te gooien omdat je voor een of andere artiest ook iets moest meenemen.
Wtf dude.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef AMDB het volgende:
Mag ik even een prenatale abortus aanvragen voor m'n huisgenoten?
Die beweren dat ze beter rijden als ze geblowd hebben. Want dan letten ze beter op omdat ze weten dat ze geblowd hebben.
God, echt![]()
![]()
Beetje laat he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef AMDB het volgende:
Mag ik even een prenatale abortus aanvragen voor m'n huisgenoten?
Terug duwen kan altijd nogquote:
Oke, dat is niet slim. Geld vragen voor meet en greetsquote:Enter Shikari frontman Rou Reynolds has attacked 30 Seconds To Mars for 'exploiting their fans' by charging for meet and greets after gigs.
Reynolds took to Twitter to share a blog which highlighted 'the ultimate greed of 30 Seconds to Mars' before launching a string of tweets which slammed the practices of Jared Leto and co and their 'shockingly poor money grabbing'.
The blog called out Leto's hypocritical approach after he famously said: "We’re not anti-corporation, we’re not anti-company. We’re anti-greed."
It highlighted how the band are charging fans up to £575 to spend time with them before and after gigs.
Überhaupt, als je 30 Seconds to Mars fan bent dan ben je sowieso al dom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke, dat is niet slim. Geld vragen voor meet en greets
De camping open? Ehm. Officieel donderdag om 18 dacht ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef Flavio1984 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik ga voor het eerst naar Lowlands dit jaar. Gezien het jullie niet aan ervaring lijkt te ontbreken heb ik enkele vraagjes:
Hoe laat gaat de camping open?
Hoe lang duurt het aanschuiven ongeveer?
Doen ze echt moeilijk over die 8 liter drank? Ik ozu liefst namelijk wat meer bier meenemen.
Is er veel (drugs)controle? Als ik bvb alles mee in mijn werptent plooi, is dit dan voldoende?
Zijn er betere of slechtere campings (op gebied van feest- drank- en eetmogelijkheden)?
Zijn er nog bepaalde andere dingen waar ik best rekening mee hou?
Elk jaar weer een verrassing. Officieel 18.00u.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef Flavio1984 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik ga voor het eerst naar Lowlands dit jaar. Gezien het jullie niet aan ervaring lijkt te ontbreken heb ik enkele vraagjes:
Het aanschuiven een fractie van een seconde. Het einde van de rij bereiken, enkele uren op donderdag, half uurtje tot een uurtje op vrijdagquote:Hoe lang duurt het aanschuiven ongeveer?
Koop gewoon lekker je bier op de camping, scheeltje je ook weer 8 kilo sjouwenquote:Doen ze echt moeilijk over die 8 liter drank? Ik ozu liefst namelijk wat meer bier meenemen.
Ja er is veel controle, pakkans is zo'n 90%. Bolletjes in je achterste werkt het beste.quote:Is er veel (drugs)controle? Als ik bvb alles mee in mijn werptent plooi, is dit dan voldoende?
Camping 5 en 7 zijn de feestcamping, 3 de slaapcamping en 1 en 2 zitten daar tusseninquote:Zijn er betere of slechtere campings (op gebied van feest- drank- en eetmogelijkheden)?
Heb respect voor ouderen. Was je handen niet in de pisbakkenquote:Zijn er nog bepaalde andere dingen waar ik best rekening mee hou?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Camping 5 en 7 zijn de feestcamping, 3 de slaapcamping en 1 en 2 zitten daar tussenin
Elk jaar weer een verassing! Officieel 18:00 ja, maar het wordt elk jaar steeds een beetje eerder, vorig jaar ging de kaartcontrole rond 1 uur open als ik me niet vergis?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef Flavio1984 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Hoe lang duurt het aanschuiven ongeveer?
Doen ze echt moeilijk over die 8 liter drank? Ik ozu liefst namelijk wat meer bier meenemen.
Is er veel (drugs)controle? Als ik bvb alles mee in mijn werptent plooi, is dit dan voldoende?
Zijn er betere of slechtere campings (op gebied van feest- drank- en eetmogelijkheden)?
Zijn er nog bepaalde andere dingen waar ik best rekening mee hou?
Ow, dat heet ook gewoon echt zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Er is trouwens een heel topic voor LL-noobs in het archief, wie is googled dat even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |